Monelta syötte aamupalan, jos meette seitsemäksi töihin?
Syötkö siis ennen töihin lähtöä vai vasta kahvitunnilla, joka meillä on siinä yhdeksän aikaan?
Kommentit (9)
Herään viideltä ja syön samalla heti aamupalan. Puoli kymmeneltä syön sitten leipää ja kahvia.
Tyhjällä mahalla lähden töihin, juon pari kuppia kahvia aamupalaverissa ja eka kiinteä ravinto vasta lounaalla.
Saatan matkalla töihin syödä välipalapatukan tai esim porkkanan j kunnolla sit l
Klo 8-9 kahvitauolla aamupalan.
Aamupala n. klo 6.20, lounas n. klo 10.30. Lounaan ajankohtaan en voi vaikuttaa, lounastauko on pidettävä tiettyyn aikaan.
Syön matkalla 6.30 maissa pienen voileivän tai esim banaanin ja sitten töissä isomman aamupalan jossain klo 8.30-10 välissä.
Menen tyhjällä mahalla töihin ja syön töissä aamupalan ja sitten normaalisti lounaan. Olen päiväkodissa töissä, niin siinä samalla kun jaan lapsille puuroa, vedän kahvin ja omat eväsleipäni. En osaa syödä aamupalaa hirmu aikaisin, mutta en halua jättää sitä myöskään väliin.
Itse menen tyhjällä mahalla. Meillä tosin saa töissä pitää taukonsa miltei mihin aikaan tahansa, milloin nyt itse haluaa. Kyllä silti tavallisesti menen 9-10 pintaan syömään, siihen saakka just ja just pärjää :D
En syö aamupalaa. Herään kuudelta ja syön lounaan klo 11.