Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia kierukan poistosta tähystyksellä?

Vierailija
28.10.2014 |

Otsikossa kysymys.. sattuuko kuinka paljon, oliko helppo toimenpide?
Itsellä olisi ollut tänään kierukan poisto( laitettu vuosi sitten) haittavaikutusten takia. No kun lääkäri oli poistamassa sitä niin ei löytäny koko kierukkaa/lankoja...
Tutki vaikka millä mut löytänyt. Sanoi et varmaan hävinny lankoineen päivineen sinne kohtuun. Ultras ja näki et siel kohdus se kyl kai on kuitenki. Laitto nyt lähetteen tähystykseen et ottavat pois niin. Minkälainen toimenpide tää on.. pelottaa ...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa okei. Luin vaa kauhukertomuksia kuinka jouduttu ronkkimaan ja etsimään kohdusta ja sattunu se etsiminen just tosi paljon...
Kiitti vastauksista..

Vierailija
2/6 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tähystyksessä satu. Mulla sattui enemmän kun yritti gyne väkisin ronkkia ilman että näki mitä teki. Tähystyksessä oli nopeasti ohi, sattui saman verran kuin normaali sisätutkimus. Älä huoli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta mitään tiedä mutta...

Ei se tähystys siihen mitään vaikuta. Älä turhaan pelkää.

Hyvin se menee.

Tähystyksellä vaan löytyy ne langan päät, ja homma hoituu niin ettet huomaakkaan.

Yleensä näin.

Vierailija
4/6 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu, langat hävis kohtuun sisälle. Ei Se nyt niin paha ollut. Kirpasi kyllä, Se kohdun suun avaaminen tai niiden pihtien laitto, mut nopea toimitus muuten. Supisteli sen päivän, seuraavana ei mitään.

Vierailija
5/6 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tarvinnut poistaa Mirenaa tähystyksellä vaan se poistettiin sopimattomana noin 1,5 kk laiton jälkeen (kaikkea mahdollista epäsopivaa mitä vaan voi olla). Kierukka siis poistettiin Mehiläisessä noin klo 13 iltapäivällä vähäisen vuodon kera jota jatkui koko päivänä. Seuraavana yönä noin klo 05.00 heräsin kotona vessatarpeeseen ja siitä lähtien noin tunnin välein jouduin käymään vessassa verinen vuoto oli aivan valtavaa. Pöntön pohja oli joka kerta täynnä verta ja isoja hyytymiä 7-10 cm, vuoto oli täysin holtitonta ja hallitsematonta. Jouduin hakemaan netistä varmuuden vuoksi puhelinnumeron (kätilöopisto tai naistenklinikka) ja olin ihan rajalla että soitanko vai ei. Vuoto kuitenkin lähti onneksi vähenemään alku illasta. Ja normalisoitui iltaa kohden. Sitä seuraavana päivänä loppui.

Onko kukaan kertonut Mirenan poistosta? Ei. Vuoto oli synnytystä jälkeen vastaavaa.

Vierailija
6/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha keskustelu tuli eteen ja mulla on sama tmp edessä :'( Pelottaa ihan hirveesti! Siinä luki, että kohtuun laitetaan vettä, niin tutkimus on helpompaa. Vaikka haluais vauvan niin tää on pakko ottaa pois (mulla uus kierukka valmiina). Mä pelkään kaikkia toimenpiteitä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän