Pitäis lukea tenttiin, mutta olen AV palstalla
Nyt pitäis saada tähän jokin roti! Muita, jotka lykkää juurin jotain vähemmän mieluisaa asia palstailemalla?
Kommentit (18)
Sama! Mulla on ajankäyttö ihan pyllyllään. Pakoilen täällä velvollisuuksia.
Minulla ihan sama. Olen viivyttelijäluonne ja lykkään ja lykkään kunnes on oikeasti kiire, sitten saan itsestäni kyllä irti, mutta aika vaan loppuu usein kesken. Tämä palsta on vain yksi tapa viivytellä. Kunpa oppisin pois tästä tavasta, nytkin pitäisi saada kandintyötä aloitettua, mutta päivät vain huitelee ohi, eikä mitään tapahdu.
Tuossa toi kirja ja paperit vieressä lojuu ja katsoo syyttävästi. Olen itsekin viivyttelijä ja joskus ihmettelen, että miten kummassa olen koskaan päässyt edes alaani lukemaan kunnossa tänne on aika kova pääsykoerumba. Nyt ihan jotain muuta tää lukemiseni :/ ap
Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[/quote]
Mulla on lääketieteeseen liittyvä tentti, en viitsi enempää sanoa, kun mulla on sellainen kutina, että omasta paikastani käy joku muukin täällä :D ap
Niin ja tsemiä muillekin tenttiin lukeville ! Ap
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[/quote]
Mulla on lääketieteeseen liittyvä tentti, en viitsi enempää sanoa, kun mulla on sellainen kutina, että omasta paikastani käy joku muukin täällä :D ap
[/quote]
Hahaa, taidan tietää sinut! :D etkös tänään puhunutkin tauolla tentistä, ja kauheasta luku-urakasta?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[/quote]
[/quote]
Hahaa, taidan tietää sinut! :D etkös tänään puhunutkin tauolla tentistä, ja kauheasta luku-urakasta?
[/quote]
En ole, kuten tullut ilmi, niin aika ahkerasti olen aihetta välttänyt ;) Kyllä täällä taitaa aika paljon meitä lääkiksessä olevia olla? Ap
Jos käyttäisin niin paljon aikaa lopputyöhön kuin palstailuun, se olisi varmaan jo valmis.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
En ole, kuten tullut ilmi, niin aika ahkerasti olen aihetta välttänyt ;) Kyllä täällä taitaa aika paljon meitä lääkiksessä olevia olla? Ap
[/quote]
Täällä kans lääkisläinen hampaalta! Mulla tentti ylihuomenna mutta täällähän mä palstailen :P
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:01"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]Mulla sama! Huomenna tentti ja täällä lojun. Mikä tentti sulla ap on? Mulla opettamisen ja oppimisen perusteet.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täällä kans lääkisläinen hampaalta! Mulla tentti ylihuomenna mutta täällähän mä palstailen :P
[/quote]
Ja mulla perjantaina. En vaan ehdi enää huomenna tai ylihuomenna kunnolla lukemaan :/ ap
No niin opiskelijat, nyt nenä sinne opintomateriaalien pariin. Sulkekaa av! Tsemppia kokeisiin.
t: maikka
Saati sitten kun pitäis kirjoittaa, esseitä tms. Aloittamisen vaikeus ajaa usein tänne ja hups tunti meni ja toinenkin ja sitten valvotaan aamuyöhön naputellen hätäpäissään. Kyllä sitä on tyhmä ja saamaton!
Sunnuntaina kävin jumpassa, eilen päätin mennä huomenna ja tänään on huomenna. Siivous odottaa...Mutta mä katson netin kautta telkkaria samalla!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 18:04"]No niin opiskelijat, nyt nenä sinne opintomateriaalien pariin. Sulkekaa av! Tsemppia kokeisiin.
t: maikka
[/quote]
Kiitti maikka, nyt otan sen kirjan oikeesti käteen! Ap
Inhottavaa, kun opiskeluihin kuuluu netissä olevien artikkeleiden lukeminen. Heti kun vähänkin keskittyminen herpaantuu, niin tulee avattua av, ja sitten tänne juuttuu. Voin kyllä kirjoittaa läppärillä niin, ettei nettiyhteys ole päällä, mutta heti kun on verkkomateriaalia, niin vaikeampi juttu. Yhteen aikaan printtasin artikkelit, mutta siinä paloi kauheasti mustetta ja paperia.
Toivottavasti kyseessä tentti yhdysmerkeistä..