En ole ikinä käynyt hierojalla enkä mene
Ne on pervoja kaikki! Lähmiä nyt toisen nahkaa ja perseitä ja läskejä...yyäääääkkkkk!
Kommentit (4)
Itse kävin kerran päähieronnassa kun oli lahjakortti mikä oli pakko käyttää. Muuten en ole koskaan käynyt. Meillä ei lapsena ollut minkäänlaista fyysistä läheisyyttä kotona, joten kaikenlainen koskettelu on minulle vaikeaa. En pystyisi rentoutumaan jos joku vieras ihminen hieroisi minua. Jopa oman puolison kosketellessa minun on vaikea olla rentona, alan vain kutista ja hihitellä.
Mulla on sama juttu... vaikka sinänsä hieromisesta tykkäänkin, niin minulle on aika vastenmielinen ajatus että joku vieras koskettelisi minua.
Mutta minä tyttöpä NAUTIN HIERONNASTA !!! Ollaan tässä just lähdössä Thaimaahan ja otan hierontoja niin paljon kuin vaan ehdin. Etenkin selkä kaipaa hierontaa, mutta myös koko kroppa. Jalkahieronnassa tulee taas käytyä monen monta kertaa. Ah, mikä ihana tunne ja rentoutus! Kerran vuodessa käyn tuolla, missään muualla ei saa niin hyvää (ja halpaa) hierontaa. Olen notkea ja lihakset pysyvät kunnossa.
Olen lapsesta asti tottunut läheisyyteen ja lämpöön. Se on myös avioliittomme tärkein juttu! :):)
Joo, salarakkaani on hieroja ja aloitti lähestymisen juuri vastaanotollaan.....