Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annatko lapsesi katsoa Pokemonia?

Vierailija
01.09.2006 |

Lapsen ikä?

Miksi annat/miksi et?

Minä en ole antanut, mielestäni se ei ole sopivaa katsottavaa lapsille.

Harmittaa vaan, kun poika jää tarhassa ulkopuoliseksi kun muut juttelevat Pokemoneista. Kyselee kaupassa Pokemon kortteja ja karkkeja ja värittää tarhassa Pokemon värityskuvia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satua kuunnellessa lapsi voi itse visualisoida sadun, mutta telkkarista kaikki tulee valmiina.

Vierailija
22/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä katsotaan päivittäin kakkosen lastenohjelmat eli lähes tunti putkeen, samoin viikonloppuaamuisin kertyy 1,5 h. Jotenkin tuntuu, että jos lapset katsovat vielä lisäksi Pokemonit ja muut, niin eikö siitä tule aika paljon... Jos sitten valitsee Pokemonit yms. kakkosen ohjelmien sijasta, niin ihmetyttää miksi? Nehän on hirveän laadukkaita ohjelmia verrattuna siihen kimittämiseen ja räiskyntään.

Ja tiedoksi, että en ole mikään tiukkapipo: meillä katsotaan monina arkipäivinä lastenohjelmien lisäksi myös joku dvd iltapäivän rauhoittumishetkeksi, joten kyllä meilläkin telkkaa välillä tuijotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5v ja 2,5v.

Pokemon on vähän liian rajua menoa (tosin tuo esikoinen katsoo kyllä Harry Potteria, joten :)). Mutta miehen kanssa ollaan vähän Pokemonii katsottu, eikä siinä ole kyllä päätä eikä häntää, joten ei sellasta skeidaa muksujen tarvi katsoo.

Vierailija
24/24 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kysymys heräsi minullakin. Paljonko sitä tv:tä oikein nuo Pokemonien kkatsojat oikein tuijottavat?

Minä yritän rajoittaa lasten tv:n katselua siten, että emme katso joka päivä lasten ohjelmia. Dvd:tä katsomme vain viikonloppuisin tai sairas-/sadepäivinä.

ap