Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiristää seksiä uhkailemalla ja haukkumalla :(

Vierailija
01.09.2006 |

uhkailee vieraissa käymisellä, haukkuu halukkuuttani tai siis haluttomuuttani, ulkonäköäni jonka haukkumiset kuitenkin kohta peruu, yms. Meillä on seksiä normaalisti ollut vähintään muutaman kerran viikossa, mikä lienee ihan normaali määrä kun on pieniä lapsiakin? Nyt on käynyt niin, että jos en olekaan ollut halukas seksiin silloin kun miehen olisi pitänyt mielestään pillua saada, alkaa tuo kiristys. Eilen illalla sanoi vielä että " mene sitten vaikka turkkilaisten raiskattavaksi jos ei mun kyrpä kelpaa" . Välillä antaa ymmärtää ettei mun pilluni kelpaa hänelle. Sanoo hakevansa parempaa seuraa jostain muualta ym enemmän tai vähemmän suoria vihjauksia vieraisiin menosta. Mies ei tajua että tuollaisten puheiden jälkeen ei seksi mua ehkä ihan välttämättä kiinnosta enää... ja kierre on valmis.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoruokintaan joutuis täällä...

Vierailija
22/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella ikävältä! Ja toisekseen ymmärrän kyllä, ettet moisten kommenttien jälkeen seksiä enää halua. Se pari kertaa viikossa on todellakin aivan normaalia, jopa yläkanttiin monelle.. Jos et sinä yksin miehellesi riitä, niin anna miehen mennä. Ei kenenkään pitäisi joutua kuuntelemaan tuollaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aivan pihalla siitä, miten naista käsitellään, huh huh!

Vierailija
24/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on 26 vuotta.

ap.

Vierailija
25/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä ei saa kiristää. Teet sen selväksi miehellesi. Terapia voisi olla paikallaan. Miehesi ei kunnioita sinua.

Vierailija
26/26 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jopa sille asteelle, ettei mies suostunut viereeni nukkumaan, kun miksi hänen pitäisi antaa läheisyyttä nukkumalla vieressäni, kun hänkään ei haluamaansa läheisyyttä.

Jälkikäteen en ymmärrä, miksi katsoin niinkin kauan sitä idioottia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan