Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako rastahiuksista tunnet, jotka eivät polta pilveä?

Vierailija
26.10.2014 |

.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä yksi sellainen tulee tunnettua.
T: M31w

Vierailija
22/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään rastahiuksista, joten täytyy vastata, että en yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillonsillon ku mafia hiisaa palaa karstatkin

Vierailija
24/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä poliisien pitäisi ainakin tutkia näiden rastatukkaisten kodit siltä varalta ettei huumeita löydy. Tai ainakin koirien kanssa käydä rappukäytävässä missä asuvat, jos ei ihan sisään tulla.

Saataisiin kannabisongelmaa pois maastamme rajulla kädellä. Meillä on koirat käytössä, mutta niiden käyttö ei ole suvaittua. Pelkästään katukuvaan koiria niin saadaan näitä rikollisia pois joukostamme.

Vierailija
25/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään rastahiuksista. Mun koulussa on yks (en tunne sitä). En usko, että se polttaa pilveä. Kaikki mun pilvenpolttajatutut on suora- tai kiharahiuksisia.

Vierailija
26/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden

Vierailija
27/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rastat..koskaan ei pilvenpoltto käynyt mielessä.tosin tunnen ja tiedän muutaman ns.tavallisen tukan omaavan pilven polttajan..miks jotku kuvittelee että rastapäät on automaattisesti pilven polttajia ym..hippejä.mä oon tavallinen kotiäiti ja rastat nyt vaan on mun juttu..hirveää varmaan sekin että oon äiti ja mulla on rastat!! Tosin en mä niillä rastoillani lapsia hoida..niin ja peseydyn säännöllisesti ja hygienia kunnos..kun sitä kauhistelee joku kuitenkin pian

Vierailija
28/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman siististi pukeutuvan ekonomin (it-alalla) jotka polttavat pilveä. Tämän lisäksi tunnen näöltä ainakin viisisataa entistä tai nykyistä kollegaa (it-alalla) jotka juovat viinaa.

Vierailija
29/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:54"]

Mun mielestä poliisien pitäisi ainakin tutkia näiden rastatukkaisten kodit siltä varalta ettei huumeita löydy. Tai ainakin koirien kanssa käydä rappukäytävässä missä asuvat, jos ei ihan sisään tulla.

Saataisiin kannabisongelmaa pois maastamme rajulla kädellä. Meillä on koirat käytössä, mutta niiden käyttö ei ole suvaittua. Pelkästään katukuvaan koiria niin saadaan näitä rikollisia pois joukostamme.

[/quote]

Ystävättäreni soitti poliisille vihjeen naapurin miehestä, kun kulki hamppu kuvioisella t-paidalla kesällä pihamme ohi. Kärähti.

Moni on niin hölmö tai pästään pehmeä ettei edes peittele omaa rikollista luonnettaan. On röyhkeyden huippu kulkea Bob Marley paidalla varustettuna leikkikentän ohi. Moni valveutunut kansalainen on valmis ilmoittamaan näistä rastapäisistä hiippareista vihjepuhelimeen.

Vierailija
30/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään rastatukkaista henkilöä, muutaman pilvenpolttajan kyllä. Itsekin poltan silloin tällöin.

Vierailija
31/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani ei polta. Tiesitkö 12, että poliisilta on laissa kielletty ulkonäköön perustuva valikointi. Suurempi ongelma on keskiluokan kolmekymmpisten hyvin toimeentulevien bilehuumekäyttö. Se vaan ei näy päälle päin. 

Vierailija
32/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:47"]

Maksumies stöö ja erittäin ovela Herkko pelaaja

[/quote] Sen sabinan faija vai?

Vierailija
33/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:01"]

Suurin osa tuntemistani ei polta. Tiesitkö 12, että poliisilta on laissa kielletty ulkonäköön perustuva valikointi. Suurempi ongelma on keskiluokan kolmekymmpisten hyvin toimeentulevien bilehuumekäyttö. Se vaan ei näy päälle päin. 

[/quote]

Poliisilla on, mutta tavallinen kansalainen voi antaa vihjepuhelimeen vihjeen ihan ulkonäköön tai muuhun epäilyyn perustuen...

Vierailija
34/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/35 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:01"]

[/quote]

Ei se ole ongelma. Ongelma on että työpaikoilla ei jatkuvasti tutkita ja oteta näytteitä näistä narkomaaneista. Myös poliisikoirien käyttöä tulisi lisätä työpaikoille. Monista huumeista jää jäämiä. Bilekäyttäjätkin haisevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän