Synnytyksen jälkeen alapään maku ja koko muuttui?
Miesystävä on sanonut, että nyt kun synnytyksestä (kaksoset) on kulunut 6 viikkoa ja olemme kokeilleet seksiä niin hänen mukaan alapääni tuoksuu ja maistuu todella pahalle eikä hän enää halua nuolla minua. Sanoi myös että tunnun tosi löysältä, tämän huomasin itsekkin, tuntuu kuin tarvitsisi ison patongin sinne tyyliin, tämä oli iso lyönti itsetunnolle sillä ennen synnytystä mies oli kehunut, että olin erittäin tiukka.
Tietääkö kukaan palaako alapää enää entiselleen?
Toivottavasti viitsitte vastata. Tällä hetkellä tuntuu kuin että seksielämä olisi ohi jo 25 vuotiaana ja seksi on ollut elämäni tärkeimpiä asioita, elämän suola.
N25
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi niitä lapsia ei tarvitse tehdä. Kuulostaa todella vastenmieliseltä. Miten miehet kestätte...
Miehet? Eihän miehet tee mitään vaan vapaamatkustaa niin kuin kaikessa. Nainen kärsii kaiken.
Kyllä se oli meilläkin rouva, joka niitä muksuja tinkasi. Olin hölmö ja menin suostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi niitä lapsia ei tarvitse tehdä. Kuulostaa todella vastenmieliseltä. Miten miehet kestätte...
Miehet? Eihän miehet tee mitään vaan vapaamatkustaa niin kuin kaikessa. Nainen kärsii kaiken.
Kyllä se oli meilläkin rouva, joka niitä muksuja tinkasi. Olin hölmö ja menin suostumaan.
Niin se oli meilläkin vaimo joka niitä muksuja halusi. Halusi niin paljon, että ymmärsi haluta muutenkin paljon kullia ja hellia miestään. Ei voinut vastustaa pillun kiimaa, joten 4 lasta sai. Nyt on jo 4 lastenlasta ja elämän parasta aikaa. Vaimo haluaa onneksi kullia yhä vieläkin.
Ainut mitä olisin toivonut, että vaimo pillu olisi vähän väljentynyt synnytyksissä, saisi pidempään naida, eikä tarvitsisi niin paljon varoa. No ei muuttunut, pysyy niissä mitoissa mitä ollutkin. Nyt vanhemmiten vielä tiukentunut entistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se oli meilläkin vaimo joka niitä muksuja halusi. Halusi niin paljon, että ymmärsi haluta muutenkin paljon kullia ja hellia miestään. Ei voinut vastustaa pillun kiimaa, joten 4 lasta sai. Nyt on jo 4 lastenlasta ja elämän parasta aikaa. Vaimo haluaa onneksi kullia yhä vieläkin.
Ainut mitä olisin toivonut, että vaimo pillu olisi vähän väljentynyt synnytyksissä, saisi pidempään naida, eikä tarvitsisi niin paljon varoa. No ei muuttunut, pysyy niissä mitoissa mitä ollutkin. Nyt vanhemmiten vielä tiukentunut entistään.
Kyllä sitä kullia haluttiin juu silloin, kun piti muksuja saada. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein puhut "vapaamatkuksesta"? Rakkaan miehen paikalla ololla ja henkisellä tuella on valtava merkitys prosessin jaksamiselle alusta loppuun!
Mihin miehellä sattuu ja mikä kohta alapäästä on riekaleina kun lapsi on syntynyt?
Mies on vapaamatkustaja. Nainen kaunis olento joutuu kärsimään suunattomasti.
Muuttui vaan parempaan suuntaan, lapsia on toki vain yksi!!
OIs saanu jähä tekemättä,maku ja koko pilalla
Mitä oikein puhut "vapaamatkuksesta"? Rakkaan miehen paikalla ololla ja henkisellä tuella on valtava merkitys prosessin jaksamiselle alusta loppuun!