Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
761/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää rokottamattomien vaino alkaa muistuttamaan Jeesuksen ja kristittyjen vainoa. Elämme suurten mullistusten aikaa. Taas osa on herännyt ja osa ei.

Mistä rokottamattomat ovat saaneet oikeuden altistaa heikompien esim. vanhusten ja sairaiden elämän ja terveyden, kun kysymys on tartuntstautiepidemiasta, omalla käytöksellään, kun eivät kuitenkaan eristäydy yhteiskunnasta ja pysy kotona.

Jos olet rokottamaton, kuinka monta vanhusta tai sairasta olet valmis uhraamaan periaatteesi vuoksi?

VMP. Vanhukset ja sairaat saivat rokotteensa jo kauan ennenkuin  tavalliset kuolevaiset. Jos rokotteistaan huolimatta edelleenkin pelkää, ei siihen auta kenenkään rokotukset. Olen kahdesti rokotettu riskiryhmäläinen ja ihan oikeasti alkaa jo sylettää, miten jotkut käyttävät meitä omien pelkojensa keppohevosina. Jokainen saa pelätä ihan niin paljon kuin haluaa, mutta lopettakaa jo tuo oman sädekehänne kiillotus meidän riskiryhmäläisten kustannuksella. 

Juuri tänään uutisoitiin, kuinka huonokuntoiset potilaat joudutaan passittamaam sairaalasta kotiin tai heikkokuntoinen vanhus odottamaan hoivapaikkaa jopa 3kk, kun lääkäreiden ja hoitajien aika menee korona testeihin, altistuneiden etsimiseen ja muuhun koronatyöhön ja suurin osa heistä on rokottamattomia. Ja rokote ei anna 100% suojaa.

Rokote ei suinkaan paranna/vahvista henkilön vastustuskykyä ja niillä joilla on heikko vastustuskyky, korona tarttuu helpommin ja sairastuu, vaikka olisi rokotettu.

Vierailija
762/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korona leviää rokottamattomien keskuudessa, niin miksi ihmeessä he änkeävät sairaala-ja tehohoitoon, kun korona on vain pikku flunssa ja vievät paikat muilta potilailta.

Itsekästä touhua.

Miksi ne eivät sairasta flunsaansa kotonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rokottamaton vain siitä syystä, että ooen viimeisilläni raskaana enkä uskalla sitä ottaa. Kukaan ei voi luvata, että sillä ei olisi mitään vaikutuksia sikiöön.

Vierailija
764/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rokottamaton vain siitä syystä, että ooen viimeisilläni raskaana enkä uskalla sitä ottaa. Kukaan ei voi luvata, että sillä ei olisi mitään vaikutuksia sikiöön.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006476032.html

Rokotteen sen sijaan ei ole tutkimusten mukaan havaittu aiheuttavan ongelmia sikiölle. Piikille, piikille

Vierailija
765/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikittäsvät siihen nohynekkulaan kaikki piikit, kun niitä niin kovasti muille tuputtaa. alkaa suomi muuttua entistä sekopäisemmäksi.

Vierailija
766/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää rokottamattomien vaino alkaa muistuttamaan Jeesuksen ja kristittyjen vainoa. Elämme suurten mullistusten aikaa. Taas osa on herännyt ja osa ei.

Mistä rokottamattomat ovat saaneet oikeuden altistaa heikompien esim. vanhusten ja sairaiden elämän ja terveyden, kun kysymys on tartuntstautiepidemiasta, omalla käytöksellään, kun eivät kuitenkaan eristäydy yhteiskunnasta ja pysy kotona.

Jos olet rokottamaton, kuinka monta vanhusta tai sairasta olet valmis uhraamaan periaatteesi vuoksi?

VMP. Vanhukset ja sairaat saivat rokotteensa jo kauan ennenkuin  tavalliset kuolevaiset. Jos rokotteistaan huolimatta edelleenkin pelkää, ei siihen auta kenenkään rokotukset. Olen kahdesti rokotettu riskiryhmäläinen ja ihan oikeasti alkaa jo sylettää, miten jotkut käyttävät meitä omien pelkojensa keppohevosina. Jokainen saa pelätä ihan niin paljon kuin haluaa, mutta lopettakaa jo tuo oman sädekehänne kiillotus meidän riskiryhmäläisten kustannuksella. 

Juurikin tuo sädekehän kiillotus riskiryhmäläisten kustannuksella saisi loppua. Se on tekopyhyyden huippu! Inhimillisyys on ajettu alas koronaa tekosyynä käyttäen.

Vierailija
767/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssapiikit+ koronapiikit tullaan yhdistämään, mikä tarkoittaa että koronapiikkiä tullaan ottamaan joka vuosi. 8 piikkipaikkaa tämän hetken passissa paikkoja. Missähän vaiheessa esim 5 kertaa rokotetut kääntyy 4 kertaa rokotettuja vastaan.

Vierailija
768/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on oksettavin ja tekopyhin asia että ihmiset toitottaa” ottakaa piikki tai tapatte riskiryhmäläisiä” .

Ihmisten luoma piikkikö tämän maailman pelastaa? Ennustukset on käymässä uhkaavasti toteen. Ihmiset on aivopesty kouluissa uskomaan sokeasti tieteeseen. Tiedetutkimukset on tehty sitten mitä kyseenalaisemmin toimin, yleensä raha edellä.. mutta ihmiset uskoo, on niin coolia olla tiedeuskovainen. Ei ole cool kuukkelia sisäistä varoittavaa ääntä. Ei ole cool kuunnella sisäistä varoittavaa ääntä vaan otettava vastoin omaa tahtoa koepiikki hihaan kun rahamiehet niin sanoo.

Mistä tietää mihin tässä maailmassa voi luottaa kun ihmisistä on kuoriutunut niin tekopyhiä tämän koronan vuoksi, ihmisten sisäinen pahuus alkaa paljastua.

Vierailija
769/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rokotepassissa lukee Kirjastokortti.

Vierailija
770/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on oksettavin ja tekopyhin asia että ihmiset toitottaa” ottakaa piikki tai tapatte riskiryhmäläisiä” .

Ihmisten luoma piikkikö tämän maailman pelastaa? Ennustukset on käymässä uhkaavasti toteen. Ihmiset on aivopesty kouluissa uskomaan sokeasti tieteeseen. Tiedetutkimukset on tehty sitten mitä kyseenalaisemmin toimin, yleensä raha edellä.. mutta ihmiset uskoo, on niin coolia olla tiedeuskovainen. Ei ole cool kuukkelia sisäistä varoittavaa ääntä. Ei ole cool kuunnella sisäistä varoittavaa ääntä vaan otettava vastoin omaa tahtoa koepiikki hihaan kun rahamiehet niin sanoo.

Mistä tietää mihin tässä maailmassa voi luottaa kun ihmisistä on kuoriutunut niin tekopyhiä tämän koronan vuoksi, ihmisten sisäinen pahuus alkaa paljastua.

Ihmiset pikkuhiljaa kyllästyvät koronan pitkittymiseen, kun sen voisi osittain estää rokotteella, kun eivät pääse muissa sairauksissa terv.hoidon piiriin, kun korona vie resursseja.

Omassa perheessä polvileikkausta odolteltiin toista vuotta ja aikaa siirrettiin jatkuvasti ja nyt kun leikkaus oli mahdollista, huomattiin vain pahentuneen vuoden aikana ja nyt odotellaan lonkkaleikkausta, joka olisi voitu estää, jos olisi päässyt ajoissa leikkaukseen.

Ehkä tästä syystä vihamielisyys, kun koronatartuntoja ei saada laskuun ja se riehuu juuri rokottaattomien keskuudessa.

Ja toinen on työelämä, kun edelleen moni on työtön tai lomautettu esim. kulttuuriala ja rahat alkavat loppua ja tämä vain pienen ryhmän takia.

Ja siksi koronapassi pitäisi saada nopeasti.

Vierailija
771/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nohynek itse vieläkään ottanut kovasti lobbaamaansa rokotetta?

Tuskin. Omien sanojensa mukaan hän on sen sairastanut (kuka tietää, onko edes totta) ja on ilmeisesti sitä mieltä, että siinä on katetta loppuelämäksi. Sairasta tämä rokotelobbaus

Vierailija
772/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle joku luvannut, ettei koronaan sairastuminen vaurioittaisi sikiötä?

Siitäkin löytyy tutkittua tietoa.

Nythän joudutaan valitsemaan kahdesta pahasta, rokotteesta tai koronasta.

Ihan samalla tavalla kuin 50-luvulla, jolloin olo polioepidemia.

Vierailija
773/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kyllä, että on "epäisänmaallista vapaamatkustusta olla ottamatta rokote"? Kun samat ihmiset ei ole kaikki aiemmin ottaneet muita kausirokotteita, ovat menneet itse tai lapset kipeänä ostoskeskuksiin, ei ole käsienpesu kiinnostanut, on ajettu ylinopeutta, on syömisillä ja juomisilla aiheutettu sairauksia joiden hoito maksaa, roskattu ja eletty tuilla koska töihin meno ei huvita.

Sitten minä, työssäkäyvä ihminen joka olen rajoittanut kulkemisiani, käyttänyt maskia, toivoen että yhteiskunta pysyy auki ja ihmiset eläisivät normaalisti ja yrittäjien annetaan toimia, pessyt käsiä ja 99% varmuudella jo koronan sairastanut (koska miehellä oli se mutta en päässyt viime keväänä testeihin kun tauti oli viikon päällä), niin minä olenkin se vastuuton "kaikista rokotteista kieltäytyjä" joka pitää muita panttivankeina. Kiitos Suomen media ja päättäjät tästä painostuksesta, syyllistämisestä ja ajojahdista joita kansalaisiin kohdistatte asiasta, joka on vapaaehtoinen yksilölle. Tai piti olla.

Minä en enää välitä. En käytä maskeja enkä ota rokotetta enää, elän niin normaalisti kuin yhteiskunnan minulle suunnitelluista rajoituksista huolimatta voin. Rokottamattomien oikeuksiahan passilla suunnitellaan kaventavan, vaikka ihmetyttää miksi jos rokote kerran toimii. Luotan immuunijärjestelmääni, se toimi jo aiemmin.

Toivottavasti tulevaisuus on valoisa, ettei media enää lietso pelkoa ja päättäjät aja ihmisiä vastakkain jotta yhteiskunta ei jakaudu kahtia. Nyt ei ole sota, eikä tämä ole ebola. Sirkus ja vihapuhe voisi jo loppua.

Vierailija
774/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rokote toimii miksi pitää ottaa useita piikkejä?

Jos edelliset 2 ei toimi miksi 3 ja 4 ja …. Toimisivat?

Jos maskit toimii miksi turvavälit?

Tässä ei ole mistään muusta kysymys kun ihmisten

Orjuuttaminen ja populaation vähentäminen.

Miksi rokotetut ovat huolissaan heistä jolla ei ole rokotetta? HEILÄ ON ROKOKOTE JOKA SUOJAA TAUDILTA. Kun rokote on niin hyvä ja tehokas miksi tämä ihmisten haukkuminen ja pakottaminen?

Herätkää nyt ihmiset.

Vierailija
775/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori kirjoitti:

Miksi rokotetut ovat huolissaan heistä jolla ei ole rokotetta? HEILÄ ON ROKOKOTE JOKA SUOJAA TAUDILTA. Kun rokote on niin hyvä ja tehokas miksi tämä ihmisten haukkuminen ja pakottaminen?

Herätkää nyt ihmiset.

Oma valita, ottaako rokotteen vai ei, mutta ei pitäisi rokottamattomien vallata itselleen sairaala- ja tehopaikkoja tai käydä testeissä ja näin sitoa terv.hoidon henk.kuntaa.

Esim. synnytysosastolta kätilöitä, niin kuin ystäväni on siirretty koronanhoitoon ja testin ottamiseen, joka tietenkin näkyy synnytyksissä, kun yhdellä kätilöllä voi olla kolme synnytystä yhtä aikaa. Yksi ystävä pääsi henk.kunnan pulan vuoksi synnytyssaliin viime hetkellä, kun kenelläkään ei ollut aikaa, onko lapsi syntymässä.

Nykyinen tilanne on kestämätön, jos ihminen on sairastunut muuhun kuin koronaan, hoitoa ei saa, jopa sairaalasta passitetaan puolikuntoisia potilaita.

Vierailija
776/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tohtori kirjoitti:

Herätkää nyt ihmiset.

Oma valita, ottaako rokotteen vai ei, mutta ei pitäisi rokottamattomien vallata itselleen sairaala- ja tehopaikkoja tai käydä testeissä ja näin sitoa terv.hoidon henk.kuntaa.

Esim. synnytysosastolta kätilöitä, niin kuin ystäväni on siirretty koronanhoitoon ja testin ottamiseen, joka tietenkin näkyy synnytyksissä, kun yhdellä kätilöllä voi olla kolme synnytystä yhtä aikaa. Yksi ystävä pääsi henk.kunnan pulan vuoksi synnytyssaliin viime hetkellä, kun kenelläkään ei ollut aikaa, onko lapsi syntymässä.

Nykyinen tilanne on kestämätön, jos ihminen on sairastunut muuhun kuin koronaan, hoitoa ei saa, jopa sairaalasta passitetaan puolikuntoisia potilaita.

Ei niissä testeissä moni kävisi jos ei päättäjät pakottaisi. Ei taida sairaaloissa tehoilla nyt ihan niin montaa olla etteikö joku muu saisi hoitoa. Toki kuormitusta siellä on ja viivästystä kiireettömissä asioissa. Voisi ne leikkaukset ja tehohoitopaikat ottaa pois myös niiltä, jotka elintavoillaan ovat sairaudet tahallaan aiheuttaneet.

Vierailija
777/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat sairastuessaan täyttävät sairaalat, eivätkä kant... eikäku rokotetut saa enää mitään hoitoa resurssien puutteessa. Onko oikein?

Vierailija
778/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Käykö sinulla koskaan mielessä, että rokottamattomuudellasi ja asenteellasi olet voinut aiheuttaa jollekin ikävän sairauden tai jopa kuoleman?

Ja varsinkin ylläpitäessäsi pandemiaa olet aiheuttanut kuormitusta sairaanhoitoon, ja moni kärsii kivuissaan vuoden ja ylikin ylimääräistä, kun ei pääse hoitoon, tai jää joku sairausdiagnoosi tekemättä?

Vierailija
779/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse identifioidun transrokotetuksi. Olen siis rokottamaton, mutta koen sisimmässäni olevani rokotettu. 

Vierailija
780/857 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori kirjoitti:

Herätkää nyt ihmiset.

Aika huonosti populaation vähentäminen toimii kun rokotteet ei tapa eikä sun kaltaisten mielestä koronaakaan ole olemassa.

Miksiköhän se Bill Gateskin haluaisi vähentää väestöä. Sehän tarkoittaisi vähemmän maksavia asiakkaita mikä olisi huonoa bisneksille. V**u näiden hörhöjen mielenvikaista logiikkaa ei voi kyllä ymmärtää. Joko valehtelet tarkoituksella tai olet mielenvikainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme