Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amikset, olen valmis koettelemaan akateemisuuttani.

Vierailija
29.10.2014 |

Olen valmis kyseenalaistamaan sen faktan, että olen tehnyt oikein kouluttautuessani korkealle. Amis se vaan tienaa enemmän ja akateeminen työskentelee Siwan kassalla.

Kuinka lähden vaihtamaan alaa, joka on toki omastakin mielestä alhaisempi koulutus, mutta työllistää paremmin.

Kuinka valita oikea ala? Mistä aloittaa?

Olen avoimin ja vilpittömin mielin. Haluan kyseenalaistaa akateemisuuteni. Tarkoitus ei ole väitellä, tarkoitus on noudattaa ohjeitanne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka ammattistarttia, sitähän yleensä suositellaan sellaisille, jotka eivät tiedä mitä haluavat.

Ihan vakavissaan, luulitko olevasi hauskakin?

Vierailija
2/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että olet työtön. Koulutuksestasi huolimatta näytät olevan täysin kykenemätön oikeasti aktiiviseen omaehtoiseen tomintaan.

Luulisi sinulla olevan sen verran laaja perspektiivi huippukoulutuksestasi ja verrattomista älynlahjoista johtuen, että helposti selvittäisit pulman ilman amiksien vaivaannuttavia näkökantoja.

T: amis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole riittävän hyvä tai luova muuntautumaan?
Olen amis koska ammattini on ammattikoulupohjainen. Ehkäpä pitäisi lukea ylemmäs ihan huvikseen? Itse luin ammatin jossa viihtyisin. Alalla pärjääminen ei ole itsestäänselvyys.

Vierailija
4/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinnan ohjaajia on olemassa, käyhän juttusilla! 

T. Amiksen käyneen vaimo, ei valittamista toimeentulosta

Vierailija
5/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran näille, jotka eivät tajua tämä aloituksen implikointia ateisti-keskusteluun. :D

Vierailija
6/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo alkoholi vaikka vähemmälle. Sen jälkeen alat laitteleen elämää kuntoon.

Työtä ei kannata hakia vihamielisellä asenteella, noin niinkuin muutenkaan...

Kyllä se siitä. Jos sulla halua on saada työ, kyllä sie sen saat.

Vierailija
7/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:27"]

Nauran näille, jotka eivät tajua tämä aloituksen implikointia ateisti-keskusteluun. :D

[/quote]

Ja näihin palstalla nyt pyöriviin amis vs yliopisto ja amk vs akateeminen keskusteluihin. :D T. ap

Vierailija
8/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 00:27"]Nauran näille, jotka eivät tajua tämä aloituksen implikointia ateisti-keskusteluun. :D
[/quote]

Juu ja mie nauran kans. Mie nauran, kun sie osasit käyttää sannaa "implikointi".

Vai osasitko sie sittenkään? :)

Vierailija
9/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol
t. Akateeminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän