Naapuri raskaana!
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:33"]
MINKÄLAISTEN HULLUJEN RAKKI-AKKOJEN ANNETAAN SYNNYYTÄÄ HULLUHULLUHULLU PASKA VITTU AKKA
[/quote]
Kyllä se äiti pian siltä töistä kotiin tulee ja antaa sulle tikkarin niin helpottaa.
Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana???
Kuinka häiriintyneitä ihmiset oikeesti voi olla että niitä voi pitää vapaalla jalalla. Kun tietäs nimen tuolle hullu akka -huutajalle niin soittais jonkun hakeen pois.
Pahimpia ovat koirat, jotka katselevat vaarallisesti.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana???
[/quote]
Teet itsestäsi ilmoituksen! Tietenkin , mahdollisimman nopeasti
Wow.. ne lääkkeet, ne on nyt unohtunut.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:20"]
Ja heillä koira! Teenkö ls-ilmoituksen?
[/quote]
Ehdottomasti onhan siellä nii paljon bakteereja. Lisäksi eläinsuojeluilmoitus, jos koira on ollut paikalla lapsen siittämishetkellä, sehän on eläinrääkkäystä että on sellaista joutunut katsomaan. Käytävässä kun tapaat, niin onnittele ehdottomasti paksuksi pamahtamisesta ja heti perään tiedustele että "teittekö takaapäin vai olitko päällä, oli se sellaista ryskettä kun teidän sängynpääty juhannuksena hakkasi seinää. Ja sano myös että" katsoo että se kakara ei ulvo yöllä, ettei tartte ilmoittaa isännöitsijälle metelöinnistä ja kotirauhan häirinnästä. Hyvää päivänjatkoa!"
Näin saadaan hyvä yhteishenki talossa aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana???
[/quote]massiivinen koira! Ihana.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana???
[/quote]
Aww, meillä myös nöffiläinen, onko samaa merkkiä? :)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:41"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana???
[/quote]
Aww, meillä myös nöffiläinen, onko samaa merkkiä? :)
[/quote]
Juu nöffi on :)
Ite tekisin ennemminki susta jonkun ilmotuksen.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:02"]
Ite tekisin ennemminki susta jonkun ilmotuksen.
[/quote]
Lastensuojeluilmoituksen, kun vanhemmat ei yhtään valvo netinkäyttöä.
Otahan ap lääkkeesi.. Hulluksihan sua luulee...
Viihdyttävin ketju hetkeen! Voisko aloittaja mesota vielä sen aikaa että ehtii tehdä popcorneja ja syödä ne tässä seuratessa? Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]
[/quote]
lopetat sen kanin syöttämisen. Jumalattoman kokoinen tuo 90kg kani!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:19"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]
[/quote]
lopetat sen kanin syöttämisen. Jumalattoman kokoinen tuo 90kg kani!
[/quote]
Se pääsi vahingossa miehen kasvuhormonivarastolle, ei se paljoa muuten syö. :(
soitinpas paikkakuntamme NEUVOLAAN ETTÄ TÄLLÄ "ÄIDILLÄ" ON KOIRA, SAKSANPAIMENKOIRA!!!!!!!! NIIN TIETÄVÄT ETUKÄTEEN!!!!! MITENKÄS NYT SUU PANNAAN KUN EI SAA SYÖTTÄÄ VAUVAA RAKILLE!!! HAHAA ESTIN!!!! T.ALOITTAJA
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:40"]Mitäs minä teen kun minulla on 90kg koira ja kani ja olen ITSE raskaana??? [/quote] Teet itsestäsi ilmoituksen! Tietenkin , mahdollisimman nopeasti
[/quote] Et tee ls-ilmoitusta. Hyvä äiti tekee näin: Onko sulla ompelukone? Jos kerran kanisi painaa 90 kiloa, niin tuotantoeläinten pitäminen kerrostalossa on kiellettyä. Teurasta kani ja ompele siitä turkki. Talvikin on tulossa. Liha on hyvää vähärasvaista proteiinia vauvallesi. Esim. lihasoseita.
Kani tapetaan nopeasti lyämällä siltä taju kankaalle ja nyljetään ripustamalla se takajaloistaan esim. parvekkeen tuuletusrimaan roikkumaan ja sitten vaan viillät nahan auki takajaloista lähtien. Kunnon äiti tekee lihasoseet ihan itse, alusta alkaen.
Koiraa sen sijaan et saa nylkeä parvekkeellasi, siitä voi tulla naapureilta sanomista. Mutta hyvät ja monet rukkaset siitäkin tulee vauvalle!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 15:26"]soitinpas paikkakuntamme NEUVOLAAN ETTÄ TÄLLÄ "ÄIDILLÄ" ON KOIRA, SAKSANPAIMENKOIRA!!!!!!!! NIIN TIETÄVÄT ETUKÄTEEN!!!!! MITENKÄS NYT SUU PANNAAN KUN EI SAA SYÖTTÄÄ VAUVAA RAKILLE!!! HAHAA ESTIN!!!! T.ALOITTAJA
[/quote]
Kannattaa pitää ovet säpissä sitten tästä lähtien. Naapurit on hyvä kakkosvaihtoehto koiranruoaksi jos kerran vauvan uhraaminen menee sivu suun.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:35"]Mun naapurilla on 3 kissaa ja nainen on raskaana.. Mitä tehdä?
[/quote]
EI kissat haittaa mutta HULLU TAPPAJARAKKIAKKA HAITTAA!!! T.ALOITTAJA