Mä olen niin kypsä mieheeni, mm rahavaikeudet, päästä pipi, pieni muna.
Kommentit (14)
No jos sä kirjoitat, että sun miehesi on päästä pipi ja pieni muna, niin on aika erota. Kuulostat niin lapselliselta, että ei kannata tuhlata kenenkään aikaa.
Ja ajatteles kun ihan itse olet sen ongelmaisen pienimunaisen perään vongannut!
:=DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sitä saa mitä tilaa
Pieni muna on aina hyvä syy eroon. Muista ongelmista voi selvitä.
On velkoja ja luottotiedot menneet. Nyt ottanut ilman lupaa rahoja yhteiseltä tililtä. Mistään ei saa sanoa mitään, muuten häipyy ovesta ulos. Lupaa kokoajan perempaa,, ap
Valitsit kuitenkin itse juuri hänet, miksi?
Ja kuten aina tällä palstalla, nuo ominaisuudet tuli ihan jättiyllätyksenä!
No rahaongelmat selvisivät mulle vasta myöhemmin. Asuimme jo yhdessä. Oireilee stressatessaan pahimmin, eli mielenterveysongelmatkaan eivät auennet ihan heti. Ja niiden kanssa pystyy elämään, jos elämä on tasapainossa, raha ym. Munan koko oli selvillä ja se ei ole ongelmista suurin. Mies tyydyttää mut hyvin silläkin. Mutta kaikkien muiden ongelmien kanssa yhtäaikaa se munakin vähän harmittaa. ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:01"]
Valitsit kuitenkin itse juuri hänet, miksi?
[/quote]Aloittaja on tavan tyhmä pölliäinen joka kuvitteli että papin aamen ja ap itse pystyvät muuttamaan miehen. Niinhän se yleensä menee.
No seuraavan kerran kun häipyy niin sanos ettei tertte tulla takaisin ja laitat saman tien eropaperit vetämään. Turhia lupauksia ei kannata enää uskoa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:05"]
No seuraavan kerran kun häipyy niin sanos ettei tertte tulla takaisin ja laitat saman tien eropaperit vetämään. Turhia lupauksia ei kannata enää uskoa.
[/quote]Ja jos kuitenkin yrittää tulla takaisin, niin munan on täytynyt kasvaa ainakin 7cm, jotta voi edes harkita yhteenpaluuta.
Millaisia rahavaikeuksia? Onko velkoja, luottotiedot menny? Omalla miehellä ei luottotietoja tallella, ei edes avaa laskujaan... Menee ja on jo mennytkin hermot niin totaalisesti, mutta aina lupaa hoitaa ne...:(
Mutta jos et oikeesti jaksa, rahavaikeudet on isoja tai pyytää sinua alkaa maksamaan velkojaan, on oikeasti "päästä pipi" niin eroa vaan, löydät varmasti parempaa.