Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kakkahätä iskee kesken ruokailun, lähdetkö samantien vessaan

Vierailija
29.10.2014 |

Vai yritätkö pinnstellä ruokailun ajan ja sitten vasta vessaan?
Mä just söin aamiaista ja kauhea kakkahätä tuli kesken kaiken. Pakko oli lähteä vessaan samantien. Kohta pitää mennä jatkamaan jäähtyneen kahvin juomista. Onneksi vähän jäi vielä lämmikkeeksi pannuun.
Vierailla ollessa ehkä yrittäisin pinnistellä loppuun saakka jos ei sitten ihan kaamee kakkahätä iske kesken kaiken. :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn vessassa aina ennen syömistä ja luulisin että silloin olisin huomannut jos olisi mahdollista pusertaa, ja sitten jos syömisen aikana iskee hätä niin silloin mitä luultavimmin on niin kiire että on pakko mennä tai tulee housuun. 

Vierailija
2/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahätä kesken ruokailun on ikävä. Se latistaa tunnelman ja on hiukan ällökin (syö, paskaa, syö). Mutta kyllä paskalle on mentävä, ainakin kotioloissa. Kylässä pidätän, samoin ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona joskus otan kahvin ja leipää paskalle mukaan...

Vierailija
4/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee kakkahätä aina kesken aamiaisen. Jos en syö aamiaista niin ei tule kakkakaan ennen kuin vasta iltapäivällä. Joten kyllä, käyn kesken ruokailun kakalla.

Vierailija
5/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:09"]

Mulla tulee kakkahätä aina kesken aamiaisen. Jos en syö aamiaista niin ei tule kakkakaan ennen kuin vasta iltapäivällä. Joten kyllä, käyn kesken ruokailun kakalla.

[/quote]

Sama juttu, vkl aamuisin. Käyn vessassa, ei hätää eikä tule vaikka piten pinnistää. Syön puolet aamiaisesta ja pakko mennä HETI, eikä se sitten tosiaan kestä kuin pouoli minuuttia, eli ei kahvi ehdi jäähtyä.

Vierailija
6/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]

Sama juttu, vkl aamuisin. Käyn vessassa, ei hätää eikä tule vaikka piten pinnistää. Syön puolet aamiaisesta ja pakko mennä HETI, eikä se sitten tosiaan kestä kuin pouoli minuuttia, eli ei kahvi ehdi jäähtyä.

[/quote] Suoli herää noin puoli tuntia heräämisen jälkeen, oletteko juuri silloin syömässä...

Vierailija
7/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toimii aamuisin, heti aamupalan jälkeen.Kahvia en juo ollenkaan.

Vierailija
8/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote] Suoli herää noin puoli tuntia heräämisen jälkeen, oletteko juuri silloin syömässä...
[/quote][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]
Ei välttämättä, voi mennä parikin tuntia heräämisestä aamupalaan tai voi mennä suoraan sängystä aamupalapöytään.
Arkiaamuina mulla ei ole tätä efektiä. Eikä töissä tule hätä kesken lounaan. Eikä töissä ole aamupäivällä ikinä niin kova hätä ettei vois varttia pidätellä.
Toka

Vierailija
9/25 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää pussihousuja, niihin mahtuu. Ja ei se syömistä haittaa, enempihän mahtuu kun entiset pois pakenee :p

Vierailija
10/25 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoin tulee yhtäkkiä niin kova hätä ettei pystyisi ensin syömään loppuun :D mutta kotona ollessa voisin kyllä lähteä keskenkaiken vessaan jos sellainen tarve tulisi, kylässä en kehtaisi

Vierailija
11/25 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista small talkia. Voi pyhät sylvit.

Vierailija
12/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä koskaan iske, mutta en lähtisi kesken.

Vierailija
13/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo koskaan käynyt niin en tiedä.

Vierailija
14/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi ravintolassa ja yritin vain päästää paineita pois, niin lurahti ripulit alushousuihin.

Vierailija
15/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:14"]Kerran kävi ravintolassa ja yritin vain päästää paineita pois, niin lurahti ripulit alushousuihin.
[/quote]
Voi ei. :`D

Vierailija
16/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpaikassa pidättelen, kotona menen kesken vessaan. Mulla vatsa toimii aina noin puolivälissä kahvikupillista. :)

Vierailija
17/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ikinä tapahtunut, niin en tiedä mitä tekisin. Enkä ikinä kävisi vieraissa isolla hädällä.

Vierailija
18/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kävisit, jos sairastaisit suolistotulehdusta.
Vastaus kysymykseen: menen heti, koska minulla on Crohnin tauti ja kun hätä iskee, on jo kiire.

Vierailija
19/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on tärkeä pohtia. Mietin vielä.

Vierailija
20/25 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:33"]Tätä on tärkeä pohtia. Mietin vielä.
[/quote]
No joko päätit, miten toimit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan