Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako teille tulla (jo) vieraita?

Vierailija
14.09.2021 |

Ihmetyttää vain kuin yksi ystävä pariskunta ei vieläkään halua että sisälle tulee ketään.Ollaan sitten vain pihalla tavattu. Kesällä se vielä meni mutta istu tuolla nyt kylmässä tuulessa ja sadesäässä pihatuoleissa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen elänyt vierailujen suhteen niin kuin aina ennenkin. Vieraat ovat tervetulleita. Olen opettaja enkä voi välttyä ihmiskontakteilta työssäni niin miksi välttelisin ihmisiä vapaa-ajallani. En ole ottanut koronarokotuksia. 

Kasvomaskia olen käyttänyt koska työpaikalla näin täytyy tehdä, vapaa-ajallani liikun suurimmaksi osaksi ilman maskia.

Vierailija
22/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko koronan alusta asti meille on saanut tulla kylään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on saanut tulla vieraita. En viitsisi edes tavata ihmistä, joka on niin hysteerinen, ettei sisätiloissa voi tavata. Tuolla hyytävässä syystuulessakin tulisi äkkiä vilu, jos pitäisi seisoskella tapaamassa. kaveria. 

En viittis tavata noin hysteeristä ihmistä joka suistuu raiteiltaan jostain tuulenpuuskasta? Mitä aattelit, linnoittautua sisätiloihin koko talveksi? 😆

Vierailija
24/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla. Tulkaa joku käymään. Mulla ei ole käynyt vieraita viiteen vuoteen.

Vierailija
25/25 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hä? Miksi ei saisi tulla vieraita? Oletteko pissineet heidän matolleen humalaspäissänne, vaan miksi he teitä hyljeksivät?

Yritätkö olla jotenkin hauska?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi