Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako joulu???

Vierailija
26.10.2014 |

Joulu on hyvää vauhtia tulossa ja nyt jo ahdistaa koko joulun hössötys.

Jo lokakuussa kaupat täyttyvät kaikesta jonnin joutavasta roinasta, postilaatikot ovat täynnä kaikenlaista joulun postimyyntikuvastoa. Tarvitset sitä sun tätä, että saat onnistuneen joulun.
Yhtä markkinahumua, myyjäisiä, keräyksiä.....

Ahdistaako tämä nykyinen Joulun materialismi teitä muita?

Mistä löytyy se aito Joulun tunnelma?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa! Joutuu taas jotakin ihme velvollisuuttaan höösäämään sen koko helvetin hörhötyksen ja saa vittuiliua aattona osakseen. Suunnittelen epätoivoisest pakokeinoja!!!

Vierailija
2/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ahdista! Rakastan joulua. Ihanaa pukea koti tunnelmallisesti kynttilöin ja hillityin jouluvaloin, kuunnella rauhallisia joululauluja, muistaa läheisiä pienillä harkituilla lahjoilla, leipoa ja kokata jouluruokia ja leivonnaisia, saunoa kynttilänvalossa hämärässä saunassa, käpertyä sohvannurkkaan lukemaan hyvää kirjaa tee-mukin kanssa, pyytää ystävä kylään ja villasukat jalassa nauttia kuumaa kaakaota jutellen ja nauraen, iltalenkillä ihastella jouluvaloja ja kynttilöitä talojen pihoilla.. ai että mä nautin syksystä, talvesta ja joulusta.

Mä rakastan käydä lenkilläkin räntäsateessa tuulen tuivertaessa, ihanaa tulla lämpimään saunaan ja sit villasukat jalassa takan edessä lämmitellä... ai että mä rakastan tätä vuodenaikaa.

Joulusta ei kannata ottaa mitään stressiä. Jokaisen pitää tehdä omasta joulusta just oman näkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa. Nää 2kk on kuin vankilatuomio. Uusi vuosi sama juttu. 1.1. helpottaa.

Vierailija
4/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:18"]

Ahdistaa! Joutuu taas jotakin ihme velvollisuuttaan höösäämään sen koko helvetin hörhötyksen ja saa vittuiliua aattona osakseen. Suunnittelen epätoivoisest pakokeinoja!!!

[/quote]

Heitä velvollisuudet kankkulan kaivoon ja tee jouluna just niinku tahot. Lähe vaikka etelän lämpöön ja syö siellä joulun kunniaksi yksi joulutorttu ja jätä muu jouluun liittyvä pois :D

Joulun on tarkotus olla jokaiselle rentoutumishetki talven keskellä, tee siitä semmonen sulle ja unoha muu!

Vierailija
5/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

En ole valmistautunut siihen vielä muuta kuin ostamalla joululahjoja. Ostan ne ajatksella enkä pakon vuoksi, ja siksi löydän niitä pitkin vuotta.

Yhtäkään joulutavaraa en ole ostanut enkä joulukuvastoa lukenut. Kaupassa olen toki huomannut jo jotain joulukamaa, mutta olen äkkiä ohittanut ne.

Vierailija
6/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on ylimääräisiä vapaapäiviä. Se on kivaa.

Vierailija
7/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei itkeä saa ei meluta saa joku voi tulla ikkunan taa,joulupukki matkaan jo kääääy!!!!;)

Vierailija
8/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:22"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Heitä velvollisuudet kankkulan kaivoon ja tee jouluna just niinku tahot. Lähe vaikka etelän lämpöön ja syö siellä joulun kunniaksi yksi joulutorttu ja jätä muu jouluun liittyvä pois :D

Joulun on tarkotus olla jokaiselle rentoutumishetki talven keskellä, tee siitä semmonen sulle ja unoha muu!

[/quote]

Perheelle sitä joulua yritän laittaa.. Eli naama rullalla marttyyrina vedän shown läpi tekoirvistys huulilla. Ei  taida olla taaskaan pokkaa tehdä ohareita.

Vierailija
9/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa koska kaikkina juhlapyhinä tulevat mieleen kuolleet läheiset ja tunnen yksinäisyyttä ja surua. On mulla ihana mies ja lapset mutta siihen se jääkin. Mutta kun pääsee surusta niskan päälle niin on kivaa viettää joulua omien rakkaiden kanssa.

Vierailija
10/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:27"]

ei itkeä saa ei meluta saa joku voi tulla ikkunan taa,joulupukki matkaan jo kääääy!!!!;)

[/quote] Kassit täysinä saavun luoksesi t. pukki ;)

Vierailija
11/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Ehkä sellaisten jouluihmisten hössötys, sellainen "ihkuu joulu tulee, mut siis muahan ei ahdista, olen askarrellut jo huhtikuussa lahjat kaikille". Yritän olla ahdistumatta ja annan toisten väkertää näköisensä joulun.

Vierailija
12/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:30"]

[/quote]

pukki puhuu tuhmia ;)

Vierailija
13/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ahdistaa joo mennä vanhempien luo kotiin jouluksi. Ihan mukavaa sinänsä, mutta en jaksa sitä, kun isä juo ja pilaa joulun kaikilta muiltakin. Haluttaisi järjestää oma joulu poikakaverin kanssa, mutten tahdo pahoittaa vanhempien mieltä. Jonakin vuonna lähetään ihan kahestaan jonnekin kauas pois... :)

Vierailija
14/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulussa mulle on vain tärkeintä se perheen kanssa olo. Tukitaan kaikki lapsinemme mummolaan, makoillaan joulupäivänä lattialla suklaata syöden ja leffoja katsellen eikä kenelläkään ole kiire yhtään mihinkään. Materiajoulua ja sitä hösöttämistä inhoan yli kaiken. Niinpä edellisten vuosien raivoamisista viisastuneena olen jo tilannut kaikki joululahjat netistä alennusmyynneistä kotiin kuljetettuina ja välttelen keskustassa ja suurimmissa marketeissa asiointia. Lahjojakaan en osta kuin lapsille, näin on aikuisten kanssa sovittu ettei kenenkään tarvitse stressata.

Vierailija
15/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 21:30"]

[/quote]

Terve, terve sulle pukki, ystävämme joulupukki! Tervetullos!

Vierailija
16/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupuu on rakennettu, joulu on jo ovella.
Namusia ripustettu ompi kuusen oksilla.

Kuusen pienet kynttiläiset valaisevat kauniisti.
Ympärillä lapsukaiset laulelevat sulosti.

Kiitos sulle, Jeesuksemme, kallis Vapahtajamme,
kun sä tulit vieraaksemme, paras joululahjamme.

Tullessasi toit sä valon, lahjat rikkaat, runsahat.
Autuuden ja anteeks´annon, kaikki taivaan tavarat.

Anna, Jeesus, Henkes´ valon jälleen loistaa sieluumme
sytytellä uskon palon. Siunaa, Jeesus, joulumme.<3

Vierailija
17/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulis joulu jo !

Vierailija
18/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että joulu tuntuu alkavan aina vain aiemmin. Menee hyvä juttu pilalle jo kauan ennen itse joulua. Ja sitten se on ohi kohta joulupäivän jälkeen. Soisin joulun rauhan jatkuvan aaton jälkeen kauemmin kuin mitä se nykyään kestää, nykyään vaan ollaan niin levottomia että kaupoille ja muihin kotkotuksiin pitää päästä kun on häthätää päivä oltu rauhassa. Se mua ahdistaa.

Vierailija
19/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa että pitää viettää sitä sukulaisten kanssa. Materialismista viis.

Vierailija
20/40 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 22,

Älä mene sinne. Sun ei enää tarvitse antaa alkoholistin pilata jouluasi. Järjestä oma joulu poikaystäväsi kanssa, juuri sellainen kuin haluat. Olet arvokas ja ansaitset parempaa.

T. Alkoholistin lapsi 43v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi