Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monelta syötte aamupalan, jos meette seitsemäksi töihin?

Vierailija
28.10.2014 |

Syötkö siis ennen töihin lähtöä vai vasta kahvitunnilla, joka meillä on siinä yhdeksän aikaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö aamupalaa. Herään kuudelta ja syön lounaan klo 11.

Vierailija
2/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään viideltä ja syön samalla heti aamupalan. Puoli kymmeneltä syön sitten leipää ja kahvia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjällä mahalla lähden töihin, juon pari kuppia kahvia aamupalaverissa ja eka kiinteä ravinto vasta lounaalla.

Vierailija
4/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 aikaan puuron raejuustolla, voinokareella ja marjoilla.

Vierailija
5/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan matkalla töihin syödä välipalapatukan tai esim porkkanan j kunnolla sit l
Klo 8-9 kahvitauolla aamupalan.

Vierailija
6/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala n. klo 6.20, lounas n. klo 10.30. Lounaan ajankohtaan en voi vaikuttaa, lounastauko on pidettävä tiettyyn aikaan.

Vierailija
7/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön matkalla 6.30 maissa pienen voileivän tai esim banaanin ja sitten töissä isomman aamupalan jossain klo 8.30-10 välissä.

Vierailija
8/9 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tyhjällä mahalla töihin ja syön töissä aamupalan ja sitten normaalisti lounaan. Olen päiväkodissa töissä, niin siinä samalla kun jaan lapsille puuroa, vedän kahvin ja omat eväsleipäni. En osaa syödä aamupalaa hirmu aikaisin, mutta en halua jättää sitä myöskään väliin. 

Vierailija
9/9 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menen tyhjällä mahalla. Meillä tosin saa töissä pitää taukonsa miltei mihin aikaan tahansa, milloin nyt itse haluaa. Kyllä silti tavallisesti menen 9-10 pintaan syömään, siihen saakka just ja just pärjää :D