Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoliteltu ulkonäkö, siisti koti - ja päin vastoin. Entäs ne joilla ulkonäköön panostettu mutta koti revonpesä

Vierailija
14.09.2021 |

Tai että koti on todella siisti ja hyvällä maulla sisustettu mutta oma ulkonäkö on erittäin epäsiisti ja ihan eri paria ympäristön kanssa. Tunnetko tällaisia tapauksia, joissa ei asukas ja asumus kohtaa ulkonäöllisesti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka oli todella siisti, hyväntuoksuinen ja huoliteltu. Oli hiukset geelillä aseteltu ja puvuntakki päällä. Siistit nahkakengät yms. Sitten päästiin hänen kotiinsa ja sieltä paljastui paskalle haiseva, sotkuinen kommuuni. Roskia oli joka puolella, samoten roskapusseja oli lattialla varmaan kahden kuukauden edestä. Lakanat haisi hielle ja runkkusukka löytyi sängyn vierestä. Ja muuta mukavaa. Niin ja vessassa ei ollut edes käsisaippuaa. 

Ei nähty toista kertaa.

Vierailija
2/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin aina kun nään huoliteltuja ihmisiä, että näyttääkö niiden koti yhtä huolitellulta. Yleensä jos yhteen asiaan panostaa niin toisesta päästä valuu. Eli yleensä se on niin että joko ihminen on huoliteltu tai sitten koti. Harvemmin molemmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka oli todella siisti, hyväntuoksuinen ja huoliteltu. Oli hiukset geelillä aseteltu ja puvuntakki päällä. Siistit nahkakengät yms. Sitten päästiin hänen kotiinsa ja sieltä paljastui paskalle haiseva, sotkuinen kommuuni. Roskia oli joka puolella, samoten roskapusseja oli lattialla varmaan kahden kuukauden edestä. Lakanat haisi hielle ja runkkusukka löytyi sängyn vierestä. Ja muuta mukavaa. Niin ja vessassa ei ollut edes käsisaippuaa. 

Ei nähty toista kertaa.

Kiva kontrasti. Yyh.

Vierailija
4/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut näkee moni, kotiani harva. Panostan siis ensimmäisen ulkonäköön ja siisteyteen.

Vierailija
5/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kettu luikahtanut revonpesään?

Vierailija
6/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin aina kun nään huoliteltuja ihmisiä, että näyttääkö niiden koti yhtä huolitellulta. Yleensä jos yhteen asiaan panostaa niin toisesta päästä valuu. Eli yleensä se on niin että joko ihminen on huoliteltu tai sitten koti. Harvemmin molemmat. 

Sen paremmin huolitellun ulkonäön kuin kodin perussiisteyden ylläpitäminen ei ihmempää panostusta vaadi. Oikein hyvin selviää molemmista kunnialla. Tosin mulla ei ole lapsia eikä eläimiä :)

Vierailija
7/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut näkee moni, kotiani harva. Panostan siis ensimmäisen ulkonäköön ja siisteyteen.

Ja tämä nyt ei tarkoita siis missään hausevassa pas kapesässä asumista, mutta kaikki ei todellakaan ole tiptop. Eikä haittaa.

Vierailija
8/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nähty toista kertaa.

Kuka kehtaa viedä naisen sellaiseen kämppään huuuh-huh. Olisi varmasti ollut isot kassit kyllä :D

Vierailija
9/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaihtelee ja kodin siisteystaso vaihtelee.

Vierailija
10/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on kaunis ja siisti. Itse kävin tänään ostoksilla likaiset hiukset ponnarilla, ilman meikkiä, hupparissa ja collegessa ja feikkicrocksit jalassa :'D Osaan laittautuakin, mutta lähinnä vain juhliin, muuten ei kiinnosta.

Vierailija
11/11 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koti on kaunis ja siisti. Itse kävin tänään ostoksilla likaiset hiukset ponnarilla, ilman meikkiä, hupparissa ja collegessa ja feikkicrocksit jalassa :'D Osaan laittautuakin, mutta lähinnä vain juhliin, muuten ei kiinnosta.

Onko kotisi ”ikea siisti”

Eli kaikki valkoista lastua ja muutama tekokukka?