Työkaveri käy vessassa 2 krt tunnissa
Työkaveri käy wc:ssä KAKSI KERTAA TUNNIN AIKANA,eli n.puolen tunnin välein. Kyseessä siis about 25-vuotias mies. Tätä on tapahtunut joka päivä sen jälkeen kuin tuli töihin, eli n.3 kk sitten.
Pummiiko vain ettei tarviis tehdä töitä vau what the fuck
Kommentit (55)
Käsi pystyyn jokainen joka ei ihmettelisi jos joku ramppaa paskahuussissa alvariinsa. Olen minäkin ollut työpaikassa jossa oli tällainen henkilö, hän oli kehitysvammainen, mutta silti tuota käytöstä ihmettelivät jopa kehitysvammatyöhön koulutetut ohjaajat.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00727
^ Taitaa sairastaa tuota kuten mäkin. Itse käyn wcssä 15 minuutin välein vuorokauden ympäri.
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 00:39"]
Käsi pystyyn jokainen joka ei ihmettelisi jos joku ramppaa paskahuussissa alvariinsa. Olen minäkin ollut työpaikassa jossa oli tällainen henkilö, hän oli kehitysvammainen, mutta silti tuota käytöstä ihmettelivät jopa kehitysvammatyöhön koulutetut ohjaajat.
[/quote]
Pakko-oireinen häiriö, OCD? Pitää esim. tarkistaa onko hana kiinni, vessapaperirullan pää ei roiku suorassa jne. lukemattomia kertoja. WC:ssä on monta mielenkiintoista pientä yksityiskohtaa joihin pakko-oireista häiriötä sairastava tai kehitysvammainen henkilö voi takertua ja ns. jäädä jumittamaan ilman että mahtaa itse sille yhtään mitään.
Minä myös. Ongelma on nimeltään yliaktiivinen rakko, ja estää aika mukavasti mm.ulkonakäynnin ja shoppailusta nauttimisen.
Lasten kanssa en ole ollut koskaan puistossa. Ehkä kollegalla sama vaiva? :(
Mua on epäilty mm. syömishäiriöiseksi kun ravaan aika usein vessassa. Vessassa käynti useasti on monelle nolo asia, josta ei haluta tehdä numeroa. Usein taustalla on joku sairaus. Ap älä kyylää.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:53"]
Niin siis äsken kävi 15 min sitten ja nyt taas. Sitä ennen on tälle aamuun kerinny käydä 3-4 krt. Ja en kyttää, työpisteeni on ikävä kyllä ihan vessan vieressä. Ei puhu puhelimeen. Hankala uskoa että hömpsyjäkään ottaa. Sais olla kyllä nopea runkkaamaankin :D kaippa sen rakko on vain ylivilkas, en viitsi kysyä.
[/quote]
Vai että oikein pummimista? Millaista se oma työntekosi sitten on, jos kesken työvuoron ehdit koko ajan AV:llä notkua ja täällä päivitellä, että kuinka työkaveri käy usein vessassa. :)
Keskity saatana itse työhösi, ja anna muiden käydä paskalla /kusella niin monesti kun tarvii. Mistä sinä tiedät miksi joku ravaa vessassa? Voi olla monta syytä joista sinä et mitään tiedä. Onko kai nuita sairauksiakin vaikka mitä. entä jos itse saat jonkun sellaisen, ja joku kyttää sinun paskomista/kusemista??
Herranen aika, käykö jotkut täällä vauva.fi palstalla työaikana!!! Ja saa siitä palkkaa!!! Ei ihme, että Suomen valtion täytyy ottaa koko ajan enemmän lainaa ulkomailta.
Minä olin töissä puhelinmyyntifirmassa ja join aika paljon vettä ihan siksi että ääni pysyy kirkkaana. Ravasin sitten vessassa jatkuvasti ja sainkin koeajalla potkut. Päätin sitten että vähennän vedenjuomista. Nyt taas juon liian vähän, mutta kestän hyvin 6-8 tuntia pissaamatta.
Tervetuloa vaan ap ja muut ihmettelijät todellisuuteen. Oikein mielelläni vaihtaisin ärtyneen suoleni ja yliaktiivisen rakkoni teidän kanssanne. Viimekin yönä istuin krampeissani tunnin vessassa ja kyllä on ollut hieman vaikeaa herätä tänä aamuna edes kokousta varten. Onneksi sentään saan tehdä töitä kotona ettei tarvitse olla vaivojen takia vielä toisten kyylättävänäkin.
Eihän ap pysty keskittymään duuniinsa, jos se yksi laukkaa koko ajan vessassa.
Huh, onneksi en ole miespuolinen, niin tiedän ainakin, että ap tuskin on minun työpaikallani. Eikä täällä ole kenenkään työpiste vessan ovella.
Taidanpa lähteä käymään vessassa, toisen kerran tunnin sisään. Olen juonut ison mukillisen kahvia ja lasillisen vettä ja kun ap:takin kiinnostaa, aion mennä ihan pissalle sinne.
Eikö kenenkään muun mielestä ole outoa, jos joku käy 15-20 x työpäivän aikana vessassa? Kyllä siinä on joku ongelma ja toivoisi vessaramppaajan puolesta, että hän saisi vaivaansa avun. Yliaktiiviseen rakkoon on lääkkeitä eikä kai ärtynyt suolikaan noin usein vessaan pakota, tai sitten olisi sairasloman paikka.
Eikös näyttöpäätetyössä suositella muutenkin nousemista ja pientä jaloittelua 45 minuutin välein? Siinä samallahan on hyvä käydä vessassakin.
Tuskin kukaan aikaa tappaakseen käy vessassa. Hänellä voi olla vaikka suolistossa ongelmia joiden vuoksi joutuu vessassa ravaamaan. Itellä hävetti jumittaa vessassa puoli tuntia kun ilmaa oli niin paljon ja yritin siinä hiljalleen piereskellä ettei koko vessa raikaa ja siihen päälle pitkä ponnistus kun ummellakin oli. Tätä tapahtui kun en vielä tiennyt mikä minua vaivaa ja söin vehnää ja maitotuotteita.
Mitäpä jos ehdotat esimiehellesi että vapaaehtoisesti haluat vaihtaa työpisteesi/työpöytäsi sijaintia päikseen kys. henkilön kanssa?