Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa treenata rauhassa!?!

Vierailija
15.09.2021 |

Teen töitä ihmisten kanssa. Treenit on mulle tärkeää vastapainoa työlle. En mene sinne juttelemaan kenellekään ja mieluiten olisin yksin, aina ajoitus ei kuitenkaan onnistu niin ettei muita olisi. Eilen olin rappusilla ja kieltämättä ärsytti ettei illallakaan saanut olla rauhassa. Ei siinä, sille mitään voi mutta miksi sinne pitää tulla kommentoimaan suoritustani? Taas kyseltiin " montako kierrosta menee"
Ootpa hyväkuntoinen " jne...aarggh!! Haluan olla rauhassa! Ja teen treenit tosissani, en edes juuri pystyisi puhumaan enkä halua. Hidastelevien ja tiellä olevien kanssaihmisten lisäksi vielä enemmän ärsyttää se että aina pitäisi olla puhumassa. Ketään ei varmaan yllätä että suurin osa kommentoijista on miehiä...itse siis nainen
Pointtini on, antakaa treenirauha! Ja tiedän etten ole ainoa ketä tämä ärsyttää, ettei saa olla rauhassa

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmastikin hyvännäköinen. Mulle ei kukaan koskaan juttele kuntosalilla ja olen siis rumahko nainen.

Vierailija
2/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi auttavan, jos peset meikit pois ja laitat löysät salivaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ongelma, tämä suomalaisten loputon tuppautuminen toisten seuraan.

Vierailija
4/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan myyty, jos joku juttelisi mulle ja mielessäni jo kilkattelisivat hääkellot ja ajatus siitä, miten miehen sukunimi sopisi minulle. 🙂 Olisin todella imarreltu ja takeltelisin vähän sanoissani ja punastuisin sekä miettisin, että olenkohan nyt riittävän edustava just nyt, kun joku kerrankin puhuu mulle. Naisenkin kommenteista olisin imarreltu. Tasan siis eivät käy onnen lahjat maailmassa.

T. Ruma nainen, jolle kukaan ei koskaan juttele

Vierailija
5/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk ei sovi suomalaiseen kulttuuriin. Kuten ei myöskään vastuun ottaminen. Harjoittele esim peilin edessä, kiitos kysymästä, mutta haluaisin nyt treenata rauhassa.

Vierailija
6/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut oikeasti jäädä läähättämään portaiden puoliväliin kun joku on ehtinyt jututtaa.

Vierailija
7/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta mitään en meikkaa treeneihin, eilenkin vielä iso takki roikkui vyötäisillä peittona

Mut joo, en ruma ole siltikään kyllä

Vierailija
8/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies on jo, en tosiaan senkään takia kaipaa juttuseuraa.

Vierailija
9/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuulokkeet päähän, jos se vihjaisi ettet kaipaa seuraa.

Vierailija
10/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene naisten salille, niin saa olla rauhassa. Ei tulisi mieleenkään lähteä itse sekasalille treenaamaan.

Vierailija
11/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun sitten pakko jäädä siihen juoruamaan. Jatkat matkaa ja et huomioi muita. Mikä ongelma tässä on?

Vierailija
12/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappusille salille? Hmm

Vierailija
13/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies on jo, en tosiaan senkään takia kaipaa juttuseuraa.

Näin se menee. Varatuille naisille ja niille harvoille superkauniille riittää miesseuraa, mutta rumista sinkuista ei kiinnostu tasan kukaan ikinä.

Vaikka olen itse ruma, niin eniten noita juttelijoita salin ulkopuolisessa elämässä tuli silloin, kun olin varattu. Just siis silloin, kun en voinut alkaa viritellä mitään suhdetta oikeasti.

T. Ruma nainen

Vierailija
14/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en halua sanoa yhtään mitään , enkä tietenkään jää pysähtelemään, kyselevät ja kommentoivat silti.

Taidan hommata otsalampun ja mennä sinne pimeällä, josko sitten saisi olla rauhassa

Vierailija
15/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene naisten salille, niin saa olla rauhassa. Ei tulisi mieleenkään lähteä itse sekasalille treenaamaan.

Joo, naisten salilla ei ole tuota ongelmaa. Ja naiset treenailevat niillä minipainoillaan siellä keskenään. Ei ole kukaan ähkimässä, eikä hiki haise.

Vierailija
16/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen en tiennyt että saleilla on rappusia? Yli 200 porrasta?

Vierailija
17/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän kuntoportaita kuulokkeet päässä. Ei niiden tartte olla edes päällä, mutta antaa rauhaa muilta. Oli ennen toi sama ongelma, mutta ei enää. Salilla toimii sama tai sitten on niin keskittynyt, että on kuin ei kuulisikaan.

Vierailija
18/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen en tiennyt että saleilla on rappusia? Yli 200 porrasta?

Meidän salilla on semmoinem porrastreenilaite. Vähän kuin liukuportaat.

Vierailija
19/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuulokkeet on kaamean näköiset, en haluais hommata senkään takia enkä enemmän vielä siksi että ihmiset ei älyä olla hiljaa :(

Vierailija
20/27 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaat kovaa takki vyötäisillä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi