Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä ihmiset tekee lapsia

Vierailija
28.10.2014 |

Jotka kumminin jo etukäteen tietävät, että siellä on minä minä ja en voi ja mun täytyy?

Olen aivan kypsä näitä tarinoita että koko perhe täytyi tappaa, koska mä en vaan jaksa. Itse en tehnyt lapsia koska tajusin että en jaksa marraskuussa vetää kurahnaksaa käteen rääkyvälle kakarelle,

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluaa lapsia, toiset eivät. Simple.

Vierailija
2/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi olkoon. Saat pokaalin. Muista nyt se, että moni kuitenkin jaksaa. Mietipä kuinka paljon on lapsiperheitä. Mieti sitten, monessako käy näin ikävästi tai edes lähelle. Mitä jos uutisissa olisi juttua lapsettoman tekemästä murhasta. Pitäisikö tänne aloittaa keskustelu siitä, miksi ei hänellä ollut lapsia, ei olisi varmaan näin käynyt jos olisi. Olet oikeasti noin yksinkertainen vai esitätkö vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa meistä vanhemmista ei pidä kovin suurena ponnistuksena vetää kurahanskoja kiukuttelevan lapsen käteen. Se on vain pelkkä rutiini joka toistetaan päivästä toiseen asiaa sen kummemmin miettimättä. Ja jotkut meistä ihan oikeasti nauttivat lastensa hoivaamisesta.

Vierailija
4/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei tekisi, kuolisimme sukupuuttoon, jolloin elämässä ei olisi mitään mieltä. Olisi surullista, jos me kaikki vanhenemisimme yhtäaikaa. Vika ei ole sellaisissa lapsia saavissa, jotka haluavat antaa paljon lapsilleen, mutta eivät aina siihen yksin riittävästi pysty, vaan sellaisissa lapsettomissa, jotka eivät halua antaa edes vähän tälle heidän jälkeensä tulevalle sukupolvelle. Omaan napaan tuijottaminen on kuin pahalaatuinen leviävä syöpä.

Vierailija
5/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:42"]

Suurin osa meistä vanhemmista ei pidä kovin suurena ponnistuksena vetää kurahanskoja kiukuttelevan lapsen käteen. Se on vain pelkkä rutiini joka toistetaan päivästä toiseen asiaa sen kummemmin miettimättä. Ja jotkut meistä ihan oikeasti nauttivat lastensa hoivaamisesta.

[/quote]

Tähän jatkaisin vielä että, varhaisen lapsuus iän jälkeen nautimme lastemme perheen läheisyydestä ja perheen hyvästä lähimmäisen kunnioituksen ja arvostuksen tunteesta.

t. Perheen isä

Vierailija
6/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kurahnaksa jokin intialainen juttu, joka vedetään käteen kakerelle? Kaki randelinin veljelle?

Vierailija
7/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:47"]

Jos kukaan ei tekisi, kuolisimme sukupuuttoon, jolloin elämässä ei olisi mitään mieltä. Olisi surullista, jos me kaikki vanhenemisimme yhtäaikaa. Vika ei ole sellaisissa lapsia saavissa, jotka haluavat antaa paljon lapsilleen, mutta eivät aina siihen yksin riittävästi pysty, vaan sellaisissa lapsettomissa, jotka eivät halua antaa edes vähän tälle heidän jälkeensä tulevalle sukupolvelle. Omaan napaan tuijottaminen on kuin pahalaatuinen leviävä syöpä.

[/quote]

Mitäs pahaa siinä olsi jos ihmiskunta kuolisi sukupuuttoon? Luonto kiittäisi.

Vierailija
8/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto kittäisi, mutta kyllä luonnosta voisi opetella pitämään huolta ilman, että kaikki ihmiset kuolisivat. Ihminen kaipaa mielekkyyttä. On mielekästä lisääntyä kohtuullisesti, elää onnellisina ja nähdä jatkumo, kun on oma aika lähteä eli kuolla.

Vierailija
9/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tilanne voi muuttua. Lapset on hankittu yhdessä miehen kanssa, ja sovittu että hoidetaan ne yhdessä. Sitten mies nostaakin kytkintä. Silloin ei ehkä jaksa.

Vierailija
10/10 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vaisto tai vietti siihen vetää, eihän ihmislaji muuten olisi säilynyt. Mitään järkisyytä yksilötasolla ei ole, ainakaan nykyaikana kun lapset eivät elätä vanhempiaan, suoraan siis. 

Eikä voi etukäteen tietää miten rankkaa se on, ennenkuin sen kokee, Vähän niinkuin sota (sori vertaus). Ei tiedä mitä saa, tuleeko kiltti viulua soittava tyttö vai riiviö adhd poika, pääseekö siisteihin toimistohommiin vai joutuuko etulinjaan ryynäämään ja väistelemään luoteja. 

Sitä vaan sitten koittaa pelata niillä korteilla,jotka sai jaossa. Toiset siinä onnistuu paremmin kuin toiset, toisilla on apua käytettävissään, toisilla ei. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi