Miehen ikisinkku-kaveri ärsyttää!
Se on kuin mikäkin piru olkapäällä, koko ajan kuiskimassa korvaan, että "Koti-illat on tossukoita varten, hommataan prätkät ja päräytetään maailmalle!, Jätä se akka, hommataan vakipanot Punaisesta lyhdystä ja pidetään hauskaa!, Viikonloppuna naisen kanssa kylpylään? -Nössöjen hommaa, mennään meille kittamaan kaljaa ja puhumaan paskaa!". Ukkokin on sen vertaa lammas, että lähtee heti mukaan tämän ehdotuksiin.
Siis kyllähän ukolla saa kavereita ja harrastuksia olla, mutta tuo tyyppi on riidänkylväjä, toisekseen se inhoaa minua ja osaa kyllä keksiä kaikenlaisia tarinoita ja pilata kaikki suunnitelmat omilla maanisilla ehdotuksillaan. Onko kellään muilla samanlaisia ilonpilaajia lähipiirissä? Kyseessä on siis ihan aikuiset ihmiset, ei mitkään just täysi-ikäiset pojanklopit.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:06"]
Se on kaappihomo ja rakastunut mieheesi.
[/quote]
Mistäs sinä luulet tietäväsi hänen seksuaalisuutensa? Toiset oikeasti nauttii ajasta, harrastuksista kavereiden kanssa ilman minkäänlaista seksuaalista kontaktia/toimintaa/ajatuksia. Yleisintä tämä on ikisinkuilla.
Kaltaisesi kaappihomoksi haukkuvat ihmiset ovat vakava ongelma päällä. Ikävä vain ettei teitä vieläkään poistettu maan päältä haittaamasta vapaiden ihmisten elämää.
Ärsyttää kun se ei suostunut panemaan sua sitähän sä odotit.
Pojat on poikia. Eikä homoiluakaan nykään voi maassamme katsoa kieroon..
Hyi, ällöttävä "dupree"siitä leffasta. Minä varmaan olisin itse kavereille tuollainen jos ois samanlainen "valta" niihin kuin tuolla ukolla. Mutta vittumaistahan tuo on.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 18:55"]
Hyi, ällöttävä "dupree"siitä leffasta. Minä varmaan olisin itse kavereille tuollainen jos ois samanlainen "valta" niihin kuin tuolla ukolla. Mutta vittumaistahan tuo on.
[/quote]Jatkan vielä että minua harmittaa ihan helvetisti ettei mun kaverit ole tuollasia "kavereiden naisia", eli että ois mun kavreita tuolleen vaikka oonki sinkkuilija. Että ystävä pitäs mennä edelle myös naisilla elämässä. Mulla menis, mutta kun mun kavereilla ei mene. Sitten katkeroidun niihin. Missä kaikki "girls. girlit" on? Miksi naiset hylkäävät kaverinsa kun aletaan seurustella, ja sitten aina se mies menee edelle!Ei näin, siskot!
Eli vastauksena on siis että tee itse myös niin, pistä sun naispuolinen kaveri miehes edelle. Ja hengaa sen kans aina kun mahdllista. sitä paitsi meillä naisilla on aina hauskempaa naisten kans. Ukoista on vaan harmia!
Hommaa sille joku nymfomaani tyttöystävä niin saatte enemmän aikaa miehesi kanssa ;)
Ongelma enemmänkin on miehesi. Jos hän ei pysty sanomaan ei, paljoa ei ole tehtävissä.
Olisko sun mielestä miehes lammas jos lähtisi mukaan sun kylpyläviikonloppuihin tai kynttilöitä valamaan nje touhuihin. Niimpä.
Mua ärsyttäis tossa tilanteessa oma mies jos ei kerta osaa sanoa ei
Kuule, kun et sinä voi loppujen lopuksi vaikuttaa miehen haluihin ja ajatuksiin. Jos kaveri onnistuu miehesi puhumaan ympäri ja tohvelisankarisi päättää yksi kerta että kyllä Pera on oikeessa, nyt riittää tämä kyhnääminen, niin anna kuule ukon mennä. Sinä voit vain luottaa mieheesi ja hänen omaan päättelykykyynsä ja jättää kateellisen ikisinkkukaverinsa omaan arvoonsa.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:53"]
Hommaa sille joku nymfomaani tyttöystävä niin saatte enemmän aikaa miehesi kanssa ;)
[/quote]
Sillä on ollut ties mitän nymfoja, mutta suhteet kestää aina n. viikon. Sitten ollaan taas miehen kimpussa.
Miksi minusta tuntuu, ettei tässä aloituksessa nyt saatu täyttä kuvaa tilanteesta?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:06"]
[/quote]
Alan kyllä kohta itsekin uskomaan tähän, kun tää kaveri on niin tärkeä. Koko ajan pitää hänen tahdon mukaan pomppia. Kun kaveri hankkii jonkun lelun, niin sitten pitää hänenkin hankkia, ihan kuin jossain päiväkodissa. Alussa nyt vähän liioittelin, mutta ei nuo "hommataan vakipanot strippiluolasta" -heitot kaukaa haettuja ole!
ap
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:34"]
Itse erosin juuri miehestä jolle kaveri kaikkea muuta tärkeämpää. Mitään yhteistä ei voitu sopia ja kaikki sovittu peruuntui heti kun kaveri tuli maisemiin! Tietenkin sinkku, ja niin ärsyttävän leuhka ja osoitti avoimesti inhonsa mua kohtaan. Mutta mies täysin sen lumoissa ja aina menossa minne kaveri keksi ehdottaa! Suosittelen sullekin eroa ei tule meno muuttumaan itse katsoin kaksi vuotta mutta nyt tuli mitta täyteen!! Jos ei voi omaa puolisoa laittaa kaverin edelle on päässä vikaa!
[/quote]
Eikös se ollut miehes joka jätti sut? Sähän olit menossa ruinaamaan sitä takaskin...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:53"]
[/quote]
Miksi naista sanotaan heti joko huoraksi tai nymfomaaniksi jos haluaa paljon seksiä? :(
Itse erosin juuri miehestä jolle kaveri kaikkea muuta tärkeämpää. Mitään yhteistä ei voitu sopia ja kaikki sovittu peruuntui heti kun kaveri tuli maisemiin! Tietenkin sinkku, ja niin ärsyttävän leuhka ja osoitti avoimesti inhonsa mua kohtaan. Mutta mies täysin sen lumoissa ja aina menossa minne kaveri keksi ehdottaa! Suosittelen sullekin eroa ei tule meno muuttumaan itse katsoin kaksi vuotta mutta nyt tuli mitta täyteen!! Jos ei voi omaa puolisoa laittaa kaverin edelle on päässä vikaa!
Joillekin miehille kaverit ovat tärkeämpiä. Eivät näe naisia muuna kuin ulkokuorena ja kaverit sitten ovat henkistä seuraa. Yleensä sellaisilla miehillä ei ole naispuolisia kavereita tai edes jonkinasteisia tuttuja.