Miksi en saa treenata rauhassa!?!
Teen töitä ihmisten kanssa. Treenit on mulle tärkeää vastapainoa työlle. En mene sinne juttelemaan kenellekään ja mieluiten olisin yksin, aina ajoitus ei kuitenkaan onnistu niin ettei muita olisi. Eilen olin rappusilla ja kieltämättä ärsytti ettei illallakaan saanut olla rauhassa. Ei siinä, sille mitään voi mutta miksi sinne pitää tulla kommentoimaan suoritustani? Taas kyseltiin " montako kierrosta menee"
Ootpa hyväkuntoinen " jne...aarggh!! Haluan olla rauhassa! Ja teen treenit tosissani, en edes juuri pystyisi puhumaan enkä halua. Hidastelevien ja tiellä olevien kanssaihmisten lisäksi vielä enemmän ärsyttää se että aina pitäisi olla puhumassa. Ketään ei varmaan yllätä että suurin osa kommentoijista on miehiä...itse siis nainen
Pointtini on, antakaa treenirauha! Ja tiedän etten ole ainoa ketä tämä ärsyttää, ettei saa olla rauhassa
Kommentit (27)
Isot kuulokkeet päähän etkä katso ketään silmiin. Lippis syvälle vedettynä antaa myös suojaa. Problem solved.
Lippalakkia voisi yrittää ... en todellakaan kattele ketään nytkään, mut silti aina mölytään.
Salimaket on yksi ehkä etovimmista miestyypeistä.
Noi on juuri niitä taliaivoja, joilla ei käy Tinderissä flaksi ja yrittää ahdistella livenä niitä unelmanaisiaan, joita ei todellakaan mitkään ”maket” nappaa.
No ei joka paikassa ole naistensaleja, täälläkin lähin 25km päässä. Lähin sekasali sitten 3km. Mutta ei ikinä siellä kukaan juttele, joku ehkä välillä vilkuillut. Ja olen hoikka ja tavallisen näköinen. En kyllä salilla ole meikeissä ja käytän verkkareita, kun niissä on taskut.
Lakatkaa synnyttämästä miehiä niin ei tarvi inistä häiritään, vaivataan, ja vaaditaan juttelua!!!
Tykkään tehdä treenit ulkona, enkä käy salilla muutenkaan ikinä.
Ihmiset, antakaa toisten olla rauhassa niin minun lisäksi monen muunkin ongelma olisi poissa.!