Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen siirtänyt sos.elämäni tänne

Vierailija
29.10.2014 |

huomasin tämän bussitragedian yhteydessä, että minulla on tarve puhua ja ainoa kanava on tämä palsta. olen eristäytynyt muusta yhteisöstä siten, että en jaa tuntojani kenenkään kanssa. minulla on muutama ystävä, jonka kanssa juttelen muutaman kerran vuodessa eli asuvat toisaalla. lisäksi minulla on naamatuttuja äitejä ja isisiä, joiden kanssa jutellaan lasten harrastuksista. 

omien vanhempieni kanssa juttelen, mutta en kaikesta. mieheni kanssa juttelen, mutta se on eri asia. en ole töissä tai koulussa ja jos jollain kurssilla olenkin ollut, ne on jääneet pintapuolisiksi tuttavuuksiksi. ja silloin kun töissä olin, pysyttelin sivussa/ tunsin olevani sivussa. 

mihin väliin mahdutan omia kavereita tai mistä niitä saa. tai milloin uskallan kenellekään kertoa itsestäni, pelkään selkään puukotusta jostain syystä. tai sitä, että toitotan toisen tukehduksiin omalla puheellani, koska sitä on paljon varastossa. 

tunteeko kukaan samoin? 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinulla on samoin ajattelija. Minä. Haluaisitko jutella mun kanssa?

Itse myös kysyn neuvoa asiohin täältä, vaikka tiedän että täällä ei järkeviä vastauksia tule. Sitä sosiaalista kanssakäymistä haen täältä itsekin.

Vierailija
2/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin kaikki sosiaalinen elämä on täällä. Minulla ei ole yhtään ystävää missään, ei naamatuttuja, ei vanhempia, ei miestä, olen tosin harvakseltaan tapaillut yhtä mutta luokittelen hänet jo exäksi, enkä ole joka kuukausikaan yhteydessä.

Olen huomannut jo ajat sitten että kyllä minäkin kaipaan keskustella jostain jonkun kanssa, toisaalta olen tottunut aika hyvin elämäni aikana kun ei minulla koskaan ole ollut niitä kavereita, eikä oikein niitä työyhteisöjäkään kuin lyhyissä pätkissä.

Toisaalta kun joskus täällä saa niin tylyjä vastauksia viesteihinsä, niin tuntuu että parempi olo olisi kohta ilman tätäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki sosiaalinen elämä ei ole täällä, mutta vilkkain kyllä. Tosielämän kaverit ja muut elää jotenkin niin pinnallisessa maailmassa. Heillä elämä on sitä oravanpyörää ja juhlia ja jotain facebook-kirppis-rallia. Puheenaiheet on bileet, halvat ostokset, tv-ohjelmat. Minäkin olen oravanpyörässä, mutta päässä liikkuu muitakin ajatuksia kuin mitä laitan pikkujouluihin päälle. Ei sillä että täälläkään aina niin sivistynyttä olisi, mutta pakko myöntää, että ajoittain viihdyn palstalla oiekin hyvin. Suhtaudun tähän terveellä järjellä. Mielestäni täällä on kiusaajia ja ilkeitä ihmisiä, mutta myös paljon aitoja ja empaattisia.