Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko sitä taas odottelis, että joku Tinderissä vastais?

Vierailija
14.09.2021 |

Mulla on nyt kolme matchia, joille olen laittanut aloitusviestin.
Viimeisimmän pari päivää sitten.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 pv 4 h 23 sek

Vierailija
2/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ne vastaa jos on kulunut useampi päivä. Itse vastaisin kiinnostavalle henkilölle saman päivän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys että vastaavat on tässä vaiheessa aika pieni.

Vierailija
4/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, ajattelin, että mitäs jos vaikka eivät vaan seuraa sovellusta koko ajan (tosin miksi näin, jos kerran ovat ottaneet sen käyttöön), että pitäisikö minulla olla joku syy ymmärtää, että joku voi vastata vielä päivienkin jälkeen.

Vierailija
5/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 tuntia on ok aikaraja, tuohan on käytössä myös bumblessa. Kun 24h on kulunut ilman vastausta niin match poistuu.

Vierailija
6/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän viestin matchin tultua. Ellei henkilö vastaa, niin 2-3 päivän kuluttua lähetän uuden viestin ja ellei tähänkään tule vastausta, niin vajaassa viikossa poistan matchin.

Vierailija
7/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

24 h enintään

Vierailija
8/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se aloitusviesti "moi" vai jotain järkevää ja mielenkiintoista?

Eiköhän vastaus tule 24h sisään, jos kiinnostaa.

Vierailija
9/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan jotain "Hei, mitä kuuluu alkusyksyyn/miten syksy alkanut" tms. Ne, jotka haluavat jutella, pystyvät kyllä vastaamaan tuohon.

ap

Vierailija
10/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
11/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitan jotain "Hei, mitä kuuluu alkusyksyyn/miten syksy alkanut" tms. Ne, jotka haluavat jutella, pystyvät kyllä vastaamaan tuohon.

ap

Onhan tuo nyt hieman enemmän kuin ”moi”, mutta ei se nyt kovin paljon enemmän ole.

Vierailija
12/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Onhan tuo nyt hieman enemmän kuin ”moi”, mutta ei se nyt kovin paljon enemmän ole.

En ole ap, mutta millainen keskustelun aloituksen pitäisi olla, jos tuo on huono?

Vierailija
13/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

En ole ap, mutta millainen keskustelun aloituksen pitäisi olla, jos tuo on huono?

Samaa miettinyt, tuo AP:n esittämä avausviesti on aivan hyvä ja jos toista kiinnostaa niin siihen keksii kyllä tarvittaessa pitkänkin vastauksen.

Moni nainen kritisoi miesten avausviestejä mutta naisten omat avausviestit on hymiö tai "moi".....

Vierailija
14/14 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli copy/pastena hieman pidempi aloitusviesti, jossa kysyin yhden ns- normaalin kysymyksen, ja MYÖS kysymyksen matchilta jossa hänen piti kuvailla itseään tietyssä tilanteessa.

Muutin aloitusviestiin aina sen kuvailevan kysymyksen (tai noh, vastaus oli kuvaileva) sen mukaan mitä profiilitekstissä tai kuvista löysin. 

Eli asetin matchin tilanteeseen jossa sai puhua (tai kehua) itsestään vapaasti, mutta kumminkin liittyen aiheeseen jonka jo tiesin olevan lähellä hänen sydäntään jollain tasolla.

Mainitsin vielä siinä että bongasin moisen profiilista ( = eli näytin paneutuneeni hänen profiiliin).

Sain vastauksen 19/20 matchista koko sen ajan kun olin Tinderissä. 

Vain aniharva jätti vastaamatta niistä joille ekan viestin lähetin.

Joo, copypaste, koska matcheja oli runsaasti, mutta ihan oikeasti muokkasin sen sen mukaan kenelle viestin lähetin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi