Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätysmatka miehelle - koska kertoisin?

Vierailija
27.10.2014 |

Olen varannut muutaman viikon päähän pienen yllätysreissun miehelleni, ei mitään hienoa ja upeaa, menemme toiseen kaupunkiin Suomessa, illaksi on ohjelmaa ja jäämme yöksi hotelliin. 

Mietin koska kertoisin miehelleni määränpään. Hän tietää, että jotain ohjelmaa kyseiselle päivälle on, mutta ei sitä että menemme yöksi muualle eikä mitään muutakaan. Ajattelin, että olisi kiva pakata mies ja tavarat autoon ja vain hurauttaa paikalle niin että suunnitelma selviää vasta matkalla. Toisaalta silloin joutuisin pakkaamaan kaikki miehen yöpymistavarat mukaan, mikä on hankalaa tehdä salassa ja sitäpaitsi voisin unohtaa jotain. Mietin myös olisiko kuitenkin kivempi tietää vähän etukäteen, vaikka edellisenä päivänä, että voi orientoitua ja vaikka katsoa, olisiko ko. kaupungissa jotain, minkä itse haluaisi nähdä/tehdä. 

Koska te olette saaneet kuulla vastaavista ylllätyksistä tai koska haluaisitte kuulla? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpymistavarat: Pyjama. Hammasharja. Partahöylä. Dödö. Vaihtopaita. Sukat. Kalsarit. Helppohan nyt tuon vertaiset on pakata salassa. Menevät johonkin oman laukkusi sivutaskuun.

Vierailija
2/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei voi muuten sanoa yhtään mitään tuntematta miestä. Osa ihmisistä rakastaa yllätyksiä, osa taas inhoaa niitä.

Esim. itse olen sellainen että minun olisi saatava tietää reilusti etukäteen, tai olisin erittäin hermostunut ja kireä luultavasti koko reissun. Olen aina sellainen että haluan suunnitella kaiken ja miettiä. Jotkut toiset taas tykkäisivät kovasti seikkailusta jolla eivät tiedä etukäteen määränpäätä ollenkaan. Sinähän sen oman miehesi tunnet varmaan ap ja osaat miettiä mitä hän tykkäisi yllätyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita puhelimeesi lista tavaroista, joita miehesi iltaisin / öisin käyttää ja valitse kaapista mahdolliset seuraavan päivän vaatteet (bokserit, sukat, vaihtopaita). Tavarat mahtuvat tarvittaessa vaikka käsilaukkuun, eikä asiasta tarvitse välttämättä kertoa etukäteen. Kivempihan se olisi, että reissu pysyisi yllätyksenä loppuun asti.

Sitäpaitsi esim. hammasharjat ja dödöt eivät paljoa maksa (ja niitä on hyvä olla laatikossa varalla), joten sellaiset unohdukset pystyy kyllä hoitamaan kohteessakin. :) Toki lääkkeet tai muut sellaiset kamat kannattaa tarkistaa listasta, jos sellaisille on tarvetta. 

Vierailija
4/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä voit miestä käskeä pakkaamaan yöpymistavarat, vaikket kohdetta kertoisikaan?

Vierailija
5/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle, että pakkaa yökamat ja sitten lähdette. Kerrot varsinaisen määränpään vasta matkalla.

Onhan miehesi sellainen, joka tykkää yllätyksistä?

Vierailija
6/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa kolmonen, olen kai vain vähän täpinöissäni kun keksin tällaisen idean ja haluaisin tehdä kaiken "oikein". :) Mieheni on kyllä suunnittelijatyyppiä mutta kuitenkin sillä tavalla rento, että tuskin mitenkään kovasti pahastuisi tällaisesta ylläristä. Ajattelin vain että saisiko siitä kuitenkin enemmän irti jos tietäisi vähän etukäteen, vai onko hauskempaa, jos koko juttu tulee ihan puskista. 

Ja kiitos kakkonen, mutta mukaan tarvittaisiin myös vähän parempaa vaatekertaa ym, ja mies on tarkkasilmäinen ja huomaa nopeasti jos esim. hammasharja puuttuu kylppäristä. Eli pitäisi napata tavarat jotenkin viime tipassa, kuitenkin huomaamattomasti. 

Vierailija
7/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:50"]

Olet oikeassa kolmonen, olen kai vain vähän täpinöissäni kun keksin tällaisen idean ja haluaisin tehdä kaiken "oikein". :) Mieheni on kyllä suunnittelijatyyppiä mutta kuitenkin sillä tavalla rento, että tuskin mitenkään kovasti pahastuisi tällaisesta ylläristä. Ajattelin vain että saisiko siitä kuitenkin enemmän irti jos tietäisi vähän etukäteen, vai onko hauskempaa, jos koko juttu tulee ihan puskista. 

Ja kiitos kakkonen, mutta mukaan tarvittaisiin myös vähän parempaa vaatekertaa ym, ja mies on tarkkasilmäinen ja huomaa nopeasti jos esim. hammasharja puuttuu kylppäristä. Eli pitäisi napata tavarat jotenkin viime tipassa, kuitenkin huomaamattomasti. 

[/quote]

Osta sille uusi hammasharja matkaa varten?

Vierailija
8/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyse ei ole pelkästään hammasharjasta, mutta hyvä pointti. Ja tosiaan, voisihan sen niinkin tehdä, että käsken pakata yökamat, niin ei tule mulle stressiä siitä että jotain unohtuu.

ap

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:51"]

Osta sille uusi hammasharja matkaa varten?

[/quote]

Vierailija
9/9 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt monta kertaa noin. Aina onnistunut hyvin.
Kerrankin ei saatu lastenvahtia ja pakkasin SALAA kolmen pienen lapsen, mun ja miehen tavarat. Sain ne jopa autoon niin ettei mies huomannut. =)