Oskari Katajiston vaimossa Tuksun tyyliä
Muuten kaunis nainen, mutta jotain Tuksumaisuutta hänestä löytyy.. Vai mitä mieltä? http://static.iltalehti.fi/viihde/katajistoetu_2510SAL_503_vi.jpg
Kommentit (28)
Aikamoista glamouria joo. Hyvin sopisi eroottiseksi tanssijaksi, ihan kuosissa vielä.
Minkä ikäinen hän on? Siis jonku taas joku järkyttävä ikäero?
Kyllä Tuksu glamuurin tyylin tuntee. Tämäkin on varmaan joku kateellinen näätä, joka plagioi Tuxun luxusta.
Olin jo valmiina tulossa paasaamaan kuinka kateelliset haahkat täällä vaan nokkimassa syyttä, mutta sitten avasin tuon linkin. Noh, kieltämättä kuin freesimpi versio tuksusta. En ymmärrä aikuista naista joka vetää päälleen tuollaisen tekokarvahirvityksen, ihan pissistyyliä ja näyttää kylppärin matolta.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:45"]Kyllä Tuksu glamuurin tyylin tuntee. Tämäkin on varmaan joku kateellinen näätä, joka plagioi Tuxun luxusta.
[/quote]
Vähän vinkkua alla ja sain mehevät naurut.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:45"]Minkä ikäinen hän on? Siis jonku taas joku järkyttävä ikäero?
[/quote]
36, tiedettiin eilen kertoa.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:45"]Kyllä Tuksu glamuurin tyylin tuntee. Tämäkin on varmaan joku kateellinen näätä, joka plagioi Tuxun luxusta. [/quote] Vähän vinkkua alla ja sain mehevät naurut.
[/quote]
Kiva :) Melkein mieluummin joskus itsekin vinkkulasin kans viihdyn paremmin av:llä lueskellen, kuin baarissa...
Aaaaa, silmäni palavat. Ihanan glamoröösi aikuinen nainen. O_o
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:49"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:45"]Kyllä Tuksu glamuurin tyylin tuntee. Tämäkin on varmaan joku kateellinen näätä, joka plagioi Tuxun luxusta. [/quote] Vähän vinkkua alla ja sain mehevät naurut.
[/quote]
Kiva :) Melkein mieluummin joskus itsekin vinkkulasin kans viihdyn paremmin av:llä lueskellen, kuin baarissa...
[/quote]
Niinpä. En tiedä mikä mua vaivaa, sunnuntaitissuttelen, vaikka pe ja la meni kuivin suin. Eikä oo eka kerta.
Niinpäs onkin. Mun mielestä ei edes kovin kaunis vaan tavallinen suomalainen nainen joka on täysin väärin stailattu. Halvalta näyttää, harmi.
Iästä (36 v) nyt kuitenkin plussaa. Ajattelin, että on joku kakskymppinen nelikymppiseks leikellyn näköinen. "Vain" siis reilu 10 vuotta eroa - Oskari on kai 48 v. Naisiahan syyllistettäiisiin tästä heti, jos mies ois 12 v nuorempi.
OT, Puksutin on taas vienyt jonkun tunnukset ja kirjoittaa itsestään hartaasti:
Pohjosen vahvistus tilittää Tuksun seinällä:
Hxxxx Sxxxxxx ?Mia Mari Johanna Tukiainen
Ilmiö nimeltä Johanna Tukiainen.Tutustuin Johannaan Facebookin kautta ja sovimme tapaavamme Torniossa Twin City Festival:eilla.Tapasimme ja Johanna oli erittäin ystävällinen,kohtelias ja muutenkin huomioon ottava,sekä sosiaalinen.Se miksi kiinnitin huomion Johannaan,oli se ,että olen seurannut jonkun aikaa Johannaa Seiska-Livessä ja olin järkyttynyt niistä kommenteista siellä. Halusin itse ottaa selvää minkälainen ihminen oikeesti on kyseessä.Ikinä en ole stalkannut yms. Johannaa.No jatkan nyt juttuani.Menimme Johannan hotelli huoneeseen ja juttelimme ja tutustuimme.Kello kävi ja Johannan show olikin jo alkamassa.Shown päätyttyä menin Johannan pöytään istumaan ja meillä oli erittäin mukava ilta.Mitä nyt todella epäkohteliaita ihmisiä kävi huutelemassa törkeyksiä ja ottamassa kuvia,vaikka kohteliaasti pyydettiin,että kuvia ei otettaisi.Tämä nyt taas kertoo niistä ihmisistä enemmän,entä Johannasta.Siinä huomasin mitn ihmiset tahallaan provosoivat Johannaa ja odottivat,että saisivat kuvattua jotn törkymateriaalia.Johanna käyttäyty koko illan hyvin,eikä välittänyt herjaajista.Sovimme,että menen Helsinkiin Johannan luo ja tutustumme paremmin ja muutnkin viettäisimme paremmin aikaa yhdessä.Olemme olleet puhelimitse sekä Facebookin kautta yhteyksissä.Se,että minut nähtiin Johannan seurassa,niin ei tee minusta millään lailla ihmistä kenestä voi kirjoitella pitkin nettiä.Minulle ei myöskään tarvitse raportoida Johannan tekemisiä joidenkin kuva/video materiaalien kera.Miksi yleensäkkään jaksatte stalkata ja olla pahansuopia,sekä tietentahtoin aiheuttaa toiselle ihmisille pahaa mieltä?Ymmärrän,että julkisuuden ihmisiä seurataan,mutta kukaan ei varmasti suomen julkkiksista ole kokenut vastaavaa herjaamista,kuin Johanna.Miksi? Miksi haukutte ihmistä ketä ette tunne? Miksi kirjoittelette valheellisia asioita pitkin nettiä,se että Johanna on julkisuuden henkilö ei oikeuta valheiden kirjoitteluun.Miksi lähettelette Johannan lähipiirille sairaita kirjotuksianne? Minä olen saanut kymmeniä viestejä koskien Johannaa ja mitn voin olla hänen kanssa tekemisissä JNE JNE. (Erittäin sairaita viestejä).Mitä se on teiltä pois? Miksi haluatte ajaa kaikki ihmiset Johannan ympäriltä pois? Olette sairaita ja pakkomielteen omaavia persoonia.Onko se kateus? Kateus siitä,että Johanna tahkoaa rahaa yhdellä keikalla,joka kestää tunnin, niin enemmän rahaa entä esim.töissä käyvät koko kuukauden aikana.Siellä jotkut istuu 8-10h jossakin konttorissa niska limassa töitä tehden ja saa kuukaudessa, ehkä vähemmän rahaa mitä Johanna tienaa tunnissa.Sekö,että Johanna on kiertänyt matkustellen ympäri maailmaa Playboy mansionia myöten ja juhlinut todella kuuluisien ihmisten kanssa.Sekö,että Johannalla on oma koti keskellä Helsingin keskustaa (joka ei ole halpaa aluetta)? Sekö,että Johnna uskaltaa olla se mikä on ja ei kumartele muita,vain miellyttämis tarpeessa? Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Lopettakaa nyt se lapsellinen käytös ja minulle ei tarvitse raportoida Johannan tekemisiä enää yhtään.Teidän mielipiteenne Johannasta ei tule muuttamaan mun mielipidettä ihmisestä kenestä oikeesti pidän.Te olette,kuin mitkäkihän koulu/työpaikka kiusaajat.Antakaa ihmisten olla semmoisia,kuin on. Ja,vaikka aina ette pitäisi mitä toinen tekee,niin onko se pakko alkaa heti haukkumaan? Johannan tunnen sen verran,että se ei todellakaan ole paha ihminen.Se on samanlainen ihminen siinä missä muutkin.Hänellä on tunteet ja varmasti tulee pahamieli,kun kirjoittelette valheitanne ja yritätte hajoittaa jokaisen ihmissuhteen minkä hän rakentaa.Täten ilmoitan, että jatkossa tulette tuhlaamaan aikaanne kirjotuksilla mitä minulle lähetätte,niitä en tule lukemaan. Eläkää ja nauttikaa jokainen omaa elämäänne,niin minäkin tee. Kun se oikein oivaltaa,elämä on ihanaa. ?:lla Ystäväsi Hxxxx
TykkääTykkää · · Jaa · 1 t
Mia Mari Johanna Tukiainen ja 2 muuta tykkäävät tästä.
Mia Mari Johanna Tukiainen Kiitos kaunis hienosta kirjoituksestasi! oli rohkea ja hieno teko!
noin tunti sitten · Tykkää · 1
Hxxxx Sxxxxxx Ole hyvä Mua in
jatkuu hiukan…
...
ia Mari Johanna Tukiainen Kiitos kaunis hienosta kirjoituksestasi! oli rohkea ja hieno teko!
noin tunti sitten · Tykkää · 1
Hxxxx Sxxxxxx Ole hyvä Mua inhottaa sun puolesta ja tulee pahamieli,noista mitä susta kirjotellaan,kun tiedän että et ole yhtn semmoinen ihminen.
noin tunti sitten · Tykkää
Hohhoijakkaa. Some of them want to use you, some of them want to be used by you jne. jne...
Sanna Katajisto on 32vuotta, lehdessä on ollut joskus painovirhe. Tämä on fakta. Heillä on siis ikäeroa 16 vuotta. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin on todella kaunis, siro ja hyväkroppainen nainen. Eikä ole koskaan ollut mikään YH, vaan yhteishuoltajuus ex-miehensä kanssa. Siinä teille läskit mätisäkit sinne sohvan pohjalle mietittävää. Jos on näyttävä, vaaleahiuksinen nainen, niin ei tarkoita että on "TUKSU." Tuksu on ruma, kulahtanut ja lihava alkoholisti, jolla halpoja, likaisia vaatteita. Sannan olen nähnyt aina Louis Vuittonissa ja muissa siisteissä ja bisnesvaatteissa, jakuissa.. Tuksua tuskin tekään laardipallot kadehditte, mutta selvästi Sannaa kohtaan täällä on todella inhottavaa kateellisuutta. Vääntäkää lisää kakaroita putkimiestenne kanssa ja antakaa kauniiden ja menestyvien ihmisten elää omaa elämäänsä.
Samaa mieltä...Sanna on oikeesti ikäisekseen hemmetin kuuma! Se että on 30+ pitkällä vaaleella tukalla ei tarkota että on tuksu....
Sanna pesee 90% ainakin tän palstan akoista.
Hae nyt tablettisi siihen tabletin viereen! :´DD vai näyttävä.........ja Saarijärvi tyylikkäissä jakkupuvuissa..torstai on tietysti toivoa täynnä eli dream Sanna on! Sinähän siellä itseäsi puolustelet eikö tai sitten Oskarsson. :D Oge oli joskus muinoin todella huikea Kaupunginteatterin näyttelijä kunnes jotain tapahtui ja hänestä tuli pelkästään Seiskan täytettä. Karmeaa tuhlausta olla moisena hörhönä.
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 09:47"]
Sanna Katajisto on 32vuotta, lehdessä on ollut joskus painovirhe. Tämä on fakta. Heillä on siis ikäeroa 16 vuotta. Ja mitä tulee ulkonäköön, niin on todella kaunis, siro ja hyväkroppainen nainen. Eikä ole koskaan ollut mikään YH, vaan yhteishuoltajuus ex-miehensä kanssa. Siinä teille läskit mätisäkit sinne sohvan pohjalle mietittävää. Jos on näyttävä, vaaleahiuksinen nainen, niin ei tarkoita että on "TUKSU." Tuksu on ruma, kulahtanut ja lihava alkoholisti, jolla halpoja, likaisia vaatteita. Sannan olen nähnyt aina Louis Vuittonissa ja muissa siisteissä ja bisnesvaatteissa, jakuissa.. Tuksua tuskin tekään laardipallot kadehditte, mutta selvästi Sannaa kohtaan täällä on todella inhottavaa kateellisuutta. Vääntäkää lisää kakaroita putkimiestenne kanssa ja antakaa kauniiden ja menestyvien ihmisten elää omaa elämäänsä.
[/quote]
No kerropas sinä "tabletti tyyppi", että mikä sua niin kauheesti vaivaa Sanna Katajiston ulkonäössä? Sun mielestä hoikka, kaunis, 30v nainen ei ole näyttävä? Tukiaiseen on turha vertailla, ei ole muuta yhteistä kuin tukan väri. kuka on puhunut Saarijärven Sanna jakkupuvuista? Yllä olevassa jutussa taisi olla kyse Katajiston rvan jakuista ja pukeutumisesta, verraten Tukiaiseen.. Varma olen ainakin siitä, että sää vääräturpa olet ainakin rumempi kuin tämä Oskarin tuore vaimo. :) Mutta nimettömänä ja kasvottomana täällä onkin turvallista huudella. Itselläni ei ole tapana haukkua julkisuuden henkilöitä keskustelupalstoilla, en ole niin kateellinen enkä katkera ihminen. :)
On kyllä Tuksun tyyliä: Pakkelni alla mitäänsanomaton naama, tekorusketus, -ripset ja hiuslisäkkeet, pinkkiä huulipunaa. Ikäistään vanheman näköinen. Ainoa ero on, että pärstäkertoimesta päätellen Katajistot dokaavat vain n. kerran-kaksi viikossa (ukko näemmä useammmin) kun Tuksu vuorostaan kiskoo joka päivä pameja ja viinaa, ja Katajiston vaimo jopa harrastaa liikuntaa.
Ihmettelinki, et mistä se Katajisto löytää itsellensä aina vaan uuden kumppanin. Kun näin kuvan, en ihmetelly enää. Kaikista kamalin tosin on se best friend Sanna Saarijärvi.