Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eno nälvii mua ja äitini mielestä se on ok

Vierailija
15.09.2021 |

Kerroin tästä äidilleni ja hän sanoi että ei se eno sitä pahalla tee. Kuulemma jotain vitsikästä lällättelyä.
Rillipöllö, metukalla ratsastaja, meikkipelle, mene hiihtämään ympyrää kentälle lällälläää.

Ja äitini mielestä tuollainen on ok ? Kyllä olen aikaisemminkin kirjoittanut tänne kun en saa puolustusta muuten. Ja ei tää kiusaaminen lopu koska äitini hyväksyy sen. Eno tekee tuota ihan joka kerta jos mennään heille kylään jonkun heidän lapsen synttäreillä esim.

Ja kukaan ei siellä ensinnäkään minua tervehdi kun mennään sinne, istuvat vaan omissa piireissään ja kaikkia muita kyllä tervehtii perheestäni minua ei.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa , oletko ITSE tehnyt asian suhteen mitään. Sun sukulaiset ei muutu joten SINUN täytyy tilanteelle tehdä jotain. Olen kokenut samaa ja annoin neuvon. Sinä joko siedät lällätystä tai et siedä. Nämä ihmiset EI tule muuttumaan joten sinun täytyy alkaa puolustautumaan heitä vastaan.

Vierailija
22/23 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi mummo kiusaamaan. Hänellä oli dementia ja se oli ehkä se syy, miksi äiti mua ei puolustanut, mut tuntui silti pahalta kun mummu vinoilee ja toinen vaan kuuntelee vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittämisestä kaukana tollanen kiusaaminen. Ja se ettei kukaan tervehdi kun menee sinne on todella outoa, siellä ne istuu enon avopuolison perheen kesken omassa piirissään ja mulkaisee kun minä en ole matemaattisesti hyper lahjakas kuten enon puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi