Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa narkkarin lapsenvahdiksi

Vierailija
29.10.2014 |

Miehen 16-v lapsi edellisestä liitosta on kärähtänyt kaksi kertaa kannabiksen poltosta. Nyt miehen mielestä meidän pitäisi käyttää tätä narkkarinalkua yhteisen 4-vuotiaan lapsemme lapsenvahtina,  että teini saisi tienata vähän rahaa. Tästä on nyt kova riita, itse palkkaisin lapsenvahdin mieluummin MLLtä. Joku narkkari ei saa jäädä kahden lapseni kanssa! Miten saan miehen tajuamaan tämän?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi.

Palstalla tuntuu riittävän huumeita kokeilleita ja säännöllisesti käyttäviä äitejä. En antaisi omaa lastani sellaisen lapsen hoidettavaksi, joka käyttää huumeita.

Riski on liian suuri.

Vierailija
22/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:53"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:52"]Kannabis johtaa tavan muodostumiseen, sekä aiheuttaa pitkäaikaisena käyttönä aivojen heikkenemistä.
[/quote]
Miksi alkoholi on sitten sallittua? Se on vaarallisempaa kuin kannabis.
[/quote]

Miksi pitäisi otta alkoholin rinnalle taas uusi ihmistä tuhoava aine? Ei ymmärrä
[/quote]
Se on niin yleistä, joten poliisit voisivat käyttää resurssit paremmin, suomi sais valtavasti verorahoja ja käyttäjien valvonta helpottuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:52"]Kannabis johtaa tavan muodostumiseen, sekä aiheuttaa pitkäaikaisena käyttönä aivojen heikkenemistä. [/quote] Miksi alkoholi on sitten sallittua? Se on vaarallisempaa kuin kannabis.

[/quote]

No en päästäisi lapsen lähelle myöskään teiniä, joka käyttänyt alkoholia alaikäisenä. Varmaan se on sitäkin tehnyt, ei vaan ole jäänyt kiinni. 
[/quote]
varppina oot itekin käyttäny alaikäsenä alkoholia. Lapsi huostaan nyt!
[/quote]

En muuten ole. Olin täysabsolutisti 26-vuotiaaksi, sen jälkeen opetellut sosiaalisissa tilanteissa juomaan lasin viiniä, mutten siitäkään pidä.

Vierailija
24/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:58"]En suostuisi.

Palstalla tuntuu riittävän huumeita kokeilleita ja säännöllisesti käyttäviä äitejä. En antaisi omaa lastani sellaisen lapsen hoidettavaksi, joka käyttää huumeita.

Riski on liian suuri.
[/quote]

Olen ällistynyt, miten moni täällä noin vaan antaisi lapsen narkkarin hoiviin. Itse en suostu jättämään pienempää teinin kanssa enää hetkeksikään kahden. Mietin, pitäisikö korut ym arvotavarat viedä vanhempieni luokse niinä viikkoina, kun tuo narkkari on meillä.

Vierailija
25/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onnea aloittamallasi tiellä. Et halua tukea miestäsi hänen yrityksissään kasvattaa edellisestä liitosta olevaa lastaan ja kadehdit kaikkea miehesi hänelle antamaa. 

Johdat liittosi hienosti eroon, mikä lienee onni miehellesi.

Vierailija
26/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutki sen taskut, katso löytyykö ruiskuja! Jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa!

Vierailija
27/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:58"]En suostuisi.

Riski on liian suuri.
[/quote]

Olen ällistynyt, miten moni täällä noin vaan antaisi lapsen narkkarin hoiviin. Itse en suostu jättämään pienempää teinin kanssa enää hetkeksikään kahden. Mietin, pitäisikö korut ym arvotavarat viedä vanhempieni luokse niinä viikkoina, kun tuo narkkari on meillä.
[/quote]
koska pössyttelijä ei ole narkkari. Narkkari on riippuvainen kovista aineista. Tiesitkö että alkoholi on kovempi huume kuin kannabis.

Vierailija
28/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:06"]Ap, onnea aloittamallasi tiellä. Et halua tukea miestäsi hänen yrityksissään kasvattaa edellisestä liitosta olevaa lastaan ja kadehdit kaikkea miehesi hänelle antamaa. 

[/quote]

Olen kyllä harkinnut eroa. Välttyisin siltä, että huumeenkäyttäjänuoret pyörii nurkissa. En ole valmis siihen, että teiniä kasvatetaan oman lapseni turvallisuuden uhalla. Ja mihin hän tarvitsee taskurahaa, hankkiakseen lisää huumeita? Ihnetten vaan sitä, ettei skootterin ehdoksi laitettu esim vähintään 8 keskiarvoa, teini saa kaiken kuin keksii vilkaista ja tässä sen kasvatustyylin lopputulos. Tuleva ongelmakäyttäjä.

Vierailija
29/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:58"]En suostuisi.

Riski on liian suuri.
[/quote]

[/quote]
koska pössyttelijä ei ole narkkari. Narkkari on riippuvainen kovista aineista. Tiesitkö että alkoholi on kovempi huume kuin kannabis.
[/quote]

En hyväksyisi teiniltä myöskään alkoholin käyttöä. Mutta huumeiden käyttö on kaikenikäisenä rikos. Huumeita hankkinut pyörii rikollisissa piireissä. Kantaa rahansa rikollisliigoille ja tukee siten niiden toimintaa.

Vierailija
30/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:06"]Ap, onnea aloittamallasi tiellä. Et halua tukea miestäsi hänen yrityksissään kasvattaa edellisestä liitosta olevaa lastaan ja kadehdit kaikkea miehesi hänelle antamaa. 

[/quote]

Olen kyllä harkinnut eroa. Välttyisin siltä, että huumeenkäyttäjänuoret pyörii nurkissa. En ole valmis siihen, että teiniä kasvatetaan oman lapseni turvallisuuden uhalla. Ja mihin hän tarvitsee taskurahaa, hankkiakseen lisää huumeita? Ihnetten vaan sitä, ettei skootterin ehdoksi laitettu esim vähintään 8 keskiarvoa, teini saa kaiken kuin keksii vilkaista ja tässä sen kasvatustyylin lopputulos. Tuleva ongelmakäyttäjä.
[/quote]
muahahaha. :D kannabista harmittomampaa ainetta tuskin on. Sitä paitsi siihen ei edes jää kovin helposti koukkuun.

Vierailija
31/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:58"]En suostuisi.

Riski on liian suuri.
[/quote]

[/quote]
[/quote]

En hyväksyisi teiniltä myöskään alkoholin käyttöä. Mutta huumeiden käyttö on kaikenikäisenä rikos. Huumeita hankkinut pyörii rikollisissa piireissä. Kantaa rahansa rikollisliigoille ja tukee siten niiden toimintaa.
[/quote]
luettelit juuri muutaman hyvän syyn kannabiksen laillistamiseksi. :)

Vierailija
32/32 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, täällä sitten vissiin toinen narkkari, kun olen elämäni aikana ehkä 10 kertaa kannabista poltellut. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan