Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mun päällä on paha karma???

Vierailija
28.10.2014 |

Ja näköjään  se leviää läheisiinikin, on kuin tuottaisin aina pahaa - vaikken tekis mitään tai tekisin - aina menee väärinpäin. Ja millä tän saa pois? Joku kirouksenpoistaja?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään sellaista kuin karman laki.

Vierailija
2/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki rupeaa menemään hyvin kun unohdat tollaset hömpänpömppä karma jutut ja kiroukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:53"]

Ei ole olemassa mitään sellaista kuin karman laki.

[/quote]

Kyllä muuten on, tosin en tiä miten se muka saadaan poistumaan...

Vierailija
4/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrit ajattelemaan positiivisesti, vaikka mitä tulisi niskaaa. Kyllä se sitten siitä. :)

Vierailija
5/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä muuten on, tosin en tiä miten se muka saadaan poistumaan..."

Ei ole. Universumi ei seuraa tekojasi, eikä maksa sinulle ansioittesi mukaan. Usko sellaiseen on sinulta vain valikoivaa muistamista. Muistat jotkut asiat ja kuvittelet niiden liittyvän jotenkin mystisesti yhteen. Unohdat asiat, jotka eivät tue uskoasi karman lakiin. Unohda koko karma, sellaista ei ole.

Vierailija
6/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmahan on aina itse aiheutettua oli se sitten hyvää tai pahaa. Siitä sitten vain peiliin katsomaan.

Vierailija
7/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:02"]

Ei ole. Universumi ei seuraa tekojasi, eikä maksa sinulle ansioittesi mukaan. Usko sellaiseen on sinulta vain valikoivaa muistamista. Muistat jotkut asiat ja kuvittelet niiden liittyvän jotenkin mystisesti yhteen. Unohdat asiat, jotka eivät tue uskoasi karman lakiin. Unohda koko karma, sellaista ei ole.

[/quote]

Ja sinä voit olla tästä omasta teoriastasi täysin varma, koska...?

Vierailija
8/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:57"]

Varmaan kaikki rupeaa menemään hyvin kun unohdat tollaset hömpänpömppä karma jutut ja kiroukset.

[/quote]

Tekojensa seurauksia (karmaa) on aina hyvä pysähtyä miettimään.

Vierailija
9/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:02"]

[/quote]

No selitäppä sitten se että toisilla (esim. minulla) 9 asiaa kymmenestä menee AINA vaikeimman kautta, ja monesti vielä niin että minä en ole se joka sotkee asioita vaan joku muu taho! Sitten sairastelut joihin löydetään syy vuosien jälkeen kun ei lääkärit osaa tehdä diagnoosia jne. jne.

Ja sitten on ne toiset jotka on aina oikeassa paikassa oikeaan aikaan - itsekkin ihmettelvät kuinka ne asiat niin vain menee. Joku lakipyläläkin muuttuu just heidän edukseen ja ylläriylläri just mun epäonneksi, perkele!

jajaja....voisi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
10/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestän ien ole siis eläissäni tehnyt mitään niin pahaa että tällaisen paskan niskaani olisin ansainnut. Jos ne pahat on tapahtunut aiemmissa elämissä - en vaan tajua miksi minua nyt rangaistaan, ihan paska homma.

Vierailija
11/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä entisistä elämistähän ne juuri tulee. Tietäisin tyypin joka varmaan vois auttaa, mutta enpä viitsi täällä huudella nimiä...

Vierailija
12/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 11:57"]

[/quote]

Tekojensa seurauksia (karmaa) on aina hyvä pysähtyä miettimään.
[/quote]
En jaksa tuhlata aikaani moiseen hömppään.

Vierailija
13/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:16"]

No sieltä entisistä elämistähän ne juuri tulee. Tietäisin tyypin joka varmaan vois auttaa, mutta enpä viitsi täällä huudella nimiä...

[/quote]

Huuda nyt vaan, täällä toinen samanlainen kuin ap. Kun edes tietäis onko tää joku testi vai rangaistus että kaikki menee aina pieleen spektaakkemaisesti. Muutama päivä sitten valitin sitä kun koetettiin elävöittää seksielämää läheisyysharjoituksilla, pari päivää meni hyvin ja sitten löysin sekä minusta että miehestä riippumattoman sattuman takia miehen nukkumasta seksilelujen kanssa ja nyt kaikki on kaksi kertaa niin huonosti kuin ennen. Seksiä ajatellessani näen vaan mielikuvia spermaa tippuvista hyytelömäisistä tekopilluista ja anustapeista (oksennus). Kun elämä on tätä koko ajan, pistää miettimään että mikä helvetin kirous mun päällä on. Tämä sattui alle kaksi viikkoa sitten ja sen jälkeen olen jo kerran joutunut vastaavaan täysillä kohti seinää -tilanteeseen kun yritin vain ratkaista yhtä pulmaani parhaalla mahdollisella asenteella.

Vierailija
14/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kysyy että jos tämä on karmaa niin mitä sitten pitää tehdä?! Yrittää ajaa sen yli jotenkin superhyvillä teoilla?

Vierailija
15/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 12:16"]

[/quote]

Huuda nyt vaan, täällä toinen samanlainen kuin ap. Kun edes tietäis onko tää joku testi vai rangaistus että kaikki menee aina pieleen spektaakkemaisesti. Muutama päivä sitten valitin sitä kun koetettiin elävöittää seksielämää läheisyysharjoituksilla, pari päivää meni hyvin ja sitten löysin sekä minusta että miehestä riippumattoman sattuman takia miehen nukkumasta seksilelujen kanssa ja nyt kaikki on kaksi kertaa niin huonosti kuin ennen. Seksiä ajatellessani näen vaan mielikuvia spermaa tippuvista hyytelömäisistä tekopilluista ja anustapeista (oksennus). Kun elämä on tätä koko ajan, pistää miettimään että mikä helvetin kirous mun päällä on. Tämä sattui alle kaksi viikkoa sitten ja sen jälkeen olen jo kerran joutunut vastaavaan täysillä kohti seinää -tilanteeseen kun yritin vain ratkaista yhtä pulmaani parhaalla mahdollisella asenteella.
[/quote]
Jos oikeasti kiinnostaa niin laita viestiä aavee14@hotmail.com
Lähetän yhteystietoja ja sitten päätätte itse mitä teette vai teettekö mitään.

Vierailija
16/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatuntoa vastaan tehdyt teot jäävät kummittelemaan alitajuntaan ja vaikuttavat sitä kautta myöhemmin. Näin joskus olen ajatellut. Mutta omatunto kolkuttaa ihmisillä eri syistä, eli ovatko eriasteiset pahat teot kuitenkin eri yksilöillä yhteneväisiä suhteessa niistä saatuihin "rangaistuksiin"? Menikö liian sekavaksi?

Vierailija
17/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen alkanut uskoa että paha karma seuraa minua. Itse yritän elää elämäni rehellisesti ja mahdollisimman oikeudenmukaisesti mutta silti tuntuu siltä että vastoinkäymiset vain seuraa toistaan. Sairautta, kuolemaa, kiristämistä, oikeudenkäyntiä jne... Kiva kuulla aina ihmisiltä että "vain sulle voi käydä näin" ja "onpa huonoa tuuria".... Niinpä, toiset syntyy kultalusikka suussa, meikäläinen vissiin ruosteinen rautanaula per***sä poikittain :(

Vierailija
18/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja sinä voit olla tästä omasta teoriastasi täysin varma, koska...?"

Koska karma ymmärretään tekojen seurausten maagisena palautumismekanismina. Hyvistä teoista seuraa hyvää ja pahoista vastavuoroisesti pahaa. Magiaa ei ole olemassakaan, joten ei ole karmaakaan.Ei ole mitään syytä olettaa, että hyvästä teosta voisi olla vain hyvät seuraukset ja pahasta vain pahat. Hyvätkin tekosi voidaan palkita pahalla, josta voit lukea esimerkkejä vaikkapa tämänkin palstan lukuisista narsistiketjuista. Muille pahaa tekevä narsisti voi porskuttaa läpi elämänsä, ilman että rangaistuksen ruoska viuhahtaa tasapainoa tuomaan. Ei universumi pidä teoistasi kirjaa ja palkitse tai rankaise sinua. Karmaa ei ole, on vain valikoivaa muistia. 

Vierailija
19/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ne pahat on tapahtunut aiemmissa elämissä"

Ei sinulla ole ollut mitään aikaisempia elämiä, joiden pahoista teoista sinua edes voisi rangaista.

Vierailija
20/51 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No selitäppä sitten se että toisilla (esim. minulla) 9 asiaa kymmenestä menee AINA vaikeimman kautta,"

a) olet tyhmä, etkä oikein tajua tehdä oikeita ratkaisuja eri tilanteissa

b) liikut huonossa seurassa, joka vaikeuttaa elämääsi

"ja monesti vielä niin että minä en ole se joka sotkee asioita vaan joku muu taho!"

Siinähä sinä sen itse selitit ilman mitään karmaa! Joku toinen sotkee asioita. Sellaisia ihmiset voivat olla. Aiheuttavat hankaluuksia. Ei se tarkoita sitä, että sinä olet ansainnut ne hankaluudet seurauksena jostakin pahasta, jota olet tehnyt. Valitse seurasi paremmin ja jätä pois sählät elämästäsi niin pitkälti kuin voit. Kokonaan et välttämättä pääse heistä eroon, mutta voit paljon myös itse valita missä porukoissa pyörit. 

"Sitten sairastelut joihin löydetään syy vuosien jälkeen"

a) huonot geenit

b) huonot elintavat

c) altistuminen sairaudelle muulla tavoin

Taaskaan ei mitään karmaa tarvita selittämään mitään. Sinulla on ne geenit, jotka olet vanhemmiltasi saanut, ei siinä ole mistään karmasta kyse. Omilla elintavoillasi vaikutat hyvinvointiisi, sekin on ihan selvää.

"kun ei lääkärit osaa tehdä diagnoosia jne. jne."

Kuuluu sarjaan muiden vaikutus elämääsi. Kaikki tekevät virheitä eivätkä kaikki aina onnistu työssään. 

"Joku lakipyläläkin muuttuu just heidän edukseen ja ylläriylläri just mun epäonneksi, perkele!"

a) valikoiva muisti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi