Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha niska-hartiajumi ja turvonnut imusolmuke?

Vierailija
28.10.2014 |

Onko kenelläkään turvonnut imusolmuke pahan jumin vuoksi? Mulla on toinen puoli oikeastaan aina jumissa, nyt on taas niin että koko ajan särkee, käytän Voltaren-geeliä ja buranaa, venyttelen, lämmin jyväpussi kaulalla iltaisin.. Ei vain auta. Imusolmuke on tosi turvoksissa, voisko johtua tuosta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi myös.olla joku pikkunen flunssan alku, jota et huomaa. Imusolmukkeet kun nyt tuppaavat turpoilemaan hyvinkin herkästi.
Toki on mahdollista, että paha jumitila sen myös aiheuttaa.

Vierailija
2/3 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hei sama juttu, elokuusta asti toinen puoli kummallisen tuntoinen! Just se imusolmuke on selainen turpea ja kaulaa ja kurkkua särkee välillä. Myös välillä toinen puoli päästä on kipeä. Niskat on tosi jumissa koko ajan (johtuu imettämisestä kun jännitän huomaamatta ja öisin nukahdan istualteen pää kenossa) mutta en oo aatellutkaan että se vois tehdä ton oudon kaulakipuasian. Oon jo miettinyt itekseni että mulla on joku aivosyöpä. Eli taidan alottaa tän asian selvuttämisen kiropraktikolla. Thanks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä vastaa. Mulla on ollut toi imusolmuke turvoksissa jo pitkään, viimeksi kaks vuotta sitten kävin lääkärillä muttei pitänyt sitä pahana. Pitäis varmaan ultrata. Epäilen tosin että jos mulla ois syöpä, olisi se kasvanut entisestään. Välillä pieneneekin, eli ei kasva koko ajan :)

Ensi viikolla varaan ajan hierojalle. Auts, kun sattuu olla koneella. Ehkä parempi jumpata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi