Montako kappaletta maskeja sinulla menee päivässä?
Mieti, mitä se tekee viikossa ja kuukaudessa. Mieti, kuinka paljon maskiroskaa maailmaan on jo kerääntynyt.
Kommentit (43)
Päivässä noin 4 kpl. Ensin yksi työmatkalle, töissä vaihdan uuteen, sitten lounaalla vaihto ja kotimatkalle uusi.
1 maski viikossa koska olen syrjäytynyt ja käyn ulkona vain kerran viikossa lähikaupassa.
Tarvitsen vain ruokakauppaan. Ei ole ensimmäinen 50 kpl paketti vielä lähelläkään loppua.
Ne voi pitää karanteenissa ja pestä 10 krt.
Vain yksi ja sekin töissä, maskit on vaan suuri ihmiskoe!
Mulla saattaa olla 1 maski per päivä. Sama mikä oli kaupassa, meen sillä töihin. Sit jos muistan vaihdan sen jossain vaiheessa tai työpäivä on ohi ja muistan et sama maski vielä. Yhtään en ole ostanut. Käytän työnantajan antamia maskeja.
Nyt on vapaapäivät sama maski ollut käytössä ja on autossa. Sillä huomenna töihin.
Olen käyttänyt kangasmaskia yli vuoden, välillä pesen sen.
0 kpl joka päivä pandemian alusta asti.
Ei vaivaa jäte minun omatuntoa.
Maskisuosituksen tullessa vaihdoin kiltisti joka kerta uuteen kun astuin ovesta ulos.
Nyt viimeiset puoli vuotta mennyt pari kappaletta kun kuljetan sitä samaa vanhaa taskussa. Kun alkaa olla tarpeeksi nuhjaantunut niin heitän mäkeen.
Vähän tulee yksinkertainen mielikuva ihmisistä, jotka vieläkin tunnollisesti pitävät sitä kirurginmaskia naamalla. Odottavat kunnes Marin antaa luvan ottaa pois 🤣🤣
NOLLA. JA HENGITTELEN SYVÄÄN JA YSKIN JOKA PAIKASSA 24/7. IKUISESTI. AAMEN!
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Se kangasmaski on yhtä tyhjän kanssa.
Useimpina 0. Korkeintaan 1 ja sitäkään en yleensä heitä roskiin, vaan käytän uudelleen.
Minulla ei ole viime vuoden puolella ostettu 30 maskin paketti kulunut vielä puoliksikaan, joten uskon sillä selviäväni koko korona-ajasta lopullisesti läpi. Ja jo silloin ostohetkellä päätin, että tällä koitan mennä koko korona-ajan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla saattaa olla 1 maski per päivä. Sama mikä oli kaupassa, meen sillä töihin. Sit jos muistan vaihdan sen jossain vaiheessa tai työpäivä on ohi ja muistan et sama maski vielä. Yhtään en ole ostanut. Käytän työnantajan antamia maskeja.
Nyt on vapaapäivät sama maski ollut käytössä ja on autossa. Sillä huomenna töihin.
Varmaan ihana hengitellä sitä samaa pskasta maskia yhä uudelleen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki? Se kangasmaski on yhtä tyhjän kanssa.
Itse käytän maskia vain hyteerikkojen sydämen suojaamiseksi. Puhtaasti psykologisessa mielessä siis. En halua aiheuttaa kenellekään järkytyksestä johtuvaa sydänkohtausta. Siksi on ihan sama mitä materiaalia maski on, kunhan sen vain on naamalla.
t. eri
Neljällä on pärjätty kohta kaksi vuotta. Pessen tietysti välillä. En niitä pidä kuin ruokakaupassa tai julkisessa liikenteessä lyhyesti.