"Rokotetut eivät voi olla rokottamattomien panttivankina"
Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356
Kommentit (857)
Mitä helkkarin logiikkaa tuossa muka on? En minä ole missään vaiheessa näitä ääliömäisiä koronarajoitteita halunnut vaan te koronahullut itse. Minä en pidä panttivankina ketään, itse te itseänne pidätte ja hankaloitatte minunkin elämääni kirotuilla koronapsykooseillanne.
Olen aina luullut, että rokotteen tarkoitus on se, että se antaa ottajalleen suojan tautia vastaan.
Miksi rokotetut siis siitä huolehtivat jos jollain muulla ei ole rokotusta :DD
On tämä aika massiivinen sirkus, eikä uskoisi todeksi jos historiankirjoista lukisi. Suosittelen viitseliäämpiä pitämään jonkinlaista päiväkirjaa lehtileikkeineen ja valokuvineen. Siitä tehdään vielä 100 vuoden päästä elokuva "Anne Frankin päiväkirjojen" tyyliin.
NOW - Canada: Police officers, firefighters and paramedics have gathered at Queen's Park, Toronto for a silent protest against mandatory #COVID19 vaccinations.
Niin no. Enpä tiedä kuka tässä se bioterroristi on, joka pitää ihmisiä panttivankeina. Lukemisen arvoinen juttu jokatapauksessa.
https://avoin.media/2021/09/10/haluatko-tietaa-mita-hallitukset-ovat-so…
Vierailija kirjoitti:
Niin no. Enpä tiedä kuka tässä se bioterroristi on, joka pitää ihmisiä panttivankeina. Lukemisen arvoinen juttu jokatapauksessa.
Näitä ei uutisoida Suomessa, itse saa etsiä. Eikä siitäkään puhuta miten Faucia hiillostetaan Wuhanin labran rahoituskytköksistä. Demonisoidaan vaan tavallisia kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rokottamaton, en halua suojelua, en pidä ketään panttivankina, ainut toiveeni on, että tämä paska loppuisi.
Älkää minusta huoliko, hyväksyn seuraukset, mutta tekopyhyyttä en hyväksy.
Toivomisen sijaan kannattaisi ehkä tehdä jotain konkreettista?
Kyllä on tehtykin, lähetetty postia kansanedustajille, thl:lle ym.ym.
Vierailija kirjoitti:
Päättäjät!
"Kaiken kaikkiaan presidentti Sauli Niinistön (kok) vahvistamilla muutoksilla on tähdätty siihen, että laajamittaiset kenttäkokeet geeniteknologioilla voidaan hoitaa vailla huomiota, suojaten tekijöitä ja estää riippumaton arviointi. Jokainen on koehenkilö tässä kenttäkokeessa.
Suomessa on siis hyväksytty lakimuutos tietäen kokeellisella mRNA-geeniteknologialla koronapiikitettyjen mahdollisesti väestölle muodostama bioriski, ja tietäen, että koronapiikitykset eivät pysäytä väitettyä epidemiaa vaan että seuraus saattaa olla päinvastainen."
Tietävät siis että näistä ei ole apua, vaan todennäköisesti haittaa, mutta painostavat ihmisiä silti piikille. Sale, sanna ym. ovat WEF:läisiä, jotka ajavat WEF:n tavoitteita, esim. Agenda2030.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että väärennetyt rokotetodistuksetkin on rokottamattomien vika :)
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008268208.html
"Rokottamattomille esimerkiksi matkustaminen saattaa muodostua hankalaksi, ellei voi esittää todistusta joko otetuista rokotteista tai viimeisen puolen vuoden aikana sairastetusta taudista.
Silti maailmassa ja Suomessakin on ihmisiä, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan. Heidän päätöstensä vuoksi väärennettyjen rokotustodistusten markkina kukoistaa."
Tottahan toki on valtava ongelma tällaisista "väärennetyistä rokotetodistuksista". Niin valtava että ratkaisu tähän (joka on jo mietitty valmiiksi) on laittaa se siru käteen ja se rokotetodistus sinne siruun.
;D
Jos ihan tarkkoja ollaan niin tieto ei ole sirussa vaan ihon pinnalla luciferaasi aineella tehtynä joka näkyy vain uv valossa.
Kuka arvaa mikä säätiö tätä on rahoittanut?
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat ovat täysin vastuuntunnottomia, eikä heillä pidä siksi olla samoja oikeuksia liikkua ihmisten ilmoilla kuin rokotetuilla. Niin kauan kuin keskuudessamme liikkuu näitä piittaamattomia, eivät esim. elinsiirron saaneet tai syöpähoidoissa käyvät voi vapaasti liikkua missään. Heille korona olisi todennäköisesti kohtalokas, samoin vaikeasti sydän- tai keuhkosairaille. Kyllä on itsekkyys huipussaan, jos ei koronarokotetta ota, mutta mitä muuta voi junteilta odottaa.
Öh, mulle ei vieläkään aukea, miten mun rokottaminen suojaa sitä rokotettua heikompaa ihmistä, kun kuitenkin levitän koronaa, olin rokotettu tai en. Jos mut on rokotettu niin se mun rokotus suojaa siis myös jotain muuta kuin minua eli kun mut on rokotettu niin mä levitän koronaa mutta se mun rokotus suojaa kuitenkin jotain toista rokotettua, joka kuitenkin voi saada koronan multa, mutta se on sellainen hyvä korona vaikka samanlainen kuin paha korona mutta kun mun rokotus tekee mun koronastakin sellaisen hyväksytyn koronan mut rokottamattoman korona on sama korona, mutta paheksuttu korona koska jostain syystä joku on jossain päättänyt näin ja pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helkkarin logiikkaa tuossa muka on? En minä ole missään vaiheessa näitä ääliömäisiä koronarajoitteita halunnut vaan te koronahullut itse. Minä en pidä panttivankina ketään, itse te itseänne pidätte ja hankaloitatte minunkin elämääni kirotuilla koronapsykooseillanne.
Millä psykooseilla? Suomessa on menty naurettavan pienillä rajoituksilla siihen nähden, mitä Kiinassa tehtiin.
Täällähän oltiin ensin asiantuntijoiden taholta sitä mieltä, että ei tule Suomeen. No sitten, kun tuli, niin olivatkin sitä mieltä, että se oli vain ajan kysymys.
Nyt on kuolleita toista tuhatta, mutta kun ei ole osunut omalle kohdalle, niin pidetään varovaisuutta psykoosina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä psykooseilla? Suomessa on menty naurettavan pienillä rajoituksilla siihen nähden, mitä Kiinassa tehtiin.
Täällähän oltiin ensin asiantuntijoiden taholta sitä mieltä, että ei tule Suomeen. No sitten, kun tuli, niin olivatkin sitä mieltä, että se oli vain ajan kysymys.
Nyt on kuolleita toista tuhatta, mutta kun ei ole osunut omalle kohdalle, niin pidetään varovaisuutta psykoosina?
Tuhat sellaista, jotka olisi kuolleet kohta johonkin kuitenkin, eli n. 1% kaikista kuolleista, mediaani-ikä heillä se 84 eli itse asiassa korkeampi kuin keskimäärin. Milloin Suomessa tuli jotenkin luonnottomaksi ja sietämättömäksi se, että kasi ja ysikymppisiä kuolee? Eikö se ole normaalia? Alle 60 vuotiaita taisi olla kuolleiden joukossa alle 100. Olen kolmekymppinen ja ihan hyvässä kunnossakin joten ei se mikään ihme ole että "ei ole osunut kohdalle", kun ei se korona kaada ihmisiä satunnaisesti. Psykooseilla tarkoitan todellisuudentajun hämärtymistä tämän koronan kanssa. Ei tämä mikään rutto ole joka tappaa vauvasta vaariin kymmeniä prosentteja kuten moni tuntuu kuvittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, että väärennetyt rokotetodistuksetkin on rokottamattomien vika :)
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008268208.html
"Rokottamattomille esimerkiksi matkustaminen saattaa muodostua hankalaksi, ellei voi esittää todistusta joko otetuista rokotteista tai viimeisen puolen vuoden aikana sairastetusta taudista.
Silti maailmassa ja Suomessakin on ihmisiä, jotka eivät suostu rokotteita ottamaan. Heidän päätöstensä vuoksi väärennettyjen rokotustodistusten markkina kukoistaa."
Tottahan toki on valtava ongelma tällaisista "väärennetyistä rokotetodistuksista". Niin valtava että ratkaisu tähän (joka on jo mietitty valmiiksi) on laittaa se siru käteen ja se rokotetodistus sinne siruun.
;D
Jos ihan tarkkoja ollaan niin tieto ei ole sirussa vaan ihon pinnalla luciferaasi aineella tehtynä joka näkyy vain uv valossa.
Tuskin eläimille kuitenkaan tällaista merkintää suunnitellaan. Turkkihan estää merkkiä näkymästä.
Missä, miksi ja miten tätä aiotaan käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhat sellaista, jotka olisi kuolleet kohta johonkin kuitenkin, eli n. 1% kaikista kuolleista, mediaani-ikä heillä se 84 eli itse asiassa korkeampi kuin keskimäärin. Milloin Suomessa tuli jotenkin luonnottomaksi ja sietämättömäksi se, että kasi ja ysikymppisiä kuolee? Eikö se ole normaalia? Alle 60 vuotiaita taisi olla kuolleiden joukossa alle 100. Olen kolmekymppinen ja ihan hyvässä kunnossakin joten ei se mikään ihme ole että "ei ole osunut kohdalle", kun ei se korona kaada ihmisiä satunnaisesti. Psykooseilla tarkoitan todellisuudentajun hämärtymistä tämän koronan kanssa. Ei tämä mikään rutto ole joka tappaa vauvasta vaariin kymmeniä prosentteja kuten moni tuntuu kuvittelevan.
”Osunut kohdalle” tarkoitti luonnollisesti esim oman lähiomaisen kuolemaa.
Sun mielestä tämä on vain vanhojen tauti ja silti tähän on kuollut myös nuoria ulkoisesti hyvässä kunnossa olevia aikuisia. Mukaan lukien se kiinalainen lääkäri, joka ensimmäisenä kertoi, että epäili liikkeellä olevan jonkun uuden taudin.
Kiinassa juttua vähäteltiin ja uhrien määrää piiloteltiin. Italiasta nähdyissä kuvissa teho-osastolla makasi myös keski-ikäisiä. 3-kymppisestä on keski-ikäiseksi aika lyhyt loikka.
Entäs jos ei olisi tehty mitään rajoituksia ja olisi menty Ruotsin mallilla. Kuolleita olisi ainakin kymmenkertainen määrä.
Mikäs ääni olisi ollut kellossa sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Osunut kohdalle” tarkoitti luonnollisesti esim oman lähiomaisen kuolemaa.
Sun mielestä tämä on vain vanhojen tauti ja silti tähän on kuollut myös nuoria ulkoisesti hyvässä kunnossa olevia aikuisia. Mukaan lukien se kiinalainen lääkäri, joka ensimmäisenä kertoi, että epäili liikkeellä olevan jonkun uuden taudin.
Kiinassa juttua vähäteltiin ja uhrien määrää piiloteltiin. Italiasta nähdyissä kuvissa teho-osastolla makasi myös keski-ikäisiä. 3-kymppisestä on keski-ikäiseksi aika lyhyt loikka.
Entäs jos ei olisi tehty mitään rajoituksia ja olisi menty Ruotsin mallilla. Kuolleita olisi ainakin kymmenkertainen määrä.
Mikäs ääni olisi ollut kellossa sitten?
-
Jos mietitään, että mikä on worst case skenaario ilman rokotuksia ja muita toimenpiteitä?
Niin koronaan kuolleisuus on länsimaissa luokkaa 1,5 - 2,5% tartunnan saaneista. Sanotaan, että 2% niin on helppo laskea.
Jos tartuntoja tulee paljon ja terveydenhuolto ylikuormittuu, tuo prosentti varmasti nousee.
Uusimpien varianttien leviämisherkkyyden myötä on aika selvää, että ennemmin tai myöhemmin jokainen sairastuisi.
Meitä on noin 5,5 miljoonaam siitä 2% on 110.000.
Vertailun vuoksi Pori 84.000, Kuopio 117.000 asukasta.
Vierailija kirjoitti:
REINER FUELLMICH SUMMARIZES THE FINDINGS OF THE GERMAN CORONA INQUIRY COMMITTEE, SEPT 2021
https://brandnewtube.com/watch/reiner-fuellmich-summarizes-the-findings…
Ei ole kysymys mistään viruksesta eikä terveydestä, kyseessä on poliittinen agenda. Jos haluatte sivistää itseänne ja saada selville mistä on kyse, kannattaa katsoa tämä video:
Jos haluaa saada nopeasti selville mitä tapahtuu, kannattaa kuunnella tämä Janus Putkosen podcast.
Hän on M V -lehden päätoimittaja, joka joutui muuttamaan maanpakoon jotta saa toimittaa suomalaisille uutisia joita valtamedia sensuroi. Juuri Levelin toimittaja kertoi että hänen henkeään on uhkailtu, Leveli kertoo myös asioista joita valtamedia ei halua kertoa. Tällaisessa Suomessa me elämme tällä hetkellä, ja tilanne vain pahenee, mikäli kansa ei nouse vastarintaan.
Verkkostudio LIVE - "Koronapassit ja rokote-erottelun agenda" - Tiistaina 21.9.2021 - YouTube