Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän kahvipöydästä löytyy?

Vierailija
27.10.2014 |

Olisi kiva lueskella ja saada "inspistä" muiden vakioleipomuksista/-ostoksista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä juustokakku myös bravuuri!

Vierailija
2/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:23"]

Meillä juustokakku myös bravuuri!

[/quote] Oletko se tyttönen, johon olen ihastunut? :9

Vierailija
4/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän epäkohteliaana, jos kylässä ei kahvia tarjota, vaikka on kylään kutsuttu. Olenko ainoa? Itse tarjoan aina kahvit ja jotain pientä. Pullaa, juustokakkua tai jotain kauden marjoista tms. Yllätysvieraille sitä mitä sattuu pakkasesta löytymään.

Vierailija
5/11 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustokakkua, mokkapaloja tai keksejä. Joskus harvoin pullaa.

Vierailija
6/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joskus esim. hedelmiä. Mutta yleensä juodaan vaan ne kahvit. Täällä Hki, ainakaan meidän tuttavien kesken, ei mussuteta ylimäräisiä. Ja ei, ei olla mitään syömishäiriösiä, eikä laihduteta - koska ei ole tarvetta - koska ei mässäillä - ollaan vaan viisaita tossa suhteessa. Jos meille on tulossa jotain maalaisia kahvittelemaan, niin silloin kyllä ostan jotain tarjottavaa esim. leipomosta korvapuusteja - tai leivon niitä itse. 

Vierailija
7/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisleipää, voita, juustoa, metvurstia. Pari kertaa viikossa graavilohta. Me ei tykätä makeasta. Joskus harvoin otan pakkasesta pullat. 

Vierailija
8/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bravuuri on juustokakku, jääkaapissa hyydytetty. Joskus leivon korvapuusteja, joskus tarjoan jotain suolaista esim. ruissipsejä tuorejuuston kanssa. Ja ei, ei olla mitään syömishäiriöisiä! :D

Vierailija
9/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipiäntai kauoasta ostettujsa keksejä ja suklaata

Vierailija
10/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahveeta.

Jos vierailusta on sovittu etukäteen, ni ehdin leipoa, ni leivon kauden sadosta jotain. Esim. omenapiirakka, raparperipiirakka. Näin syysaikaan suklaarouhemuffinsseja tai kaneli-talviomena-pipari-kaura-uuni-systeemiä. Välillä pullaa.

Sit jos ei tee mieli makeaa, noi ruissipsit on tosi hyviä. Mulla on yleensä hätävarana sillifileitä säilössä ni teen saaristolaissillin ruissipseille ja juustoja. Mitä nyt sattuu löytymään ja tekemään mieli.

Vierailija
11/11 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:25"]

Jos meille on tulossa jotain maalaisia kahvittelemaan, niin silloin kyllä ostan jotain tarjottavaa esim. leipomosta korvapuusteja - tai leivon niitä itse. 

[/quote]

Ei täällä maallakaan kovin usein syödä kahvin kanssa mitään. Joskus harvoin leivon juustokakkua/porkkanakakkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi