Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka kerrostalossa tupakoit ja häiritset sillä muita.

Vierailija
15.09.2021 |

Siis sinä, joka poltat sisällä asunnossasi tai parvekkeilla tai ilmastointikanavien vieressä. Olen aina miettinyt, mitä mahtaa päässäsi liikkua? Pystytkö ollenkaan asettumaan toisen ihmisen asemaan? Savu tulvii ihmisten makuuhuoneisiin ja lastenhuoneisiin. Toisten terveys kärsii ja omaisuus kärsii. Sinä et välitä. Välität vain omasta riippuvuudestasi. En pysty käsittämään moista itsekkyyttä. Avaa toki vähän omaa ajatusmaailmaasi. Oikeasti kiinnostaa.

Kommentit (161)

Vierailija
141/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat rahoittavat miljonäärejä, uutisissa oli kerran juttu australialaisesta tupakkamiljonääristä joka asuu playboy tyylisessä kartanossa elää oikein hyvin tupakoijien rahoilla. Niin että kannattaa heittää rahat savuna ilmaan rikkaille ja hankkia siinä samalla mahdollinen astma/muuta itselleen ja lähellä oleville. Voihan sitä rahaa helpomminkin heittää ilmaan tai jakaa hyväntekeväisyyteen, kun se että rahottaa tupakkamiljonäärejä. Itse mietin mitä ostan ja jos voin, yritän olla rahoittamatta miljonäärejä.

Vierailija
142/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kodissani joka sisältää parvekkeen, määrään minä. Poltan kun haluan. Ei sun luukkuun tule savu, vaan haju, ja samalla tapaa sun luukusta tulee mun kotiin ties mitä hajuja.

Mitäköhän terveydelle vaarallista kemikaalia minä levitän huoneistoosi? Kyllä minäkin määrään minun kodissani ja jos haluan, ettei täällä haise kapakka, niin täällä ei haise kapakka. Valvira ja terveystarkastaja hoitavat homman. Eli sinut kadulle käryttämään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kodissani joka sisältää parvekkeen, määrään minä. Poltan kun haluan. Ei sun luukkuun tule savu, vaan haju, ja samalla tapaa sun luukusta tulee mun kotiin ties mitä hajuja.

Mitäköhän terveydelle vaarallista kemikaalia minä levitän huoneistoosi? Kyllä minäkin määrään minun kodissani ja jos haluan, ettei täällä haise kapakka, niin täällä ei haise kapakka. Valvira ja terveystarkastaja hoitavat homman. Eli sinut kadulle käryttämään :)

Ei haju ole terveydelle vaarallista, se vain veetuttaa sua. Jos pikkiriikkisenkin tulee hajuatomi.

Vierailija
144/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haju ole terveydelle vaarallista, se vain veetuttaa sua. Jos pikkiriikkisenkin tulee hajuatomi.

Kyllä tupakanhaju asunnossa lasketaan myös terveyshaitaksi. Viihtyvyyshaitta se ennen kaikkea on ja näinkään ei saa olla. Säädökset näissä ovat kiristyneet. Tupakka ei saa millään tavalla tunkeutua naapurihuoneistoon. Taloyhtiö voi myös ottaa huoneiston haltuun, mikäli häiritsevä tupakointi ei lopu. Näihin riittää pelkkä aistinvarainen havainto. Eli terveystarkastaja tulee ja juurikin haistelee ilmaa. 

Vierailija
145/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa aivoon kirjoitti:

Veskin ja keittiön kuulostelutorvista kuuluu kaikki puheesi ja syvyyspommiesi molskahtelu . Tiedän hajusta , oliko lounaassasi sipulia ( atrian pihvit ) ja sen , kalaa vai lihaa valmistat ja onko valkosipulia ,mikä paistorasvana . Mannapuuroa vai riisiä aamiaisella / lisukkeena . Stana hermot menee räjähdyspisteeseen. On käytävä hermosavuilla . Lopeta se haiseminen . Vaihda pyykkipulveri ja suihkusaippua hajuttomaan .

Ei kai kukaan muu vaatteita hajusteilla lotraakaan, kuin nämä tupakoitsijat itse. Juu, hermosavusi haisee kyllä käytävässä.

Vierailija
146/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa aivoon kirjoitti:

Veskin ja keittiön kuulostelutorvista kuuluu kaikki puheesi ja syvyyspommiesi molskahtelu . Tiedän hajusta , oliko lounaassasi sipulia ( atrian pihvit ) ja sen , kalaa vai lihaa valmistat ja onko valkosipulia ,mikä paistorasvana . Mannapuuroa vai riisiä aamiaisella / lisukkeena . Stana hermot menee räjähdyspisteeseen. On käytävä hermosavuilla . Lopeta se haiseminen . Vaihda pyykkipulveri ja suihkusaippua hajuttomaan .

Ei kai kukaan muu vaatteita hajusteilla lotraakaan, kuin nämä tupakoitsijat itse. Juu, hermosavusi haisee kyllä käytävässä.

Voi kyllä lotraa, se ei toki haise lähellekään yhtä pahalle. Oma lukunsa nämä joille suihku ja deodorantti on tuntemattomia käsitteitä, kerran 9 tunnin bussimatka ja viereen istui tällainen tapaus, nämä on kyllä harvinaisia.

Vierailija
147/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat tumppaa maahan filtterinsä. Oma lqpseni sai vakqvqn myrkytyksen laitettuaan suuhun tumpin. Tupakoitsija roskaa ja myrkyttää.

Vierailija
148/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi tarkan mikroskoopin alla mikä tahansa on vaarallista, sitä on vaikea tosin tietää mikä määrä altistusta realistisesti voi sairastuttaa joten yleensä päädytään vain toteamaan "aine x aiheuttaa syöpää ja sitä löytyy määrä y, jos haluat vähentää syöpäriskiä niin vältä tuotetta".

Vierailija
149/161 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat tumppaa maahan filtterinsä. Oma lqpseni sai vakqvqn myrkytyksen laitettuaan suuhun tumpin. Tupakoitsija roskaa ja myrkyttää.

Yhden savukkeen sisältämät myrkyt eivät riitä aiheuttamaan vakavaa myrkytystä edes imeväiselle. Tukehtumisriski lienee realistinen.

Vierailija
150/161 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu paljastaa surullisen hyvin tupakoivien arvomaailman. Edes lapsista ei välitetä. Kun itse tupakoin, olisin kyllä siirtynyt muualle polttamaan, mikäli savuni olisivat menneet jonkun lastenhuoneeseen! Tai häirinnyt millään muullakaan tavalla. Surullista miten piittaamattomien ihmisten kanssa täytyy täällä elää. Ennen olen pitänyt tupakoiviakin ihmisinä, mutta en enää. 

151/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Z

Vierailija
152/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ulkona tupakalla, kuten muutkin. Nyt sitten valitetaan kun hissi on varattu tai ulko-ovesta kuljetaan ja rappukäytävässä kuljetaan. Ei teitä valittajia voi miellyttää.

Muakin ottaa jokainen rapun pikkuvauva ja koira aivoon, koska kauhea melusaaste. En kuitenkaan tee siitä numeroa.

Vierailija
153/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä vanhemmassa vikaa. Joko ei ole vahdittu mitä lapsi tekee tai sitten ei ole opetettu että roskia ei syödä.

Vierailija
154/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootas kun kohta siinä on myös kannabista polttelevat samassa jonossa. Sitten vasta käryääkin.

t. vihreät, de gröna

Ja se kannabis haisee aika paljon kauheammalle ja kauemmin kuin tupakka.

Vierailija
155/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tunkekaa nillittäjät vaikka kourallinen tumppeja suuhunne niin pysyy se läpi ummessa.

Itse en polta enää, mutta ei jaksa kiinnostaa toisten tupakoinnit. Jos joku polttaa viereisellä parvekkeella, laitan ikkunan kiinni. Kas ei tule enää hajua sisälle.

Vierailija
156/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyllä vanhemmassa vikaa. Joko ei ole vahdittu mitä lapsi tekee tai sitten ei ole opetettu että roskia ei syödä.

Eli roskaaminen on tupakoivista myös ihan jees. Tumpit luontoon vaan. Ne ei muuten maadu lainkaan. Voi elämän kevät mitä roskaporukkaa.

Vierailija
157/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tunkekaa nillittäjät vaikka kourallinen tumppeja suuhunne niin pysyy se läpi ummessa.

Itse en polta enää, mutta ei jaksa kiinnostaa toisten tupakoinnit. Jos joku polttaa viereisellä parvekkeella, laitan ikkunan kiinni. Kas ei tule enää hajua sisälle.

Aloituksessa ei puhuttu mistään silloin tällöin parveketupakoinnista. Vaan häiritsevästä ketjupolttamisesta, joka tulee asuntoon rakenteiden ja ilmastointikanavien läpi. Kun joku röyhyttää seinän takana sisällä asunnossaan, niin ei siinä paljon ikkunan sulkeminen auta.

Vierailija
158/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli roskaaminen on tupakoivista myös ihan jees. Tumpit luontoon vaan. Ne ei muuten maadu lainkaan. Voi elämän kevät mitä roskaporukkaa.

Niitä tumppeja levittelee myös linnut ja oravat kun tönkivät roskiksia ja tuhkiksia. Eli kyllä kannattaa katsoa mitä se tenava tunkee suuhunsa ihan noin yleisesti. Voihan se jostain napsaista vaikka myrkytetyn tai neuloja täyteen tungetun lihapullan.

Vierailija
159/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn ulkona tupakalla, kuten muutkin. Nyt sitten valitetaan kun hissi on varattu tai ulko-ovesta kuljetaan ja rappukäytävässä kuljetaan. Ei teitä valittajia voi miellyttää.

Muakin ottaa jokainen rapun pikkuvauva ja koira aivoon, koska kauhea melusaaste. En kuitenkaan tee siitä numeroa.

Vertaat vauvaa, koiraa ja tupakkaa toisiinsa.. No toivottavasti hyvä ystäväsi tupakka pitelee sinua kädestä kiinni, kun hengityskoneessa joku päivä kidut. 

Vierailija
160/161 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä tumppeja levittelee myös linnut ja oravat kun tönkivät roskiksia ja tuhkiksia. Eli kyllä kannattaa katsoa mitä se tenava tunkee suuhunsa ihan noin yleisesti. Voihan se jostain napsaista vaikka myrkytetyn tai neuloja täyteen tungetun lihapullan.

Ai nyt tää onkin lintujen ja oravien syy :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi