Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin mennä uimahalliin lapsen kanssa.

Vierailija
27.10.2014 |

En voi kun olen ylipainoinen 77/172 mitä teen ja 5 v haluaisi uimaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa ennemmin kannattaa olla (hieman) paksumpi. Varsinkin Jos lasten kanssa käy. Muuten sinne jäätyy:(
t: kolmen pikku- uimarin äiti, bm 16

Vierailija
22/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 168cm ja 73kg, eli tämän palstan perusteella "jäätävä läski". käyn silti uimahallissa, enkä ole huomannut, että minua tuijotettaisiin. Enkä kyllä välittäisi edes. Menkää ihmeessä!

Paras aika on arkena aamulla, vähemmän porukkaa, enimmäkseen eläkeläisiä. Itse teen vuorotyötä, niin tuo aika sopii mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rohkeasti vaan, niin huomaat siellä olevan kaiken kokoisia äitejä lapsineen ja monen kokoisia mummoja myös!  Ethän sinä edes ole lihava, ehkä hiukan tuhti kropaltasi mittojen mukaan. Osta nätti uimapuku liiviliikkeestä, niin huomaat olevasi ihan normaalivartaloinen.  Hyvä, sopiva uimapuku tekee ihmeitä. Vaikka se maksaakin vähän enemmän kuin marketissa, niin ilo siitä on moninkertainen ja monivuotinen. Tsemppiä!  Uimisesta vois tulla sinulle ja lapsellesi tosi kiva harrastus ja yhteinen liikuntahetki.

Vierailija
24/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:48"]

Oiskohan pitänyt jättää kilot keräämättä?

Tai ainakin aloitat heti niistä luopumisen.

[/quote]

Eikös uiminen olisi yksi hyvä tapa ??

Vierailija
25/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:53"]

Mene rohkeasti vaan, niin huomaat siellä olevan kaiken kokoisia äitejä lapsineen ja monen kokoisia mummoja myös!  Ethän sinä edes ole lihava, ehkä hiukan tuhti kropaltasi mittojen mukaan. Osta nätti uimapuku liiviliikkeestä, niin huomaat olevasi ihan normaalivartaloinen.  Hyvä, sopiva uimapuku tekee ihmeitä. Vaikka se maksaakin vähän enemmän kuin marketissa, niin ilo siitä on moninkertainen ja monivuotinen. Tsemppiä!  Uimisesta vois tulla sinulle ja lapsellesi tosi kiva harrastus ja yhteinen liikuntahetki.

[/quote]

Tämä totta! Minulla uimapuku selvästi hoikentaa. Kannattaa panostaa siihen. Harmi, kun en tiedä mistä minun uikkari on hankittu. Se on vuosien takainen siskoni "virheostos", eikä hänkään enää muista ostopaikkaa.

Vierailija
26/26 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas. Mä en välitä yhtään mitä muut mun kropasta ajattelee :) en lihava ole, mutta vaikka olisinkin, en välittäisi silti. Miksi joku ees kattelis toisen kroppaa? Ja mitä sitte jos kattelee. Luuleeko joku ihan oikeasti että ne läskit on ihan piilossa vaatteiden alla? Kyllä se paino näkyy vaatteet päälläkin. Mitä väliä. Mikä on pahinta mitä vois tapahtua? Jokainen kantaa omat kilonsa. Turha murehtia toisten kilojen puolesta kenenkään. On vain rehellisesti sitä, mitä on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän