Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Netti-ihastuminen
27.10.2014 |
Olen ollut vuoden eronneena yh-äitinä. Nyt olen tavannut netissä ihanan miehen jonka kanssa ollaan viestitelty ja jopa tavattukin. Voi että tämä ihastuminen on ihanaa. Toivon sitä kaikille teille jotka taistelette sen fiiliksen kanssa että uskallanko vastata tuon viestiin tai uskallanko kysyä tuolta haluaisiko se lähteä treffeille. Uskaltakaa ihmiset uskaltakaa, se voi johtaa hyviin asioihin!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa