Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää luopuko uskosta Jeesukseen

Vierailija
27.10.2014 |

Koska meidät ihmiset on luotu Jumalan kuvaksi niin me olemme iankaikkisuusolentoja. Jos luovumme uskosta Jeesukseen ja uskomme alkuräjähdys- ja evoluutioteorioihin niin vietämme ikuisuutemme helvetissä.

Dan.12:2 "Ja monet maan tomussa makaavista heräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen."

Luuk.16:22-31 ""Sitten köyhä kuoli, ja enkelit veivät hänet Abrahamin huomaan. Rikaskin kuoli, ja hänet haudattiin. Kun hän tuonelan tuskissa kohotti katseensa, hän näki kaukana Abrahamin ja Lasaruksen hänen rintaansa vasten. Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa. Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.' Rikas mies sanoi: 'Isä, minä pyydän, lähetä hänet sitten vanhempieni taloon. Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.' Abraham vastasi: 'Heillä on Mooses ja profeetat. Kuulkoot heitä.' 'Ei, isä Abraham', mies sanoi, 'mutta jos joku kuolleiden joukosta menisi heidän luokseen, he kääntyisivät.' Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'""

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden Testamentin evankeliumit ovat todistajalausuntoja Jeesuksesta, Jumalasta. On käsittämätöntä että jotkut eivät usko kirjoitettua historiaa.

Vierailija
2/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no olen tainnut jo luopua..viina on ottanut Jeesuksen paikan elämässäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon luopunu jo ajat sitten. Ei ollu Jeesus läsnä kun mulla meni päin helvettiä. Ei auttanut, eikä kukaan muukaan. Eikä ollut Jeesus Rautavaaran tragedian lasten suojana, sinne piti murskautua päin linja-auton tuulilasia. Ei Jeesusta ole, on vain ihmiset ja oma vastuu elämästä. 

Vierailija
4/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:28"]

Uuden Testamentin evankeliumit ovat todistajalausuntoja Jeesuksesta, Jumalasta. On käsittämätöntä että jotkut eivät usko kirjoitettua historiaa.

[/quote]

J.K. Rowling osaa myös kirjoittaa mukaansa tempaavasti. Käsittämätöntä että jotkut eivät usko kirjoitettua faktaa Tylypahkasta.

Vierailija
5/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään jumalia tai helvettiä ei ole olemassa kulta pieni...

Vierailija
6/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap täysin oikeassa! Se on harmi, kun kaikki eivät asiaa ajoissa tajua.

Vierailija
7/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evankeliumit ovat uskonnollista propagandaa, jotka antavat ylistävän, paisutellun ja dramatisoidun kuvan Jeesuksesta. Ei niitä ole historiaksi uskominen.

Vierailija
8/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä en ole luopunut! Jos jotain ei ole ollut alun alkujaankaan, on siitä paha luopua.

Vierailija
9/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:39"]

[/quote]Ap kirjoitti siis tämänkin. -ap

Vierailija
10/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:28"]

[/quote]

J.K. Rowling osaa myös kirjoittaa mukaansa tempaavasti. Käsittämätöntä että jotkut eivät usko kirjoitettua faktaa Tylypahkasta.

[/quote]

Harry Potter meidän joka olet Tylypahkassa

Pyhitetty olkoon sinun taikasauvasi

Lentäköön sinun luutas

Tapahtukoon sinun loitsusi niin velhojen kuin myös jästien keskuudessa

Vierailija
11/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:39"]

[/quote]Ap kirjoitti siis tämänkin. -ap

[/quote]

Upeaa, että leikit salapoliisia, mutta väärin meni.

Vierailija
12/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te hihhulit muuten copypasteatte noita lurituksianne?

Ja luuletteko te että joku muka jaksaisi lukea niitä -kaikille on selvää mitä paskaa se teksti on.

Petripaavolan tekstit ovat toki eri juttu, niitä lukee huumorimielellä ihan huvikseen.

Vierailija
13/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:32"]

Oon luopunu jo ajat sitten. Ei ollu Jeesus läsnä kun mulla meni päin helvettiä. Ei auttanut, eikä kukaan muukaan. Eikä ollut Jeesus Rautavaaran tragedian lasten suojana, sinne piti murskautua päin linja-auton tuulilasia. Ei Jeesusta ole, on vain ihmiset ja oma vastuu elämästä. 

[/quote]

Ei jeesus ihan joka paikkaan ehdi, kylmässä syyssateessa sandaalitkin lipsuvat pahasti. Suojelusenkelithän ne nuo likaiset hommat hoitavat, mutta aika usein tuntuvat kahvittelevan ja ottavan päivätorkkuja.

Vierailija
14/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, mutta miten saada ylpeä ja pimeydessä vaeltava kansa tämä ymmärtämään? Ihmisen tietomäärä ja viisaus on niin pientä Jumalan viisauteen verrattuna, mutta tätä ihminen ei ylpeydessään edes käsitä ennen kuin on saanut uskon. Raamatussakin sanotaan: 

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu:

-- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.

Vierailija
15/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:05"]

Olet oikeassa, mutta miten saada ylpeä ja pimeydessä vaeltava kansa tämä ymmärtämään? Ihmisen tietomäärä ja viisaus on niin pientä Jumalan viisauteen verrattuna, mutta tätä ihminen ei ylpeydessään edes käsitä ennen kuin on saanut uskon. Raamatussakin sanotaan: 

Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu:

-- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.

[/quote]

Hihhuli!

Vierailija
16/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]

[/quote]

Hihhuli!

[/quote]

Ja sinä sitten päätit vahvistaa sen, mitä tuossa lainaamassasi viestissä kerrotaan heistä, joille puhe rististä on hulluutta ja jotka ymmärtämättömyyttään luulevat ylpeää sutkautteluaan viisaudeksi.

Vierailija
17/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]

[/quote]

Hihhuli!

[/quote]

Ja sinä sitten päätit vahvistaa sen, mitä tuossa lainaamassasi viestissä kerrotaan heistä, joille puhe rististä on hulluutta ja jotka ymmärtämättömyyttään luulevat ylpeää sutkautteluaan viisaudeksi.

[/quote]

Oli muuten tosi nokkelaa uskonnon keksijöiltä sanoa, että se, että muut pitävät teitä vähän nyrjähtäneinä, olisi todistus siitä, että ette ole. Jo alakoululaiset osaavat ilkkua toisilleen samalla kaavalla.

Vierailija
18/18 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto teitä uskontuputtajia. Vastenmielistä, ettekö ymmärrä miten ahdistatte noilla sepustuksilla muita.