Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
261/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Mutta et ymmärrä olevasi osasyy siihen, miksi rajoitukset eivät poistu. Samallla tasolla Turun lähiöasukkien kanssa. Onnittelut.

Kiitos kovasti. En ole osasyyllinen mihinkään. Tai sitten sinäkin olet. Olemme kaikki syyllisiä kaikkeen, ja vain siksi, että olemme elossa.

Jos ongelma on se, että emme saa yhteiskuntaa avattua koska rokotuskattavuus ei riitä ja sinulla ei ole rokotetta, olet osasyyllinen. Miten et tätä kykene ymmärtämään?

-eri

Yhteiskunta avataan, kun kaikki rokotteen haluavat yli 12-vuotiaat ovat saaneet toisenkin rokoteannoksensa. Ja itse asiassa avataan asteittain jo sitä enenn.

Niinhän sinä aivopestynä uskot, että kyse on jostain viruksesta.

Lue WEF:n klaus schwabin kirja The Great reset, niin tiedät mistä on kyse!

Mulle on kuule herttasen yhdentekevää, mistä on kyse. Mua kiinnostaa vain se, että aletaan palata normaaliin. Nyt jo poistui suositus olla matkustamasta tarpeettomasti ulkomaille. Kohta poistuu maskisuositus ja etätyösuositus. 2 metrin turvavälivaatimuskin poistuu yleisötapahtumista kuten esim teattereista. Ravintoloiden aukioloajat pitenevät. Koulut ovat lähiopetuksessa, koronatestausten määrää vähennetään. 

Etätyö on tulevaisuusvaliokonnan pohdintojen kulmakivi. Jos kukaan ei poistu kotoaan niin ei tule päästöjäkään. Hiilineutraalius täältä tullaan.

Mä olen tehnyt etätöitä jo 9 vuotta ja monesti ihmetellyt, miksi muilla saman alan firmoissa työskentelevillä ei ole ollut etätyömahdollisuutta. Monet haluaisivat asua jossain ihan muualla kuin missä nyt asuvat, mutta työpaikan takia on pakko. Tai on pakko siksi, ettei etätyö ole ollut sallittua. Työkavereissani on useampikin, joilla on kakkoskoti Espanjassa ja asuvat talvet siellä. Ja kesäisinkin asuvat pääkaupunkiseudun ulkopuolella, vaikka toimisto sijaitseekin Helsingissä. 

Vierailija
262/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vakavia sivuvaikutuksia on tullut harvoille, ja niistä on myös maksettu tuntuvia korvauksia."

Katsotko, että raha korvaa terveyden menetyksen?

Saati kuoleman! Omaa terveyttä tai henkeäni minä en riskeeraa mistään hinnasta.

Sitä paitsi  vain murto-osalle maksetaan mitään korvauksia, suurimmalle osalle sanotaan että oli vain "ajallinen yhteensattuma".

Koronan aiheuttama kuolema on lievä koska niitä sattuu aika useasti, mutta siihen ei välttämättä edes kuole, mutta rokotteen aiheuttamaan kuolemaan kuolee varmasti koska se on niin harvinainen ja vaarallinen.

Mikä ihme on lievä kuolema? Kuollaanko silloin vain osittain, lievästi? Ja mikä kuolema on sellainen, johon ei edes kuole? Eikös kuolema ole aina kuolema.

Koronarokotteen aiheuttama kuolema on lievempi kuolema kuin koronan aiheuttama kuolema! Etkö sitä tiennyt? :) 

Et vastannut kysymykseen. Kuolema on kuolema. Ei ole lieviä kuolemia.

Se tarkoittaa varmaan sitä, että on jotenkin vähemmän kuollut kuin, jos olisi kuollut koronaan. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset hullut kirjoittelee täällä urakalla. :-) Ei siinä mitään, olkaa ottamatta rokotetta, minua ei haittaa enkä todellakaan aio kuolla kahden vuoden aikana rokotteen ottamisesta.

Mutta toivottavasti te tai läheisenne sairastutte vakavasti.

Miksi mielestäsi rokotteen ottamatta jääneistä jokainen sairastuisi vakavasti? Pelkää sinä tautia vapaasti, minä en sitä pelkää. Rentoudu rakas ihminen :)

Ei jokainen sairastukaan, mutta niin moni, että lopulta tämä epidemia hiipuu sitä kautta. Toivottavasti moni rokottamaton kuolee tai vammautuu. Oppivatpa ehkä jotain.

Todella tunteeton ihminen olet. Piikkikö se tekee ihmisistä näin hulluja, kun näkee kokoajan lisää tälläisi ulostuloja piikin ottaneilta?

Ei tee. Nuo hullut ovat olleet hulluja jo ennen piikin ottamistakin.

Tutkitusti ihmiset joilla on matala ÄO, on helpompi joukkohypnotisoida. Tästä syystä se pienempi mutta älykkäämpi väestönosa ei ole uskonut tähän plandemiaan eikä ota rokotteitakaan.

Sinulla taitaa itselläsi olla alhainen ÄO, koska et osannut tulkita (tätäkään) tutkimusta oikein. Tutkimuksessa todettiin, että nimenomaan rokotevastaisilla on alhainen ÄO.

Vierailija
264/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas se sama helluntailaismode, joka käytti kerran yhden yön siihen, että poisti kaikki rokotevastustajien valheita korjaavat tekstit.

Ja tämäkin teksti häviää 1, 2, 3, 4, 5...

Vierailija
265/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Mutta et ymmärrä olevasi osasyy siihen, miksi rajoitukset eivät poistu. Samallla tasolla Turun lähiöasukkien kanssa. Onnittelut.

Kiitos kovasti. En ole osasyyllinen mihinkään. Tai sitten sinäkin olet. Olemme kaikki syyllisiä kaikkeen, ja vain siksi, että olemme elossa.

Jos ongelma on se, että emme saa yhteiskuntaa avattua koska rokotuskattavuus ei riitä ja sinulla ei ole rokotetta, olet osasyyllinen. Miten et tätä kykene ymmärtämään?

-eri

Yhteiskunta avataan, kun kaikki rokotteen haluavat yli 12-vuotiaat ovat saaneet toisenkin rokoteannoksensa. Ja itse asiassa avataan asteittain jo sitä enenn.

Niinhän sinä aivopestynä uskot, että kyse on jostain viruksesta.

Lue WEF:n klaus schwabin kirja The Great reset, niin tiedät mistä on kyse!

Mulle on kuule herttasen yhdentekevää, mistä on kyse. Mua kiinnostaa vain se, että aletaan palata normaaliin. Nyt jo poistui suositus olla matkustamasta tarpeettomasti ulkomaille. Kohta poistuu maskisuositus ja etätyösuositus. 2 metrin turvavälivaatimuskin poistuu yleisötapahtumista kuten esim teattereista. Ravintoloiden aukioloajat pitenevät. Koulut ovat lähiopetuksessa, koronatestausten määrää vähennetään. 

Oletko siis edelleen siinä uskossa että kyse on jostain viruksesta?

Tämä plandemia suunniteltiin jo vuosikymmen sitten, viruksia sulkuja passeja myöten. Päättäjät tiesivät jo 3/2020 että kyseessä on lievempi epidemia kuin influessa, mutta koska Agenda2030 niin huijausta on jatkettu.

Tämä eliitin suunnitelma on ollut kirjoissa ja kansissa jo vuosikymmeniä, WEF toteuttaa:

François Mitterrandin neuvonantaja, taloustieteilijä Jacques Attali kuvaili v. 1981 tulevaisuuden valtaeliitin kyynistä ajattelua näin:

"Tulevaisuudessa on löydettävä keino väestön vähentämiseksi. Aloitamme vanhuksista, sillä kun ihminen on yli 60-65-vuotias, hän elää kauemmin kuin tuottaa, ja se tulee yhteiskunnalle kalliiksi. Sitten heikot ja sitten hyödyttömät, jotka eivät anna mitään yhteiskunnalle, koska heitä tulee olemaan yhä enemmän, ja varsinkin lopuksi tyhmät.

Eutanasia kohdistuu näihin ryhmiin; eutanasian on oltava tulevaisuuden yhteiskuntiemme olennainen väline kaikissa tapauksissa.
Emme tietenkään pysty teloittamaan ihmisiä tai järjestämään leirejä. Pääsemme heistä eroon saamalla heidät uskomaan, että se on heidän omaksi parhaakseen.

Liian suuri ja suurimmaksi osaksi tarpeeton väestö on taloudellisesti liian kallista. Sosiaalisesti on myös paljon parempi, että ihmiskoneisto pysähtyy äkillisesti, kuin että se heikkenee vähitellen.

Emme pysty läpäisemään älykkyystestejä miljoonille ja taas miljoonille ihmisille, voitte kuvitella!

Me löydämme jotain tai aiheutamme sen; pandemia, joka kohdistuu tiettyihin ihmisiin, todellinen talouskriisi tai ei, virus, joka vaikuttaa vanhuksiin tai sairaisiin, sillä ei ole väliä, heikot ja pelokkaat alistuvat.

Tyhmät uskovat sen ja pyytävät hoitoa. Olemme huolehtineet siitä, että olemme suunnitelleet hoidon, hoidon, joka on ratkaisu.

Idioottien valinta tapahtuu siis itsestään: he menevät itse teurastamoon."

**********************************************************************************

Nykyinen talouden valtaeliitti, ihmiset WEF, Maailman talousfoorumin, weforum.org takana, ovat asettaneet tavoitteen vähentää maailman väestömäärän 0,5 miljardiin. Samat ihmiset haluavat jotka haluavat depopulaatiota, ovat teettäneet Wuhanin piikkiproteiinin joka on bioaseeksi todettu, ja samat ihmiset tarjoavat hoidoksi "rokotetta". Rokote on se älykkyystesti.

Vierailija
266/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vakavia sivuvaikutuksia on tullut harvoille, ja niistä on myös maksettu tuntuvia korvauksia."

Sitä paitsi  vain murto-osalle maksetaan mitään korvauksia, suurimmalle osalle sanotaan että oli vain "ajallinen yhteensattuma".

Koska se yleensä on ajallinen yhteensattuma. Ja sinähän nimenomaan riskeeraat oman henkesi idioottimaisuuttasi.

Vierailija
267/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveää propagandaa kyllä taas. Ei rokottamattomat ole mitään tässä maassa sulkeneet vaan hallitus, STM, THL ja AVI. Jos joku ihmisiä pitää panttivankina niin se on kyllä tämä taho, joka nyt koittaa syyllistää muita omista toimistaan. Koronan ja näiden sulkujen jälkeen kyllä nauran jos yksikään poliitikko mainostaa olevansa liberaali...

t. Kahdesti rokotettu

Tämä ansaitsee +1

Vaikka THL suosittaa, en uskalla raskaana ottaa rokotetta koska sitä ei ole tutkittu edes eläimillä miten vaikuttaa. Tällä hetkellä suositus pohjautuu siihen että vielä ei ole tullut ilmi haittoja syntymättömälle lapselle mutta raskaana olevien rokottaminenhan on aloitettu vasta joku vuosi sitten (?) joten kukaan missään ei voi tietää voiko lapselle tulla pidemmällä aikavälillä jotain haittoja. Elelen siis jokseenkin eristyksissä ja huolehdin omalta osaltani turvaväleistä ja hygieniasuosituksista. Minun puolestani yhteiskunnan saa avata vaikka heti, en halua pitää ketään "panttivankina" ja on inhottavaa että tuollaista vihjataan.

Vierailija
268/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotevastaiset hullut kirjoittelee täällä urakalla. :-) Ei siinä mitään, olkaa ottamatta rokotetta, minua ei haittaa enkä todellakaan aio kuolla kahden vuoden aikana rokotteen ottamisesta.

Mutta toivottavasti te tai läheisenne sairastutte vakavasti.

Miksi mielestäsi rokotteen ottamatta jääneistä jokainen sairastuisi vakavasti? Pelkää sinä tautia vapaasti, minä en sitä pelkää. Rentoudu rakas ihminen :)

Ei jokainen sairastukaan, mutta niin moni, että lopulta tämä epidemia hiipuu sitä kautta. Toivottavasti moni rokottamaton kuolee tai vammautuu. Oppivatpa ehkä jotain.

Todella tunteeton ihminen olet. Piikkikö se tekee ihmisistä näin hulluja, kun näkee kokoajan lisää tälläisi ulostuloja piikin ottaneilta?

Ei tee. Nuo hullut ovat olleet hulluja jo ennen piikin ottamistakin.

Tutkitusti ihmiset joilla on matala ÄO, on helpompi joukkohypnotisoida. Tästä syystä se pienempi mutta älykkäämpi väestönosa ei ole uskonut tähän plandemiaan eikä ota rokotteitakaan.

Sinulla taitaa itselläsi olla alhainen ÄO, koska et osannut tulkita (tätäkään) tutkimusta oikein. Tutkimuksessa todettiin, että nimenomaan rokotevastaisilla on alhainen ÄO.

Mitä tutkimusta?

Vierailija
269/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhetuttu parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteeseen. Olisi ollut lupaava urheilu-ura edessä mitä luultavimmin

Joka ketjussa tää sama "tuttu" urheilijanuorukainen, joka kuoli rokotteeseen, huoh...

Vierailija
270/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se yleensä on ajallinen yhteensattuma. Ja sinähän nimenomaan riskeeraat oman henkesi idioottimaisuuttasi.

Minä en riskeeraa henkeäni jollakin tappopiikillä.

Vierailija
271/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

CDC myöntää nyt, että luonnollinen immuniteetti tarjoaa paremman suojan Covid-19-tautia vastaan ​​kuin kokeelliset mRNA-piikitykset. mmmmvvvvv-lehti

Brysselin van der Leyen päätti nyt tehdä tästä koronasta virallisesti rokottamattomien syyn, kutsuu koronaa jo rokottamattomien pandemiaksi, hyvesignaloivalla äänellään.

Vierailija
272/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveää propagandaa kyllä taas. Ei rokottamattomat ole mitään tässä maassa sulkeneet vaan hallitus, STM, THL ja AVI. Jos joku ihmisiä pitää panttivankina niin se on kyllä tämä taho, joka nyt koittaa syyllistää muita omista toimistaan. Koronan ja näiden sulkujen jälkeen kyllä nauran jos yksikään poliitikko mainostaa olevansa liberaali...

t. Kahdesti rokotettu

Tämä ansaitsee +1

Vaikka THL suosittaa, en uskalla raskaana ottaa rokotetta koska sitä ei ole tutkittu edes eläimillä miten vaikuttaa. Tällä hetkellä suositus pohjautuu siihen että vielä ei ole tullut ilmi haittoja syntymättömälle lapselle mutta raskaana olevien rokottaminenhan on aloitettu vasta joku vuosi sitten (?) joten kukaan missään ei voi tietää voiko lapselle tulla pidemmällä aikavälillä jotain haittoja. Elelen siis jokseenkin eristyksissä ja huolehdin omalta osaltani turvaväleistä ja hygieniasuosituksista. Minun puolestani yhteiskunnan saa avata vaikka heti, en halua pitää ketään "panttivankina" ja on inhottavaa että tuollaista vihjataan.

Joo, se argumentointi rokotteen turvallisuuden puolesta ei kauheasti herättänyt luottamusta. "Tuotaa olemme piikittäneet puolen vuoden sisään 50 000 naista, eikä kauhean isoa ruumiskasaa ole tullut vielä tähän mennessä, niin mennään sillä sitten, että rokote on ihan ok ottaa raskaanakin!"  

Vierailija
273/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Kahdesti rokotettu

Tämä ansaitsee +1

Täällä oli eilen video vauvasta, jonka äiti joutui ottamaan koronapiikin että pääsi sairaalaan suunniteltuun sektioon. Vauva syntyi aivovaurioisena. VAERS:ssa on monta tapausta jossa piikitetyn imettävän äidin vauvat ovat kuolleet rokotteen aiheuttamiin sisäelinvaurioihin.

Tässä mainitaan yksi tapaus kesäkuussa:

https://rapsodia.fi/vaestonvahennys-rokote/

Vierailija
274/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koronan aiheuttama kuolema on lievä koska niitä sattuu aika useasti, mutta siihen ei välttämättä edes kuole, mutta rokotteen aiheuttamaan kuolemaan kuolee varmasti koska se on niin harvinainen ja vaarallinen.

"Koronan aiheuttama kuolema on lievä, mutta rokotteen aiheuttamaan kuolemaan kuolee varmasti" Mitä ihmeen sössötystä tää nyt taas on?

Vierailija
275/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta, mitäs siihen sanotte?

Että en haluaisi veronmaksajana maksaa tehohoitoasi.

Minä en haluaisi maksaa teidän kokeellisia piikkejä.

Vierailija
276/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei usko tähän saastaan, mitä koronarokotevastaiset hihhulit tänne ulostaa.

Vierailija
277/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei usko tähän saastaan, mitä rokotevauriomyönteiset hihhulit tänne ulostaa.

278/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sen ottaa tai ei ota, mitä sitä tappelemaan siiitä asiasta kun suomi on vaapa maa. Jos se muuttui niin kaikilta vietäisiin oikeudet myös rokotetuilta. Että suu suppuu.

Vierailija
279/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koronan aiheuttama kuolema on lievä, mutta rokotteen aiheuttamaan kuolemaan kuolee varmasti" Mitä ihmeen sössötystä tää nyt taas on?

Kulkutautimyönteisen hilseen yli menevää hurttia huumoria.

Vierailija
280/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme on lievä kuolema? Kuollaanko silloin vain osittain, lievästi? Ja mikä kuolema on sellainen, johon ei edes kuole? Eikös kuolema ole aina kuolema.

Koronarokotteen aiheuttama kuolema on lievempi kuolema kuin koronan aiheuttama kuolema! Etkö sitä tiennyt? :) 

Nyt täytyy kyllä olla erimieltä. Kun on seurannut THL tilastoja, osa koronaan kuolleista herää takaisin elävien kirjoihin, joten kyllä koronakuolema on lievempi tai siihen ei välttämättä kokonaan kuole, ainakaan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän