Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttavaa, kun vaatteet eivät pysy päällä

Vierailija
28.10.2014 |

Housut valuvat vyöstä huolimatta, ja jos vyön kiristää liian tiukalle niin ei tipu housut ei, mutta tulee jenkkikset ja maha pursuaa. En ole satakiloinen mutten missään tiukassakaan kunnossa.
Eikä varmana ole liian isot housut vaan juuri sopivat. Tekonahkatakki nousee selkää pitkin kiinni ollessaan. Olisi pitönyt kokeilla yhtä kokoa isompaakin, tiedetään, mutta toisaalta tässä on olkapään kohdat juuri oikeilla paikoilla eikä tunnu tukalalta, eli periaatteessa oikea koko mutta jostain hemmetin syystä ei yllättäen sovi minun kropalleni. Selkäni on notkolla, kuinkahan paljon se vaikuttaa tuohon nousuongelmaan? Suoraselkäiset kuulutus, pysyykö teillä paidat ja takit kivasti päällä ilman jatkuvaa kiskomista?

En ymmärrä mikä kroppaani vaivaa. Todella rasittavaa kun aina pitää kiskoa housuka ylös, takkia alas, kiristää kenkiä tai jotain muuta. ARGH!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on kurjaa kun tissiliivit roikkuu. Ja voitteko kuvitella, mun pikkarit toppi maahan viimeksi kun olin Alepan kassalla asioimassa

Vierailija
2/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet vaatteet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavyötärö

Vierailija
4/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:15"]Liian pienet vaatteet
[/quote]

No tämä takki on kyllä pieni mutta aivan hyvältä tuntuu päällä ja hihat ovat juuri sopivan pituiset, samoin olkapäiden kohdat oikeilla paikoilla. Ei ne pussimaiset tekonahkatakit näytä hyvältä minun mielestäni. Hihatkin menevät ryttyyn kun ovat niin pitkät.

Vierailija
5/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pömppisvatsamalli

Vierailija
6/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:20"]Ei oo pömppisvatsamalli
[/quote]

No kieltämättä pömppis ja notkolla omeva selkä eivät ole paras mahdollinen yhdistelmä jos haluaa vaatteiden pysyvän paikoillaan.

Vierailija
7/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:21"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:20"]Ei oo pömppisvatsamalli
[/quote]

No kieltämättä pömppis ja notkolla omeva selkä eivät ole paras mahdollinen yhdistelmä jos haluaa vaatteiden pysyvän paikoillaan.
[/quote]

Oleva

Vierailija
8/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy palstan ryhävalailta ja emakoilta miten saa rasvaa talvea varten kerrytettyä nopeasti, niin eivätköhän vaatteetkin ala ohessa pysyä yllä.

Vierailija
9/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ostat vaatteita, joiden malli ei sovi vartalolle

Vierailija
10/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persvako näkyy ja housut on liian pienet

Vierailija
11/12 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää ainakin ostaa semmosia mammamallisia farkuja, joissa on korkea vyötärö, jos en halua koko ajan olla nostamassa. Lisäksi hyvä vyö, mielellään miestenosastolta, ei mikään koristehärpäke eikä ilman reikiä toimiva. Paita pitää olla riittävän pitkä eikä ainakaan kuminauhaa saa olla alareunassa. Jos on pitkä selkä, jenkkakahvat ja eristettä takapuolessa, niin noin käy.

Vierailija
12/12 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:29"]Mitäs ostat vaatteita, joiden malli ei sovi vartalolle
[/quote]

Ihan sama minkä mallisia ne ovat kun ne eivät vain pysy päällä. Vai onko rintsikoissakin jotain "malleja", joiden olkaimet pysyvät paikoillaan kuin liimatut? Ai, olkaimettomat, no heh juu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän