Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienen lapsen äiti, onko uuden parisuhteen löytäminen mahdotonta?

Vierailija
28.10.2014 |

Olen alle 2- vuotiaan lapsen äiti, ikää 41 vuotta. Lapsen isä lähti toisen naisen matkaan ennen lapsen syntymää. Tätä ennen olen nauttinut arjesta vauvan kanssa, mutta nyt on alkanut mietityttää, että minäkin haluaisin löytää rakkauden elämääni.

Onko pienen lapsen äiti täysin ulkonaparisuhdemarkkinoilta? Kannattaako jotain treffipalveluita edes harkita?

Olen hauskaa seuraa, minulla on hyvä toimeentulo, velaton koti,jne. Elättäjää en etsi vaan elämänkumppania. Sellaista,  joka on valmise perhe-elämään pienen lapsen kanssa. Onko ihan toivoton tavoite?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:46"]

Olen alle 2- vuotiaan lapsen äiti, ikää 41 vuotta. Lapsen isä lähti toisen naisen matkaan ennen lapsen syntymää. Tätä ennen olen nauttinut arjesta vauvan kanssa, mutta nyt on alkanut mietityttää, että minäkin haluaisin löytää rakkauden elämääni.

Onko pienen lapsen äiti täysin ulkonaparisuhdemarkkinoilta? Kannattaako jotain treffipalveluita edes harkita?

Olen hauskaa seuraa, minulla on hyvä toimeentulo, velaton koti,jne. Elättäjää en etsi vaan elämänkumppania. Sellaista,  joka on valmise perhe-elämään pienen lapsen kanssa. Onko ihan toivoton tavoite?

[/quote]

Haastava toive. Tuntemistani yh:ista parhaiten parisuhdemarkkinoilla ovat pärjänneet ne, ketkä ovat etsineet itselleen miestä eikä lapselle isää.

Vierailija
2/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Eiköhän tuo onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi lapselle isää. Mutta lapsi nyt vain on keskeisessä asemassa perheessämme ja sitä asiaa ei voi sivuuttaa. Tärkeintä on lapsen paras ja en voi ajatella muuta vaihtoehtoa kuin sellaista miestä, joka hyväksyy lapsen täysin ja on valmis olemaan täysivaltainen perheen jäsen, jos suhteemme etenisi tapailua pidemmälle. 

Vierailija
4/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:53"]

Rahalla saa ja hevosella pääsee. Eiköhän tuo onnistu.

[/quote]

Mitä tuo nyt oli tarkoittavinaan?

Vierailija
5/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua miestä, joka vaikka autoni nähdessään on heti, että jes, naisella on makea kaara,  jopa alkoi kiinnostaa. Ei mitään golddiggereitä. Vaan reilu, kiltti, lapsirakas mies, joka on itsekin toivottavasti hyvässä taloudellisessa tilanteessa.

Vierailija
6/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kellään ei kokemusta? 

Vierailija
7/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:09"]Eli kellään ei kokemusta? 
[/quote]Mieheni exsällä ollut useampi mies eron jälkeen. Kyllä löydät, miehet haluavat välillä kahdenkeskistäkin aikaa ilman lasta. Muista se.

Vierailija
8/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat hyvin itsekkäältä, jos olisin vapaana etsimässä parisuhdetta en usko että kiinnostukseni heräisi.

Noissa tuontyypisissä suhteissa mies tuppaa jäämään pahasti miinukselle siinä mitä suhde antaa suhteessa panostukseen ja vaatimuksiin. Lapset menee aina kaiken edellen, mutta harvemmin kukaan on valmis laittamaan toisen lasta kaiken edelle.

Etsi itsellesi ensisijaisesti suhdetta, ja jos se alkaa kehittyä niin voihan olla tuuria ja löydät itsesi tilanteesta jossa mies välittää sinusta niin paljon että on valmis ottamaan lapsesikin omaan perheeseensä.

Vierailija
9/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene mahdotonta.

Mutta vaatimustasoa saatat joutua tinkimään.

Niitä unelmien prinssejä kun prinsessatkin löytää harvoin.

Mutta aikaa ja vaivaa säästämäti... niin miksei.

Vierailija
10/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:09"]Eli kellään ei kokemusta?  [/quote]Mieheni exsällä ollut useampi mies eron jälkeen. Kyllä löydät, miehet haluavat välillä kahdenkeskistäkin aikaa ilman lasta. Muista se.

[/quote]

En halua lasta tilanteeseen, jossa minulla on jotain vaihtuvia miessuhteita. Etsin pysyvää elämänkumppania.

Vierailija
11/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:14"]

Kuulostat hyvin itsekkäältä, jos olisin vapaana etsimässä parisuhdetta en usko että kiinnostukseni heräisi.

Noissa tuontyypisissä suhteissa mies tuppaa jäämään pahasti miinukselle siinä mitä suhde antaa suhteessa panostukseen ja vaatimuksiin. Lapset menee aina kaiken edellen, mutta harvemmin kukaan on valmis laittamaan toisen lasta kaiken edelle.

Etsi itsellesi ensisijaisesti suhdetta, ja jos se alkaa kehittyä niin voihan olla tuuria ja löydät itsesi tilanteesta jossa mies välittää sinusta niin paljon että on valmis ottamaan lapsesikin omaan perheeseensä.

[/quote]

Itsekäs? Mielestänei ole itsekästä asettaa  lasta parisuhteen edelle. Mielestäni lapseni isä oli itsekäs, hänelle oma hauska oli tärkeämpää kuin lapsi. Mainittakoon, että hänellä ei ole mikään suhde kestänyt eromme jälkeen. 

Etsinkin miestä, joka ei laskelmoi,  että mitä minä tästparisuhteesta nyt hyödyn. Exäni oli sellainen, se riitti. Etsin miestä,  jolle tärkeintä on löytää elämäänsä onnea ja rakkautta ja joka ei etsi vain omaa hyötyään. 

Vierailija
12/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:16"]

Ei liene mahdotonta.

Mutta vaatimustasoa saatat joutua tinkimään.

Niitä unelmien prinssejä kun prinsessatkin löytää harvoin.

Mutta aikaa ja vaivaa säästämäti... niin miksei.

[/quote]

Minulla ei ole isoja vaatimuksia. Ne vaatimukset, jotka ovat, niistä ei voi tinkiä, koska en ole valmis tinkimään lapsen hyvinvoinnista. 

Vierailija
13/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

periaatteessa lapsi ei ole mikään este ja vastaus otsikkoon on että ei ole mahdotonta. aloittaja on kylläkin aika vanha alle 2-v lapsen äidiksi. en tiedä onko monia miehiä, ketkä haluavat että lapsi pyörii vielä kotona kun 60 tikittää mittarissa.

Vierailija
14/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdotonta.

Sulla sellaset asenteet/vaatimusluettelo/laakista ei voi toteutua.

Vaikka onhan joku joskus kai yhdellä lottokupongilla jonka on ainoan kerran elämässään täyttänyt voittanut seitsemän oikein. Vai onko? 

Vierailija
15/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin riitti vientiä tosi paljon, sen jälkeen kun erosin, vaikka minulla oli vasta 1-vuotias lapsi. En kyllä tosiaankaan hakenut vakavaa suhdetta, mutta siis ehdokkaita sellaiseenkin olisi ollut. Lapsi oli joka toinen vkl isällään ja minulla oli sinkkukavereita joiden kanssa tuli välillä vietettyä hauskaa sinkkuelämää, kokeilin muutamia yhdenillan juttuja ja sitten minulla oli muutama seksisuhde, josta ei kehittynyt (enkä halunnutkaan) mitään sen vakavampaa. n. neljä vuotta oli ihan hauskaa näin, kunnes sitten tapasin ihan vakavasti otettavan miehen ja silloin olin jo itsekin valmis vakavaan suhteeseen. Olin erotessa 27-vuotias eli ehkä sen ikäisillä riittää vientiä enemmän, mutta onhan se paljon itsestäkin kiinni.

Ja sinkkuvuosinani tapasin ainakin 5 miestä, jotka sanoivat että ei ole mikään ongelma, että minulla on lapsi. Mutta onneksi en ihan ensimmäiseen ripustautunut, koska hyvää kannattaa odottaa. Nykyään olen naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa ja lapsiakin on yhteensä 5. Olen onnellisempi kuin ikinä olisin voinut kuvitellakaan. Ero ensimmäisestä miehestäni oli elämäni paras ratkaisu.

Vierailija
16/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:25"]

periaatteessa lapsi ei ole mikään este ja vastaus otsikkoon on että ei ole mahdotonta. aloittaja on kylläkin aika vanha alle 2-v lapsen äidiksi. en tiedä onko monia miehiä, ketkä haluavat että lapsi pyörii vielä kotona kun 60 tikittää mittarissa.

[/quote]

No, en minäkään oleta, että parikymppinen lapseni sitten enää asuisi kotona, kun olen itse 60v. Olen jo hankkinut keskustakaksion, johon hän voi muuttaa, kun lähtee opiskelemaan.

Vierailija
17/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista on löytää vielä rakkaus, mutta ole varovainen. On olemassa tietynlainen miesroskasakki, jotka suorastaan vaanivat yksinhuoltajaäitien perään luulossaan saada helppoa pesää. Yleensä nää miehet on varattuja.

Vierailija
18/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:26"]

On se mahdotonta.

Sulla sellaset asenteet/vaatimusluettelo/laakista ei voi toteutua.

Vaikka onhan joku joskus kai yhdellä lottokupongilla jonka on ainoan kerran elämässään täyttänyt voittanut seitsemän oikein. Vai onko? 

[/quote]

En ymmärrä, mikä asenteessani tai vaatimuksissani on muka mahdotonta? Lienee luonnollista, että etsin miestä,  joka on kiltti, fiksu, pyyteetön ja ymmärtää,  että pieni lapsi on elämässäni etusijalla? Ei liene liikaa toivottu, että mieskään ei etsi elättäjää vaan tulee omillaan toimeen?

Vierailija
19/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 13:46"]

[/quote]

olen mies samassa tilanteessa paitsi noin +3 ikää enempi sekä minulla että lapsella.  

ja yhtä lailla etsin seuraa... ei toki kaikista helpointa.  

Vierailija
20/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 14:27"]

Kyllä minulla ainakin riitti vientiä tosi paljon, sen jälkeen kun erosin, vaikka minulla oli vasta 1-vuotias lapsi. En kyllä tosiaankaan hakenut vakavaa suhdetta, mutta siis ehdokkaita sellaiseenkin olisi ollut. Lapsi oli joka toinen vkl isällään ja minulla oli sinkkukavereita joiden kanssa tuli välillä vietettyä hauskaa sinkkuelämää, kokeilin muutamia yhdenillan juttuja ja sitten minulla oli muutama seksisuhde, josta ei kehittynyt (enkä halunnutkaan) mitään sen vakavampaa. n. neljä vuotta oli ihan hauskaa näin, kunnes sitten tapasin ihan vakavasti otettavan miehen ja silloin olin jo itsekin valmis vakavaan suhteeseen. Olin erotessa 27-vuotias eli ehkä sen ikäisillä riittää vientiä enemmän, mutta onhan se paljon itsestäkin kiinni.

Ja sinkkuvuosinani tapasin ainakin 5 miestä, jotka sanoivat että ei ole mikään ongelma, että minulla on lapsi. Mutta onneksi en ihan ensimmäiseen ripustautunut, koska hyvää kannattaa odottaa. Nykyään olen naimisissa maailman ihanimman miehen kanssa ja lapsiakin on yhteensä 5. Olen onnellisempi kuin ikinä olisin voinut kuvitellakaan. Ero ensimmäisestä miehestäni oli elämäni paras ratkaisu.

[/quote]

Yhden yön suhteisiin en ole valmis. Mutta varmasti on niin, että eka tai tokakaan kohdalle osunut tyyppi olisi se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän