Lapsiperhe tulossa halloween-kutsuille. Mitä ihmettä tarjoan?
Osaan laittaa vähän kaikenlaista ruokaa ja leipoa, mutta nyt lyö tyhjää. Olen toipumasta masennuksesta ja vieraiden kestitsemisen tatsi on kadonnut. Auttakaa kiltit ideoimaan. Rajotteina pähkinäallergia ja siedätettynä hiukan munaa ja maitoa syövä lapsi.
Kommentit (8)
Kuolleen miehen sormia: Nakkeja, joihin mantelilastu kynneksi ja ketsuppia. Hampurilaisia, joiden pihvijauhelihaan sekoitat sinistä karamelliväriä. Sinistä voi sekoittaa myös kermavaahtoon ja kokikseen...
Meillä lapset tykkäävät porkkanoista joita sitten dippaavat. Myös ihan popcorn käy. Tuskin nyt ruokaa odottavat saavansa, ihan napostelu riittää.
Mantelilastu ei taida käydä pähkinäallergikolle. Ja ehkä kaipaisin pikemminkin ihan tavallisia, hyviä tarjottavia, en mitään sinivärikauhuja. Kyseiset lapset ovat tottuneet laadukkaadeen, hyvään ruokaan, eivät ole hamppari ja ranskikset -tyyppejä ollenkaan.
ap
Tarpeeksi Bloody Maryjä aikuisille.
Mustasta/ viininpunaisesta/tumman violetista verhosta saa liinan, siihen foliosta suikale keskelle. Arkun muotoinen kakku on helppo tehdä kääretortusta, joka kuorrutetaan kermavaahdolla. Lakuista risti. Pääkallokarkkeja myydään monissa marketeissa. Mukavia juhlia, ja hienoa, että masennus on voitettu.
No miten olisi jos vaikka ostat kaupasta kurpistsan ja teet sen sisuksista keiton. Kurpitsan kuorista sitten lyhty. Sitten vaikka kaupasta leipää, jotain maukasta juustoa ja jos oikein haluat satsata vaikka joitain savukalaa. Ja lisäksi joku yksinkertainen salaatti. Tosin itse en varmaan osaisi odottaa mitään erityistä Halloween tarjoilua vaikka silloin kylään menisinkin, lasten kanssa tai ilman ja olisin itse tyytyväinen mihin vaan kala- kasvisruokaan.
Tarjoa vaikka kuudetta ihmettä