Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritänkö pelastaa suhteen vai annanko suosiolla olla?

Vierailija
27.10.2014 |

Tai no, suhde ja suhde. Oon tapaillut/säätänyt tässä jonkin aikaa yhden tyypin kanssa ja on ollut erittäin mukavaa tähän asti. Mulla on kuitenkin nyt viime aikoina ollut hieman epävarma olo tän miehen suhteen, koska emme asu samalla paikkakunnalla. Tää mies ei ole hirveän aktiivinen, ei siis soittele eikä viestittele. Mulla on muutenkin ollut todella ahdistunut olo kun tuntuu että oon ihan yksin panostamassa ja tekemässä uhrauksia jotta tämä juttu onnistuisi. Mies ei ole hirveän kokenut suhteissa, joten oon ajatellut että se saattaa vaikuttaa siihen miksi on niin etäinen, en tiedä. Kuitenkin aina kun nähdään niin on todella ihana ja monesti on sanonut että haluaa olla kanssani.

No nyt sitten pari päivää sitten mies sanoi että ei ole varma onnistuuko tämä juttu koska tämä välimatka on ilmeisesti hänelle liian kova pala. Ollaan tähän asti nähty kahden viikon välein. Oon yrittänyt monesti ehdottaa jos näkisimme viikonloppuisin, mutta sekään ei kuitenkaan kelpaa? Turhauttaa koska tykkään tästä tyypistä todella paljon, mutta nyt oon alkanut miettimään että pitäisikö vaan antaa olla ja lopettaa koko touhu... Hirveän vaikeaa koska tykkään tästä miehestä todella paljon ja tekisin mitä tahansa jotta suhde onnistuisi, toisaalta en jaksa tällaista vääntämistä.

Mitä mieltä ootte?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla