Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Radiojuontaja erosi kirkosta 42-vuoden jälkeen

Vierailija
28.10.2014 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288756311615.html

Toivottavasti juontaja tajusi ettei eronnut kirkosta vaan että sähköposti pitää vielä laittaa maistraattiin itse. Sinällään tuo erokirkosta palvelu on ihan jees ja itsekin olen sitä käyttänyt mutta kyllähän tuossa vähän kyseenalaista julkisuutta annetaan porukalle joka on ihan oma lukunsa ja jonka palvelu ei edes tee sitä mitä lupaa. Helpotti tosin itselläkin eroamista koska aiemmin siihen ei juuri apua tullut mistään.

Lisäksi täytyy kyllä sanoa, että olisi juontaja jonkun vähän paremman syyn voinut keksiä koska Räsänen nyt on ihan Räsänen, mutta aikooko juontaja liittyä takaisin jos joku toinen sanookin jotakin fiksua tms.?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:56"]

Mikä ihmeen sähköposti? Itse erosin jo vuosia sitten ja riitti kun kävi netissä täyttämässä sen lomakkeen.

[/quote]

Ainakin Helsingissä pitää laittaa vielä palvelusta saatu viesti erikseen maistraattiin. Kun en lukenut asiaa tarkasti niin sain maksaa vielä vuoden kirkollisveroja. Tuli muuten kallis pääsylippu kun kävin kerran kolmeen vuoteen kauneimmissa joululauluissa.

Vierailija
22/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan erota minäkin, ja Räsäsen vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen toimittaja tai juontaja, OLEN MAAILMAN NAPA.  Kaikkien tulee tietää mitä teen, vaikka kävisin kakalla.

kiviäkin kiinnostaa   

Vierailija
24/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:56"]

Mikä ihmeen sähköposti? Itse erosin jo vuosia sitten ja riitti kun kävi netissä täyttämässä sen lomakkeen.

[/quote]

Ainakin Helsingissä pitää laittaa vielä palvelusta saatu viesti erikseen maistraattiin. Kun en lukenut asiaa tarkasti niin sain maksaa vielä vuoden kirkollisveroja. Tuli muuten kallis pääsylippu kun kävin kerran kolmeen vuoteen kauneimmissa joululauluissa.

[/quote]

No mun kohdalla kyllä riitti pelkkä klikkaus nettisivuilla, ei erikseen sähköpostin lähettelyä. Mutta kirkosta kannattaa erota loppuvuodesta, koska oli tapaus mikä hyvänsä, määräytyy kirkollisverojen maksuvelvollisuus vuodenvaihteen tilanteen perusteella.

Vierailija
25/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Noloa. Ymmärtäisin jos olisi eronut KD:stä mutta että kirkosta? Ei Räsänen edusta millään lailla kirkkoa, hän on vain puolueensa puheenjohtaja.

Vierailija
26/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:51"]

Ei Räsänen ole kirkko eivätkä hänen mielipiteensä ole kirkon kantoja asioihin. Jos taas toivoo kirkon muuttuvan, kannattaa pysyä kirkon jäsenenä, äänestää ja muutenkin pitää meteliä niistä asioista joihin kirkossa haluaa vaikuttaa. Kirkosta eroaminen Räsäsen lausuntojen takia on älyllisesti laiskaa.

[/quote]

Sinäkö muka sen määrittelet... voi voi...

Räsänen on herättänyt monet ajattelemaan millainen turhuuden linnake kirkko onkaan.

Vierailija
27/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä nolo kuin mun kaveri joka sanoi eronneensa ev.lut.kirkosta paavin aborttikielteisen kannanoton vuoksi! Ei tuollainen kerro kuin äärimmäisen heikosta yleissivistyksestä.

Vierailija
28/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän erosi. Jos joku luulee, että tuolla tavalla saadaan uskovaisten suut tukittua niin väärässäpä on.

Lisäksi on lapsellista vierittää syy jonkun toisen ihmisen niskoille. Jokainen aikuinen vastaa itse itsestään.

Vierailija
29/29 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 08:51"]

Ei Räsänen ole kirkko eivätkä hänen mielipiteensä ole kirkon kantoja asioihin. Jos taas toivoo kirkon muuttuvan, kannattaa pysyä kirkon jäsenenä, äänestää ja muutenkin pitää meteliä niistä asioista joihin kirkossa haluaa vaikuttaa. Kirkosta eroaminen Räsäsen lausuntojen takia on älyllisesti laiskaa.

[/quote]

Sinäkö muka sen määrittelet... voi voi...

Räsänen on herättänyt monet ajattelemaan millainen turhuuden linnake kirkko onkaan.

[/quote]

Määrittelen minkä? Kirkosta eroaminen Räsäsen takia on sama jos leikkaisin S-bonuskorttini kahtia koska Prismassa asioiva naapurini on urpo.

Toki jos Räsäsen ulostulot saa muuten vaan muistamaan että maksaa kirkollisveroja vaikkei haluaisi, asia on ihan o.k. Mutta että vastalauseena Räsäselle tai kristillisdemokraateille - hölmöä. Räsänen ei edusta kirkkoa.

Seurakuntavaalien ennakkoäänestys on alkanut ja varsinainen äänestyspäivä on 9.11. Jos kuulut vielä kirkkoon ja ihan oikeasti haluat vaikuttaa, etsi vaalikoneesta ehdokas jonka arvot vastaavat omiasi ja äänestä.