Olen kaupungilla ja minulla on tylsää (Helsingin keskusta) ollaan tee mitä käsketään leikkiä.
Sanokaa mitä teen. Mieluiten jotain omituista. Tulen kertomaan ihmisten reaktiot tänne.
Kommentit (23)
Tuomiokirkon porraskävelyä 10 kertaa ylös alas
Minkä ikäinen ja näköinen olet, sukupuoli?
Vierailija kirjoitti:
Mene kysymään lähimmältä ihmiseltä, että missä kaupungissa me ollaan. Ja lisää, että olen pihalla. Yhtäkkiä vain tupsahdin tänne!
Kysytty. Ulkomaalainen oli, mutta ymmärsi kuitenkin. Vastasi kysyvästi "no Helsinki"
Sen jälkeen jäi katsomaan perääni.
T.ap
Jaa lentosuukkoja vastaantulijoille
Varovasti Hesassa!!!!!!!!!!!!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2cdf5db9-2fcf-4a20-b819-c8a1f3e38a37
Mene heti omaan kotiisi ja pysy siellä.
Iske silmää viidelle n. 20v jätkälle.
Mene ne metroaseman pitkät rullaportaat ylös-alas, ylös-alas ja vihellä samalla Satu meni saunaan niin monta kertaa kun ehdit
vie laitapuolenkulkija kahville :)
Ollaan tee mitä käsketään leikkiä ?
Opettele nyt ensin kirjoittamaan selkeästi...
Loiki ruutujen mukaisesti. Ulkona laatat tai sisällä lattia ruudut.
Heittäydy välillä maahan muka kompastuen. Jatka hyppelyä ja hypi välillä penkeille.
Osta pahvikahvi ja siemaile sitä viipyilevästi silmäillen samalla ohi kiirehtivää ihmisvilinää.
Mene lähimpään elektroniikka liikkeeseen ja kysy, että löytyisikö teiltä talvirenkaita opeliin.
Hyppää johonkin ratikkaan ja istuskele täysi kierros vaklaten samalla ihmisiä. Jos kuulet jonkun mehukkaan keskustelunpätkän, raportoi siitä tänne 🙂
Mene kysymään lähimmältä ihmiseltä, että missä kaupungissa me ollaan. Ja lisää, että olen pihalla. Yhtäkkiä vain tupsahdin tänne!