Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuoretta kokemusta voiko Amwaysta erota pian rekisteröimisen jälkeen?

Vierailija
27.10.2014 |

Menin pari viikkoa sitten rekisteröitymään ja allekirjoitin paperit. Nyt koen, että minua suorastaan ahdistellaan, facebook-kaverit tutkitaan, painostetaan tekemään mahd. pian ensimmäinen tilaus ja nyt haluan eroon koko Amwaysta. Sanottiin että on ihan itsestä kiinni paljonko vaivaa haluaa nähdä. Ei näköjään ole.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin päättänyt sanoa jo viimeksi kun se soitti, etten taida halutakaan tätä juttua, mutta päädyin vaan taas uuteen hätävalheeseen, kun ahdisti ihan kauheasti. Koitan asennoitua, että se on vain kuin laastarin irroitus, joka on parempi tehdä vain repäisemällä. Niillä on vaan aina vastaukset valmiina kaikkeen ihan kuin jehovan todistajilla. Missä on opukset kilteille tytöille naseviin vastauksiin...

ap

Vierailija
2/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk palautusaika myös liittymisessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?

Vierailija
4/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis?

Vierailija
5/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on amways?:)
Mutta luulisin, että asikaspalveluun voi ottaa yhteyttä ja kertoa, että haluaa erota?

Vierailija
6/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirttosilmukkaan olet pääsi laittanut, voi voi

Vierailija
7/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan sinua voi pakottaa olemaan mukana verkostomarkkinoinnissa. Miksi suostuit mukaan?

Luulin, että Amway on aikaa sitten kuollut ja kuopattu. Ekan kerran mua yritettiin höntittää siihen mukaan vuonna 2005. Olen kieltäytynyt, sillä en pidä tuollaisesta tavasta valjastaa kaverisuhteita kaupankäyntiin.

Vierailija
8/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Amway?

Vierailija
9/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jo erehtynyt laittamaan siihen rahojasi?

Vierailija
10/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottavat sinut sieltä pois kun et tee mitään.

t. ex-amwayläinen joka ei myynyt mitään eikä saanut yhtään asiakasta eikä edes yrittänytkään

Vierailija
11/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks edes lähdit tollaseen huijarifirmaan mukaan? Eikö ne palopuheet siellä tilaisuudessa yhtään soittanu kelloa, että nyt ehkä huijataan? Sekin on niin koomista miten siellä väitetään, että ollaan niin ekologista. Jumalauta tavarat tulee lentorahdilla jenkeistä. Ja huvitti myös tämä väite, että vain heillä on pesuainetta, jossai ei oo zeoliittia. Tai heillä on ainoa hammastahna, johon ei pääse ilmaa sinne tuubin sisään. NEWSFLASH! Noita tuotteita on kaupat täynnä eikä tartte odotella lentorahtia jenkeistä asti ja maksaa itseänsä kipeeksi.

Vierailija
12/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:54"]

Menin pari viikkoa sitten rekisteröitymään ja allekirjoitin paperit. Nyt koen, että minua suorastaan ahdistellaan, facebook-kaverit tutkitaan, painostetaan tekemään mahd. pian ensimmäinen tilaus ja nyt haluan eroon koko Amwaysta. Sanottiin että on ihan itsestä kiinni paljonko vaivaa haluaa nähdä. Ei näköjään ole.

[/quote]

No eiköhän voi touhun lopettaa koska haluaa, tuskin on mitään velvollisuuksia. Ei kannata haksahtaa tuollaisiin ollenkaan, ainoat jotka amwaylla tienaavat ovat sen johdossa olevat henkilöt. Vastenmielinen pulju joka uskonnonkaltaisilla touhuillaan saa ihmisiä liittymään ja kuvitellaan vielä että sillä tienataan...

Vierailija
13/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ne ehdot mitkä hyväksyit sopimusta tehdessäsi, mielestäni niissä mainitaan jokin aika (30vrk tai jotain) jona sopimuksen voi purkaa ja rahat palautetaan. Myös tuotteista hyvitetään rahat jos et ole niihin tyytyväinen, mutta se vaatii lujaa luonnetta kaiken painostuksen alla :D

Vierailija
14/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen hommaa

Vierailija
15/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, pikkusisko 15v on "ask-feimi" ja näyttäis sielläkin aika seksuaalissävytteisiä juttuja olevan. Saatan pitää pienen keskustelun asiasta.

Vierailija
16/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi meni väärään ketjuun, sori.

Vierailija
17/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, ettei tässä mitään häviä, kannattaa kokeilla onko oma juttu vai ei. No, ajattelin etten ole kiinnostunut, mutta kun niin mukava puolituttu oli nähnyt tapaamisen takia niin paljon vaivaa, ajanut liki 100km kotiini kertomaan asiasta, niin tunsin että se on liki velvollisuus nyt rekisteröityä. Ajattelin että siten saan olla rauhassa. Mutta mitä vielä, heti seuraavana päivänä tuli soitto että mitäs ensi viikonloppuna jos hän ajaisi taas meille ja laitetaan asiat pyörimään, kun pitää miettiä aloituspakettia ja laatia nimilistaa kenelle tätä ilosanomaa haluan kertoa.. En saanut sanottua etten oikeastaan ajatellut puhua tästä kenellekään ellei tule nyt aihealue muuten puheeksi, ajattelin itse vain kokeilla muutamia tuotteita. 

Olen saanut siirrettyä tapaamista pari viikkoa hätävalheilla, mutta APUA! Miten ihminen joka kärsii kiltin työtön syndroomasta saisi sanottua, että jos tämä onkin tällaista, niin en haluakaan olla tässä mukana? Voiko niin enää edes sanoa kun on allekirjoittanut paperit?

ap

Vierailija
18/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans ottaa päähän kun soitetaan, että mulla on nyt niin mahtavaa asiaa, et voidaanko nähdä. Sit ku kysyy mitä asiaa, niin sanotaan että se on niin moniulotteinen juttu ettei kannata puhelimessa edes aloittaa. Kuinka moni kehtaa sanoa, et no ei sit nähdä ollenkaan? Jos oliskin ihan läheisimpiä kavereita niin vois sanookin, mut usein ne on just sellasia tutun tuttuja, joille ei viitsisi olla tyly, ettei se oma tuttu vetäisi siitä hernettä nenään. Ja on kuulemma tylyä jos ei hetkeä riitä aikaa, eihän sitä tarvitse muuta kuin kuunnella. Kahvitkin tarjotaan. Ja mun on kanssa tosi vaikee sanoo se EI.

Vierailija
19/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 23:59"]

Mulle sanottiin, ettei tässä mitään häviä, kannattaa kokeilla onko oma juttu vai ei. No, ajattelin etten ole kiinnostunut, mutta kun niin mukava puolituttu oli nähnyt tapaamisen takia niin paljon vaivaa, ajanut liki 100km kotiini kertomaan asiasta, niin tunsin että se on liki velvollisuus nyt rekisteröityä. Ajattelin että siten saan olla rauhassa. Mutta mitä vielä, heti seuraavana päivänä tuli soitto että mitäs ensi viikonloppuna jos hän ajaisi taas meille ja laitetaan asiat pyörimään, kun pitää miettiä aloituspakettia ja laatia nimilistaa kenelle tätä ilosanomaa haluan kertoa.. En saanut sanottua etten oikeastaan ajatellut puhua tästä kenellekään ellei tule nyt aihealue muuten puheeksi, ajattelin itse vain kokeilla muutamia tuotteita. 

Olen saanut siirrettyä tapaamista pari viikkoa hätävalheilla, mutta APUA! Miten ihminen joka kärsii kiltin työtön syndroomasta saisi sanottua, että jos tämä onkin tällaista, niin en haluakaan olla tässä mukana? Voiko niin enää edes sanoa kun on allekirjoittanut paperit?

ap

[/quote]

No siks ne just änkee kotiin, että saa jonkun mukaan ihan vaan ustävällisyyden vuoksi. Sanot nyt vaan suoraan, että ei kiinnosta. Sama vaikka sanoisit rumastikin, ei nekään reilusti noita hommia hoida.

Vierailija
20/26 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt opettele sanomaan "ei". Pointti tuossa toiminnassa on nimenomaan saada värvättyä lisää porukkaa, jotka sitten ostavat kalliit "aloituspakkaukset" ja siten tuovat rahaa verkostoon. Sinunkin tehtäväsi olisi siis värvätä mahdollisimman monta tuttuasi mukaan. Jos toiminta ahdistaa jo nyt, ei se tuosta paremmaksikaan muutu.

Tuo "mukava" puolituttusi kaveeraa kanssasi, koska hän olettaa hyötyvänsä sinusta (+ myöhemmin myös sinun kavereistasi). Sano hänelle napakasti, ettet halua olla mukana toiminnassa. Älä myöskään päästä kotiisi, mikäli tilanne vaikuttaa jo nyt epämiellyttävältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän