Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri käy vessassa 2 krt tunnissa

Vierailija
29.10.2014 |

Työkaveri käy wc:ssä KAKSI KERTAA TUNNIN AIKANA,eli n.puolen tunnin välein. Kyseessä siis about 25-vuotias mies. Tätä on tapahtunut joka päivä sen jälkeen kuin tuli töihin, eli n.3 kk sitten.
Pummiiko vain ettei tarviis tehdä töitä vau what the fuck

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on närkästynyt

Vierailija
22/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että AP on mikään kyylä, väkisinkin tulee kiinnitettyä huomiota jos noin usein joku käy. Tuo vessaväli on kyllä liikaa kaikille yliaktiivisillekkin rakoille, eihän pisua ehdi edes erittymään tuota tahtia. Ehkä olisi hyvä puhua esimiehelle joka pyytää työterveyttä hoitamaan tämän asian?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:45"]

En usko että AP on mikään kyylä, väkisinkin tulee kiinnitettyä huomiota jos noin usein joku käy. Tuo vessaväli on kyllä liikaa kaikille yliaktiivisillekkin rakoille, eihän pisua ehdi edes erittymään tuota tahtia. Ehkä olisi hyvä puhua esimiehelle joka pyytää työterveyttä hoitamaan tämän asian?

[/quote]

Ehkei sun kaltaisten muotoilusta tulisi kenenkään joutua edes edesvastuuseen.

Vierailija
24/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:45"]

[/quote]

Ehkei sun kaltaisten muotoilusta tulisi kenenkään joutua edes edesvastuuseen.
[/quote]

Anteeksi nyt vaan että olen myötätuntoinen ihminen joka haluaa kaikille parasta. Moni ei osaa hakea apua ongelmilleen itse, silloin on hyvä jonkun puuttua asiaan.

Vierailija
25/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla tuntuu olevan aikaa kyylätä työkaveriesi vessakäyntejä ja jopa raportoida niistä tänne! Mielenkiintoinen työ sinulla kun tuollaiseen riiittää aikaa.

Vierailija
26/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:45"] En usko että AP on mikään kyylä, väkisinkin tulee kiinnitettyä huomiota jos noin usein joku käy. Tuo vessaväli on kyllä liikaa kaikille yliaktiivisillekkin rakoille, eihän pisua ehdi edes erittymään tuota tahtia. Ehkä olisi hyvä puhua esimiehelle joka pyytää työterveyttä hoitamaan tämän asian? [/quote] Ehkei sun kaltaisten muotoilusta tulisi kenenkään joutua edes edesvastuuseen. [/quote] Anteeksi nyt vaan että olen myötätuntoinen ihminen joka haluaa kaikille parasta. Moni ei osaa hakea apua ongelmilleen itse, silloin on hyvä jonkun puuttua asiaan.

[/quote]

Mun mielestä sun häiriöön tulisi esim. sun työpaikallasi puuttua kauniin ja myötätuntoisen avustavalla ja lempeällä kädellä siten, että jonain päivänä sut vaan haettaisiin lepositeissä veks sieltä, koska olet noin sairas kyylä. Myötätuntoisella ja lempeällä otteella sun nuppitohtorillesikin olisi soitettu. :)

Vierailija
27/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työmaa, jos siellä töiden tekemisen sijaan ehtii kytätä työkavereiden tekemisiä.

Vierailija
28/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä ehtii nähdä kun vierestäni sinne vessaan mennään :D -ap

Vierailija
29/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä esimiehenä pitäisin puhuttelun kollegan vessakäynneistä raportoijalle....

Vierailija
30/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:01"]Minä kyllä esimiehenä pitäisin puhuttelun kollegan vessakäynneistä raportoijalle....
[/quote]

:---DD

Vierailija
31/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:00"]

Kai sitä ehtii nähdä kun vierestäni sinne vessaan mennään :D -ap

[/quote]

Ts. et keskity omiin töihisi niin että ohikulku jäisi täysin havaitsematta.

Vierailija
32/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vessassa tunnin välein vähintään. Siis kun olen töissä. Ja syynä on se, että jos juon kupin kahvi,se tarkoittaa 2 vessakäyntiä. Siihen päälle juon aina 1 1/2-2 kuppia vettä joka tietää taas n. 2 vessakäyntiä lisää. Jos taas juon kaksi kuppia kahvia, niin vessakäyntejä tuleekin jo 8 työpv:n aikana! Kamala.. :|

Vierailija
33/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
34/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3#)!)#)#)#))#)#)

Vierailija
35/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:50"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:45"] En usko että AP on mikään kyylä, väkisinkin tulee kiinnitettyä huomiota jos noin usein joku käy. Tuo vessaväli on kyllä liikaa kaikille yliaktiivisillekkin rakoille, eihän pisua ehdi edes erittymään tuota tahtia. Ehkä olisi hyvä puhua esimiehelle joka pyytää työterveyttä hoitamaan tämän asian? [/quote] Ehkei sun kaltaisten muotoilusta tulisi kenenkään joutua edes edesvastuuseen. [/quote] Anteeksi nyt vaan että olen myötätuntoinen ihminen joka haluaa kaikille parasta. Moni ei osaa hakea apua ongelmilleen itse, silloin on hyvä jonkun puuttua asiaan.

[/quote]

Mun mielestä sun häiriöön tulisi esim. sun työpaikallasi puuttua kauniin ja myötätuntoisen avustavalla ja lempeällä kädellä siten, että jonain päivänä sut vaan haettaisiin lepositeissä veks sieltä, koska olet noin sairas kyylä. Myötätuntoisella ja lempeällä otteella sun nuppitohtorillesikin olisi soitettu. :)

[/quote]

Hei ylempi, olet itse kylläkin todella sairas. Kirjoitat tuommoista paskaa ja laitat vielä hymynaaman perään, kertoo jos jonkinlaisesta mielenhäiriöstä. Mikä SUA vaivaa? Olen samaa mieltä tuon toisen kirjoittajan kanssa ja ei mua ainakaan tarvitse hoitoon viedä. Ei tarvitse olla kyylä huomatakseen sen, kun joku ravaa "tuhat" kertaa päivässä vessassa, onhan se outoa.

Vierailija
36/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:29"]

Työkaveri käy wc:ssä KAKSI KERTAA TUNNIN AIKANA,eli n.puolen tunnin välein. Kyseessä siis about 25-vuotias mies. Tätä on tapahtunut joka päivä sen jälkeen kuin tuli töihin, eli n.3 kk sitten. Pummiiko vain ettei tarviis tehdä töitä vau what the fuck

[/quote]

Vitun vessapoliisi. Mene terapiaan.

Vierailija
37/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin outoa siinä on, että käy vessassa? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi? Viekö se sun tehokkuutta pois, että joku muu käy vessassa? Oletko koskaan ajatellut, että kaikki eivät ole niin kuin sinä, laiskoja. Ehkä tämä työkaverisi on sairas? Muun muassa tulehduksellisen suolistosairauden takia vessassa voi joutua käymään vaikka 10 minuutin välein. Esimerkiksi edellä mainittu tauti on ERITTÄIN kiusallinen, kivulias ja hankala. Helvetin inhottavan taudin lisäksi ei kukaan tarvitse kaltaistasi mulkvistia seuraamaan. Suo hänelle se rauha, että et helvetti kyylää jokaista hänen liikettään. Alkaa vituttaa tän miehen puolesta, kun keski-ikäinen mamma tuijottelee koska hän käy vessassa. On täysin sama, mikä on se syy, jonka takia tämä mies käy vessassa. Ajattele joskus asioita muiltakin kannoilta. Vittu että menee hermo, kun ei osata pitää nenää pois muiden asioista.

Vierailija
38/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo paljon vettä. Itse juon vettä 4-6 l päivässä ja kyllä käyn myös tiheästi vessassa. Menen töihin ja alotan työt 15-30 min. ennen kuin työaika alkaa ettei kenenkään AP:n kaltaisen kyylän tarvi kuvitella et kulutan työaikaa vessassa loisimalla.

Vierailija
39/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime kesänä lusmu kesätyöläinen, joka kävi vähintään kerran tunnissa vessassa. Joskus hän kertoi juovansa päivässä 3 litraa vettä ja siitä vähintään 2 litraa työpäivän aikana, ettei kotona pissattaisi niin paljoa. Ja usein hän viihtyi vartin siellä vessassa.

Ei tarvi mikään kyylä olla, kun jokainen täällä näki, ettei tuota tyyppiä työnteko kiinnostanut pätkääkään.

Vierailija
40/55 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suolisairaana en kehtaisi kertoa, että "Joo, ravaan tuolla vessassa koska muuten tulee paskat housuun", vaan syyttäisin vettä tms. Ja usein vatsa on niin kipeä, että joudun viettämään puolikin tuntia vessassa. Once again, älkää tuomitko, ellette tiedä.