Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies viskasi työhaalarinsa päin näköäni ja sanoi lähtiessään "vaihda noihin vetoketju illaksi" En osaa, mitä teen

Vierailija
14.09.2021 |

Ompelijaan ei ole rahaa.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä miehen vaatteet ovesta ulos ja vaihda lukot.

Vierailija
2/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään, korjatkoon itse haalarinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tossa on tehtävissä, sanot ettet osannut.

Vierailija
4/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat illalla turpaan.

Vierailija
5/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun edesmennyt mieheni Markku. T:Paula ompelijatar

Vierailija
6/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalareille saattais sattua korjauksessa pieni "onnettomuus", esim. tuleen syttyminen... oops

Vierailija
7/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkii itse uudet jos kerran yrittäjä ja töistä saa yleensä uudet tilalle.

Vierailija
8/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitä miehen vaatteet ovesta ulos ja vaihda lukot.

Mites luulet lukon vaihtamisen onnistuvan, kun vetoketjunkaan vaihto ei luonnistu?

Vierailija
9/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asunto on sinun, heität miehen pihalle. Jos miehen, pakkaat kamasi ja häivyt. Jos yhteinen,menet yöksi muualle ja sitten sovit miehen kanssa tapaamisen julkiselle paikalle. Tapaamisessa sovitte mitä kämpälle tehdään.

Vierailija
10/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
11/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sulla edes sellaista ja se pituista uutta vetoketjua valmiina, minkä voisi haalareihin laittaa.

Siitähän se homma lähetee.

Ja kyllä kai miehellä pitäisi olla useammat haalarit, että olis aina varahaalarit käytössä.

Ja kyllähän jo peruskoulussa opettiin käsitöiden alkeet, kuten entsien vetoketjunen poistaminen vaatteesa ja uuden ompelime tilaalle.

Ovat tosi avuttomia nämä nykynaiset. 

Vierailija
12/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin haalareissa hajoaa vain se vetoketjun kelkka. Tämä siis, jos se vetoketju lähtee alhaalta karkaamaan ja aukeaa. Tällöin riittää kelkan vaihto vaikka suutarilla, maksaa n. 20 euroa ja vetoketju on korjattu. Jos itse ketju on rikki, niin heittäisin haalarit ompelijalle. Hinta riippuu usein ketjun pituudesta mutta kyllä sekin pitäisi noin. 60-70 eurolla saada. Vaikka itse ompelen paljonkin, niin vetoketjuja en silti itse vaihda.

Vierailija
13/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
14/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tekisi mitään. Vaikka osaisin vaihtaa vetoketjun ( onko teillä muuten kotona aina haalareiden vetoketjuja varastossa?) en vaihtaisi, jos mies tolla tyylillä asian esittäisi. Vaihtakoon itse.

Vierailija
15/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jösses!!

Vierailija
16/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltat haalarin ja talon. Jätät sian. Hyvästelet miehen. Haet astronautiksi.

Vierailija
17/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko sulla edes sellaista ja se pituista uutta vetoketjua valmiina, minkä voisi haalareihin laittaa.

Ja kyllä kai miehellä pitäisi olla useammat haalarit, että olis aina varahaalarit käytössä.

Ja kyllähän jo peruskoulussa opettiin käsitöiden alkeet, kuten entsien vetoketjunen poistaminen vaatteesa ja uuden ompelime tilaalle.

jos se vetoketju ei somella ja selfieillä vaihdu, niin ei nykynainen siihen kykene

Vierailija
18/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos noin nätisti pyysi, niin saattaisn leikata (hups ohi meni) vanhan vetskarin pois ja lähteä ostamaan uutta (reissuun menee muutama päivä).

Vierailija
19/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvalla on ompelukone nykyään saati että muistaisi ohjeet vetskarin vaihtoon.

Teettäisin jollain.

Olisi kyllä hyödyllinen taito, voisi helposti tehdä pussukoita myyntiin jos tuon hanskaisi.

Vierailija
20/71 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja huolehtii rikkonaisten työvaatteiden korjauksesta tai hankkii uudet tilalle. Ei todellakaan ole työntekijän vaimon velvollisuus alkaa jotain vetoketjuja vaihtamaan toisen työvaatteisiin, ei edes omiinsa.