Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli tuosta baarikeskustelusta mieleen.

Vierailija
05.10.2014 |

Oletteko koskaan katsoneet baaria pilkun jälkeen kunnvalot on syttyneet?

Siis sitä epätoivon ja surullisuuden määrää, kun ihmiset huomaa siinä vaiheessa, että ovat ilman panokumppania. Siinä vaiheessa vasta alkaa se epätoivoinen yritys, ihan kuka vain käy.

Tämä siis pisti minulla silmään kun olin selvinpäin baarissa kuskina. Tuli kieltämättä sellainen surullinen olo. Vaikka itsekin olen ollut aikoinaan sinkku ja ihan varmasti samaan sortunut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän oon kyl helpottunut, että enää mun ei tarvii sitä sotkua siivota, mikä lattialta paljastuu

Vierailija
2/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sua sitte akan ettiminen kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannu saman. surullista myös katsoa missä kunnossa ihmiset on. naisilla meikit levinneet ja miehet pilkkii kuola poskella. baarin sisustuskin paljastuu yleensä tosi kulahtaneeksi pilkun jälkeen.

Vierailija
4/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.10.2014 klo 10:18"]

ei sua sitte akan ettiminen kiinnosta?

[/quote]

Hehe, no ei oikeastaan, kun olen ihan hetero. Puoliso löytyy ihan omasta takaa.

ap

Vierailija
5/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tuossa pari viikkoa sitten olin myös kuskina ja voi hemmetti että ihmisiä oli hauska seurata. viereisessä pöydässä nainen oli niin humalassa, että ei hamettaan viitsinyt laskea, meikit pitkin poskea ja hyvä kun pystyssä pysy.
Mitä vähemmän oli jollain (naisella) vaatteita päällä niin sitä enemmän jäi äijät yrittämässä. Hyi.

Vierailija
6/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lohduton näky pilkun jälkeen "saamattomuudesta" johtuu. Siellä on jäljellä ne, ketkä ovat tintanneet itseltään naaman kalpeaksi, silmät turvoksiin, meikit poskille ja tasapainoaistin lomalle. Ne ihmiset lasinsirujen ja epämääräisillä nesteiden tahraaman lattian keskellä... Ei siinä toinen samanmoinen kainalossa horjumassa paljon auta!

Vierailija
7/7 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia lähden aina ennen pilkkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan