Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako mies vain seksiä minulta?

Vierailija
27.10.2014 |

Elikäs tilanne on seuraavanlainen. Olen tutustunut mukavaan mieheen internetin kautta ja kyseisen sovelluksen välityksellä muistaakseni juttelimme muutaman kuukauden ajan ennenkuin siirryimme tekstiviesteihin.
-
Asumme eri kaupungeissa ja esimerkiksi junamatka toistemme luo maksaisi yli 40e per suunta. Erilaisten sattumien kautta hän tuli kuitenkin käymään kaupungissani (hänen kaverillaan oli kihlajaiset). Tapasimme silloin lyhyesti yömyöhällä, koska hän pääsi silloin vasta juhlista ja itse taas olin ollut baarissa. Meillä oli mukavaa. Lähinnä kuitenkin vain pussailimme.
-
Olemme siitä asti pitäneet yhteyttä viestitellen lähes päivittäin. Lyhyestä tapaamisestani on nyt jo yli kuukausi aikaa. Nyt mies olisi tulossa kaupunkiini ja 'vihjaili', että voisi viettää yön vieressäni.
-
Itseäni epäilyttää koko tilanne nyt hyvin paljon. Mies on minua hieman vanhempi ja itselleni tuli epämiellyttävä tunne, että hän näkee minut "tyhmänä pikkutyttönä, joka antaa heti ekoilla treffeillä" tyylisenä. Itse haluaisin rauhassa tutustua toisiimme käyden treffeillä (kahvittelua, leffaa jne), mutta välimatkan takia se ei ole mahdollista. Yksi pääsyy mikä johti itselleni tähän ikävään tunteeseen on keskustelujemme laatu. Olemme molemmat todellisia vitsiniekkoja ja yleensä keskustelumme ovat hieman "tyhjänpäivisiä". Emme oikeastaan ole ikinä puhuneet mitään kauhean syvällistä. Itse kyllä rakastan jutustelujamme ja niistä tulee usein hyvälle päälle, mutta niin... Onko se hänelle vain helppoa sanahelinää seksin takia?
-
Mitä olette mieltä tilanteesta? Onko mies sittenkin vain seksin perässä vai voisiko hän oikeasti olla kiinnostunut minusta ja seurastani?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee elävästi mieleen vastaava kokemus. Junamatka tuntemattomaan kaupunkiin miehen luo, jota en ollut koskaan tavannut. Aluksi katsottiin muodon vuoksi leffaa, mutta siirryttiin nopeasti sänkyyn. Yölläkin sain vielä pusuja ja haleja, hän otti kainaloon nukkuessaan jne, mutta tunnelma viimeni aamua kohti niin, että sanaakaan ei vaihdettu kun hän saattoi minut asemalle. Eikä sen koommin kumpikaan ole yhteyttä pitänyt. Sinänsä ihan ok, seksi oli todella hyvää enkä tuntenut häntä niin hyvin että olisi tunteita voinutkaan olla mukana. Mutta vähän jäin miettimään, että miten se meni siihen - olisi kai pitänyt arvata, kun hän pyysi luokseen ja ilta-aikaan menin.

Ainakin tuon kertomasi perusteella mies voi olla vain seksin perässä - tai ainakin haluaa seksiä ja ehkä vasta toissijaisesti tutustua paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.. Alan itsekin kääntyä sen puoleen, että hän haluaa vain seksiä. Jotenkin naisena vaikea ymmärtää, miten joku jaksaa monta kuukautta viestitellä kaikenlaista, mutta tekee niin varmaan usean kanssa. No joo. Ainakin silmät aukes vähän enemmän, kun kirjotin tämän tekstin tänne ja luin kolmosen kokemuksen. Pistää miettimään.

Vierailija
4/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mahdollista, että mies on kiinnostunut lähinnä panosta. Jos olet hänestä vakavammin kiinnostunut, niin selvitä mitä hän haluaa, ennen kuin lopetat yhteydenpidon. Eli ota asia kierrellen puheeksi ja tarkkaile kuinka reakoi. Jos vaikuttaa kaipaavan pelkkää panoa, niin mieti mitä itse haluat. Riittääkö sinulle pelkkä seksi vai haluatko suhteeesta muutakin? ja tee päätökset sillä perusteella.

Vierailija
5/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehissä on kaikenlaisia. Seksi maistuu lähes jokaiselle. Siinäpä pulma. Osa haluaa tosiaan lähinnä vain seksiä.

Itse varmaan vielä tapaisin ilman seksiä. Ja yrittäisin viedä keskusteluja syvemälle tasolle. Jos sinäkin tekisit niin, niin sinulle alkaisi valjeta, mitä mies asioista ja sinusta ajattelee. Jos hän taas haluaa pitää keskustelut pinnallisina, niin ei kannata elätellä liikoja toiveita vakavammasta suhteesta. 

Vierailija
6/6 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkuultahan tuo kuulostaa, sorry :/
Sama ajatus kuin nr 6:lla - ala jutella vakavempia ja katso lähteekö mukaan. Jos ei, tiedät ainakin missä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi