Miehen ikisinkku-kaveri ärsyttää!
Se on kuin mikäkin piru olkapäällä, koko ajan kuiskimassa korvaan, että "Koti-illat on tossukoita varten, hommataan prätkät ja päräytetään maailmalle!, Jätä se akka, hommataan vakipanot Punaisesta lyhdystä ja pidetään hauskaa!, Viikonloppuna naisen kanssa kylpylään? -Nössöjen hommaa, mennään meille kittamaan kaljaa ja puhumaan paskaa!". Ukkokin on sen vertaa lammas, että lähtee heti mukaan tämän ehdotuksiin.
Siis kyllähän ukolla saa kavereita ja harrastuksia olla, mutta tuo tyyppi on riidänkylväjä, toisekseen se inhoaa minua ja osaa kyllä keksiä kaikenlaisia tarinoita ja pilata kaikki suunnitelmat omilla maanisilla ehdotuksillaan. Onko kellään muilla samanlaisia ilonpilaajia lähipiirissä? Kyseessä on siis ihan aikuiset ihmiset, ei mitkään just täysi-ikäiset pojanklopit.
Kommentit (36)
Hah, tulee mieleen Veijarit elokuva. Onpa ärsyttävä tyyppi, kai miehesi olisi jo ymmärtänyt lähteä jos ikisinkkuilu häntä ärsyttäisi. Taitaa kaveri olla vaan kateellinen.
*siis jos ikisinkkuilu kiinnostaisi
Antaisin miehen mennä kuten haluaa kunhan ei peru mun kanssa sovittuja menoja ja muistaa panostaa parisuhteeseen. Jos en ole panostukseen ja yhteisen ajan määrään tyytyväinen, saa mies muuttaa tapansa. Jos meillä ei intressit kohtaa, emme voi olla suhteessa. En ole kenenkään pakkopulla tai ankkuri.
Kaverille ilmoittaisin että lakkaa puhumasta mun miehelle musta paskaa tai muutenkaan sabotoimasta meidän suhdetta tai saa nähdä miten hullu voin olla. Ja minähän voin.
Onko nro 12 se, jonka nurkissa kaveri loisi, mutta loinen omisti kämpän? Mites menee?
17, joo, sama olen. Siis ollaan nyt erottu lopullisesti. Mies saa tästälähtien juhlia kavereineen ihan niinkuin tykkää!!
Joillekin se kalja, ja kavereiden kanssa istuminen on vaan niin paljon tärkeämpää kuin mikään perheen perustaminen.
Tuollaiset tyypit on kyllä ärsyttäviä. Vaikka olen itsekin ikisinkkunainen niin eipä tulisi mieleen mennä kiusaamaan varattuja kavereitani.
Musta tuntuu että sillä miehen kaverilla on kuitenkin jotain ongelmia itsensä kanssa, pelkää varmaan yksinoloa ja kaverinsa eli sun miehen menettämistä. Voi olla kans kateellinen parisuhteessa oleville. Ehkä sen mielestä sinkkuna oleminen olis siedättävämpää jos olis joku kaveri jonka kanssa sinkkuilla.
Mutta anna miehesi mennä jos se haluaa.Maailma on miehiä täynnä ja varsinkaan nuorena ei kannata tuhlata parhaita vuosiaan jonkun tuollaisen kanssa, kun parempiakin on.
17: hyvä, että hankit itsekunnioitusta :) Ei tuollaiseen kannata jäädä, joskin toki omaa luonnetta kannattaa aina yrittää kehittää.
Naiset vaihtuu, tosikaverit ovat ikuisia!
FEMINISMI KUNNIAAN JA UKOT KYYKKYYN!!
Pyydä se kaveri teille kylään ja kohtele sitä oikein ystävällisesti. Ei kai se kehtaa sitten enää käyttäytyä niin tyhmästi.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:54"]Olisko sun mielestä miehes lammas jos lähtisi mukaan sun kylpyläviikonloppuihin tai kynttilöitä valamaan nje touhuihin. Niimpä.
[/quote]
*Niinpä.
No kyllähän ihminen on aika tossukka jos joka ilta on koti-ilta. Annatko miehesi mennä koskaan mihinkään? Käytkö itse missään?
Miehesi lähipiirissä se ilonpilaaja olet kyllä sinä. Olet juuri sellainen justiina jota kaikki miehet kammoaa! Kaverilla on varmasti syynsä inhota sua!
Kauhealta kuulostava ketju, mutta....miehet on tommosia. Ja miksi ikisinkku sinä menet kiusaamaan perheellisiä?!!! Hanki oma.
No yksinkertaistaen miehesi näkee kaverissaan kaiken sen mitä omassa elämässään menettää olemalla kanssasi. Ja miestäsi vituttaa.