Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on tuurijuoppo, joka raitistuu pysyvästi? Siis sellainen, jolla aina muutaman päivä kunnon känniputki.

Vierailija
15.09.2021 |

Millainen hän on sen jälkeen, kun on onnistunut lopettamaan alkoholi käytön kokonaan.

Mietin esim matti Nykästä, joka kuulemma oli mitä herttaisin, kiltti avulias. Kännipuykessa teki tuhoja ja pahoinpitelyjä. Millainen olisi ollut, jollei enää koskaan viinaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään kokemusta.

Tuleeko siitä ajoittain raivoava sekopaa vai ajoittain masentuva raskas ihminen vai mitä.

Vai tuleeko ihan tavallinen?

Vierailija
2/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tuurijuoppo. Jos otan niin menee ihan liikaa ja usein useampia päiviä (ei tosin viikkoja ikinä) ja voin olla juomattakin ilman himoja.

Kunhan darrasta selviää niin urheilen ja syön terveellisesti, harrastan paljon käsitöitä ja muuta normaalia. Ei musta kukaan arvaisi et oon armoton sieni kun arkisin kuljen viherpirtelön ja vissypullon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuurijuoppo raitistuu pysyvästi, jäävät ryyppyputket pois. Eli on kuin kuka tahansa ihminen, joka ei käytä alkoholia.

Vierailija
4/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuurijuoppo raitistuu pysyvästi, jäävät ryyppyputket pois. Eli on kuin kuka tahansa ihminen, joka ei käytä alkoholia.

Onko noin. Eikö tuurijuoppo tarvitse pakoa todellisuudesta välillä

Johtuuko se ahdistuksesta. Eli tuleeko hänelle sitten ahdistuskausi?

Vierailija
5/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse tuurijuoppo. Jos otan niin menee ihan liikaa ja usein useampia päiviä (ei tosin viikkoja ikinä) ja voin olla juomattakin ilman himoja.

Kunhan darrasta selviää niin urheilen ja syön terveellisesti, harrastan paljon käsitöitä ja muuta normaalia. Ei musta kukaan arvaisi et oon armoton sieni kun arkisin kuljen viherpirtelön ja vissypullon kanssa.

Miksi sulla alkaa se kausi? Siis kun tiedät, että menee monta päivää?

Tiedän 2 tuurijuoppo kaukaisesti. Toisella sitten käy niin, ettei voi mennä edes töihin, kun juominen alkaa. En tiedä, miten saa pitää työpaikkansa.

Toinen on eläkkeellä. Entinen yrittäjä. Häneltä jää sitten vaan sovittuja hommia tekemättä tai yrittää tehdä niitä humalassa.

Vierailija
6/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö tunne raitistuneita tuurijuoppoja.

Vierailija
7/10 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, setäni oli tällainen. Oli tosi mukava ja kaikkien pitämä mies, mutta kotona sitten rellesti. Meni sitten AA- kerhoon ja lopetti juomisen. Hänestä tuli vähän tylsempi ihminen..

Vierailija
8/10 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, setäni oli tällainen. Oli tosi mukava ja kaikkien pitämä mies, mutta kotona sitten rellesti. Meni sitten AA- kerhoon ja lopetti juomisen. Hänestä tuli vähän tylsempi ihminen..

Millainen mahtoi sitten olla siellä kotona?

Vierailija
9/10 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla alkaa se kausi? Siis kun tiedät, että menee monta päivää?

Tiedän 2 tuurijuoppo kaukaisesti. Toisella sitten käy niin, ettei voi mennä edes töihin, kun juominen alkaa. En tiedä, miten saa pitää työpaikkansa.

Toinen on eläkkeellä. Entinen yrittäjä. Häneltä jää sitten vaan sovittuja hommia tekemättä tai yrittää tehdä niitä humalassa.

Hmmmh 🤔 ei sille kai mitään syytä ole. Lienee yleensä miehen kanssa pähkäillään pitäiskö tänään ottaa ja sit se helposti venyy kun ei huvita alkaa selviytymään koska se krapula on mulla kamala. Mies osaa jättää yhteen iltaan, mutta mulla helposti jatkuu jos ei ole menoja lähipäivinä.

Sinkkuna ollessa aina juon paljon vähemmän ja olen pitkiäkin aikoja raittiina. Nytkin olen tällä viikolla lenkkeillyt paljon, tehnyt niitä viherpirtelöitä ja salaatteja joka päivä ja askarrellut mm koruja ja puutöitä ja muutenkin touhunnut kotona paljon. Kuitenkin moni mies on sanonut, että eivät ole ikinä nähnyt näin pienen naisen juovan niin paljon. Pidän itseni kuitenkin timminä ja sporttisena ja painan jotain päälle 50 kiloa, mutta helposti menee viskipullo illassa ja pari kolme jos muutaman päivän törpöttelee.

En ole ylpeä itsestäni, häpeän.

Vierailija
10/10 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tuurijuoppo tavallaan korvaa sen, että ei enää vedä päätään ajoittain täyteen?

Onhan se ollut siis jonkinlainen tarve. Järki kuitenkin ain sanonut, että niin ei kannat tehdä. Miksi siis aloittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi